Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

Από τις Τράπεζες των κολεγίων στον αγρό της Κεραμέως(*) — ΚΝΕ: Από το σπίτι στο σχολείο και μετά στο φροντιστήριο

—Άφετε τα παιδία ελθείν προς φροντιστήρια
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Να σημάνει τώρα ξεσηκωμός σε όλα τα σχολεία!
Η κυβέρνηση μετατρέπει ακόμα περισσότερο το σχολείο σε εξεταστικό κέντρο!
Παρασκευή 21/02/2020 - 17:14
«Να σημάνει τώρα ξεσηκωμός σε όλα τα σχολεία!» καλεί η  ΚΝΕ με ανακοίνωσή της σχετικά με τις δηλώσεις της υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως, για τις αλλαγές που δρομολογεί η κυβέρνηση της ΝΔ από το επόμενο σχολικό έτος (2020-2021) αναφορικά με την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
«Η κυβέρνηση μετατρέπει ακόμα περισσότερο το σχολείο σε εξεταστικό κέντρο!» σημειώνει η ΚΝΕ και τονίζει ότι ο αγώνας πρέπει να δυναμώσει ακόμα περισσότερο, με το συντονισμό των μαθητών, με την κοινή πάλη με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους.
Η ανακοίνωση της ΚΝΕ αναφέρει:
«Να σημάνει τώρα ξεσηκωμός σε όλα τα σχολεία!
Η κυβέρνηση μετατρέπει ακόμα περισσότερο το σχολείο σε εξεταστικό κέντρο!
Σύμφωνα με δηλώσεις της υπ. Παιδείας Ν. Κεραμέως, η κυβέρνηση της ΝΔ δρομολογεί από το επόμενο σχολικό έτος (2020-2021) τον συνυπολογισμό των επιδόσεων των μαθητών και στις 3 τάξεις του Λυκείου (!), τόσο για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όσο και για την απόκτηση του απολυτηρίου, την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων στην Α' Λυκείου και σταδιακά και στις υπόλοιπες τάξεις, όπως επίσης και τη θέσπιση "ελάχιστης βάσης εισαγωγής" στο Πανεπιστήμιο, που θα καθορίζεται τόσο από το υπουργείο όσο και από τα αντίστοιχα τμήματα και σχολές των ΑΕΙ!
Το αποτέλεσμα απολύτως προβλέψιμο και γνωστό: Οι μαθητές θα δίνουν συνεχώς εξετάσεις επί 3 χρόνια, κυνηγώντας τα SOS και προσπαθώντας να "παπαγαλίσουν" αποσπασματικές γνώσεις, που λίγο μετά θα ξεχνιούνται, με την εκπαίδευση να γίνεται και με το "νόμο" ένα ακριβοπληρωμένο τρεχαλητό από το σπίτι στο σχολείο και μετά στο φροντιστήριο.
Η ουσιαστική μόρφωση και ο ελεύθερος χρόνος των μαθητών χτυπιούνται ακόμα περισσότερο.
Το σύνθημα "θέλουμε σχολείο δημιουργικό και όχι κέντρο εξεταστικό", που βροντοφωνάζουν αυτή την περίοδο χιλιάδες μαθητές, δείχνει την ουσία της αντίθεσής τους στο σχολείο έτσι όπως έχει διαμορφωθεί όλα αυτά τα χρόνια.
Το σημερινό σχολείο, που με το νόμο Γαβρόγλου της προηγούμενης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ έγινε ακόμα πιο σκληρό και ψυχοφθόρο και έχασε ακόμα περισσότερο από τον παιδαγωγικό-μορφωτικό του ρόλο, γίνεται ακόμα χειρότερο με τις εξαγγελίες της ΝΔ για σχολείο-εξεταστικό κέντρο.
Οι μαθητές των Γυμνασίων, Λυκείων και ΕΠΑΛ κατάφεραν με τους αγώνες τους τα προηγούμενα χρόνια την απόσυρση της Τράπεζας Θεμάτων και την καθυστέρηση πέρυσι για έναν ολόκληρο χρόνο του Νόμου Γαβρόγλου.
Από την αρχή της σχολικής χρονιάς, χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα βγήκαν στους δρόμους, αντιδρώντας στην κατάσταση που συναντούν στα σχολεία τους, εκφράζοντας την αγωνία τους για το μέλλον σε σπουδές και εργασία, με αφορμή και την ισοτίμηση των πτυχίων ΑΕΙ με αυτά των κολεγίων.
Το ότι συζητούν, κινητοποιούνται με πολύμορφους τρόπους, μετρούν βήματα στον κοινό συντονισμό και την οργάνωση του αγώνα τους είναι η καλύτερη βάση ώστε η κυβέρνηση να βρει απέναντί της την αγωνιστική απάντηση των μαθητών.
Ο αγώνας για σύγχρονο, δημόσιο και δωρεάν σχολείο, για το σχολείο που καλύπτει τις μορφωτικές ανάγκες όλων των μαθητών, χωρίς διακρίσεις και εμπόδια, μπορεί και πρέπει να δυναμώσει τώρα ακόμα περισσότερο, με το δυνάμωμα της συζήτησης και των αγωνιστικών διαθέσεων μέσα και έξω από τα σχολεία, με το συντονισμό των μαθητών, με την κοινή πάλη με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους».
(*) ...διό εκλήθη ο αγρός εκείνος [ο αγρός του κεραμέως] αγρός αίματος έως της σήμερον (Ματθαίος ΚΖ, 8). Για προϊόντα άνομης συναλλαγής. Πρόκειται για το χωράφι κάποιου κεραμέως, που αγοράστηκε όταν ο Ιούδας επέστρεψε τα 30 αργύρια στους αρχιερείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.