Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης − Κάρλος Πουέμπλα: Ως τη νίκη Κομαντάντε
*
Κάρλος Πουέμπλα: Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ − Μετάφραση προσαρμοσμένη στη μελωδία − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video


Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ (53)

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2015

ΔΕΗ Πτολεμαΐδας: Ρουτίνα τα εργατικά ατυχήματα ‒ Πρόταση της Αγωνιστικής Συνεργασίας έπεσε στο κενό. Οι εργοδοτικοί - κυβερνητικοί συνδικαλιστές πρέπει πρώτα να ακούσουν την εργοδοσία!

Πτολεμαΐδα: Καθημερινό φαινόμενο τα εργατικά ατυχήματα στα ορυχεία της ΔΕΗ
Καθημερινό φαινόμενο έχουν γίνει πλέον τα εργατικά ατυχήματα με ανατροπές παλαιών οχημάτων στα ορυχεία της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα.
  • Το Σάββατο 9 Μάη στο Ορυχείο Μαυροπηγής όταν ο οδηγός διάνυε το δρόμο προς τον αποθέτη (Α1), γλίστρησε με αποτέλεσμα να τουμπάρει το όχημα του.
  • Την Τρίτη 19 Μάη στο ίδιο ορυχείο το όχημα στο οποίο επέβαιναν συμβασιούχοι ανατράπηκε.
  • Σήμερα Πέμπτη 21 Μάη φορτηγό έπεσε σε κανάλι αποστράγγισης στο Ορυχείο Καρδιάς αφού όπως αναφέρει ο οδηγός δεν έπιασαν τα φρένα του.
Σε ανακοίνωσή της η «Αγωνιστική Συνεργασία» σημειώνει:
«Βασικοί παράγοντες για την πρόκληση των ατυχημάτων ήταν η παλαιότητα των οχημάτων , η ανύπαρκτη -η ελλιπής στην ουσία- συντήρηση τους ανάλογα την περίπτωση για μεγάλο χρονικό διάστημα, η ολισθηρότητα του δρόμου και η απειρία του προσωπικού (στη δεύτερη περίπτωση συμβασιούχοι οκταμηνίτες).
Το όχημα στην πρώτη περίπτωση στο παρελθόν διασκευάστηκε σε βυτιοφόρο για ένα χρονικό διάστημα και στην πορεία ξαναδιασκευάστηκε και έγινε με καρότσα. Υπάρχει ερωτηματικό αν κατά τις διασκευές αυτές έγινε έλεγχος για την ασφάλεια του οχήματος.
Θυμίζουμε ότι και πριν από ενάμιση χρόνο περίπου είχαμε ανάλογο ατύχημα, ευτυχώς πάλι όχι θανατηφόρο, με όχημα ίδιου τύπου το οποίο ήταν παμπάλαιο και δεν έπρεπε καν να είναι στην κυκλοφορία.
Όπως αποδεικνύουν τα παραπάνω γεγονότα, υπάρχει σοβαρό ζήτημα ασφάλειας που έχει να κάνει με την συντήρηση των οχημάτων μιας και στα συνεργεία βάσης των συντηρήσεων έχει μείνει ελάχιστο τακτικό προσωπικό και πλέον οι περισσότερες συντηρήσεις δίνονται σε εργολαβίες.
Χαρακτηριστικό είναι ότι ο τομέας ελέγχου της ΔΕΗ που περνάνε τα οχήματα πριν περάσουν ΚΤΕΟ έχει μείνει με ένα άτομο τακτικό προσωπικό και συμπληρώνεται με εργαζόμενους με ελαστικές σχέσεις εργασίας.
Εγείρονται σοβαρά ερωτήματα για τα πόσα οχήματα τελικά περνάνε έλεγχο και με ποια κριτήρια χαρακτηρίζονται κατάλληλα και ξαναμπαίνουν στην κυκλοφορία.
Πάγιο αίτημα των συνδικάτων και των εργαζομένων θα πρέπει να είναι
  • να αποσυρθούν άμεσα όλα τα παλιά αυτοκίνητα και να αντικατασταθούν με νέα σύγχρονα που να ανταποκρίνονται στις δύσκολες συνθήκες στα ορυχεία και να πληρούν όλους τους όρους ασφάλειας για το προσωπικό.
  • Παράλληλα να διεκδικήσουμε άμεσα προσλήψεις τακτικού προσωπικού συνολικά αλλά και για την πλήρη επάνδρωση του τομέα συντηρήσεως με ταυτόχρονη κατάργηση των εργολαβιών.
Για να μην θρηνήσουμε αλλά θύματα οι εκπρόσωποι της Αγωνιστικής Συνεργασίας κατέθεσαν ολοκληρωμένα την παραπάνω πρόταση στο ΣΩΠ του Σπάρτακου στο Ορυχείο Κύριου Πεδίου παράλληλα με πρόταση συμβολικής κινητοποίησης, όμως
  • η πρόταση μας απορρίφθηκε από τις δυνάμεις του παλιού και νέου εργοδοτικού - κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΚΟΙΡΙΞΕ - ΔΡΑΣΕ - ΜΕΤΑ) με τη δικαιολογία ότι πρώτα θα πρέπει να ακούσουμε την εργοδοσία.
  • Καλούμε τους εργαζόμενους όπου κρίνουν ότι υπάρχει κίνδυνος με τη χρήση οχήματος και δέχονται πιέσεις οι εκβιασμούς να επικοινωνήσει άμεσα με τους συνδικαλιστές στο χώρο ώστε να γίνει άμεση παρέμβαση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.