Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κούλης ο Λομπίστας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κούλης ο Λομπίστας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

🚩 Qatargate - Αβραμόπουλος - ΕΕ 🚩 Εκεί όπου το lobbying είναι... «ζωτικό στοιχείο της δημοκρατίας» 🚩🚩 ΚΚΕ 🚩 Υπόλογη η κυβέρνηση για άλλη μια υπόθεση διαφθοράς 🚩 Υπόλογα όλα τα κόμματα που λιβανίζουνε την ΕΕ της σαπίλας, των μονοπωλίων και του πολέμου

ΚΚΕ: Υπόλογη η κυβέρνηση για άλλη μια υπόθεση διαφθοράς - Υπόλογα όλα τα κόμματα που λιβανίζουν την ΕΕ της σαπίλας, των μονοπωλίων και του πολέμου

Φωτό: Eurokinissi

Τρίτη 23/06/2026 - 16:59

Σε σχόλιό του για το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δ. Αβραμόπουλου (κάτω), το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ σημειώνει τα εξής:

«Κανείς δεν μπορεί να πέφτει πια από τα σύννεφα κάθε φορά που αποκαλύπτεται ο χορός των εκατομμυρίων γύρω από τα λόμπι, τις αμαρτωλές ΜΚΟ, τα όργανα και τους αξιωματούχους της ΕΕ, που για λογαριασμό ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων προωθούν την αντιλαϊκή πολιτική. Είναι, άλλωστε, γνωστή σε όλους η διαδρομή Επιτρόπων και ευρωβουλευτών, μετά τη θητεία τους να τοποθετούνται σε ΜΚΟ και λόμπι, που η ίδια η ΕΕ επίσημα αποκαλεί "ζωτικό στοιχείο της ευρωπαϊκής δημοκρατίας". Αυτή την κανονικότητα της θεσμοθετημένης διαφθοράς "με τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής" επικαλείται κι ο ίδιος ο Δ. Αβραμόπουλος, ως τεκμήριο αθωότητας!

Παρασκευή 25 Απριλίου 2025

Ο Κούλης ο λομπίστας ➽ Συνάντηση με αρπαχτικά της πολεμικής οικονομίας για τη μοιρασιά της πίτας των εξοπλισμών ➽ Όμιλοι της Ελλάδας που βλέπουν «προκλήσεις» και «ευκαιρίες» στο πολεμικό «Ελντοράντο» ➽ Τα προγράμματα μαμούθ προμηνύουν νέα ρεκόρ

Συνάντηση Μητσοτάκη με αρπαχτικά της πολεμικής οικονομίας για τη μοιρασιά της πίτας των εξοπλισμών

Πέμπτη 24/04/2025 - 16:37

Τις τελευταίες μέρες κλιμακώνεται η κυβερνητική προπαγάνδα με το αφήγημα «τα οφέλη της ανάπτυξης μοιράζονται στον λαό», τη στιγμή που ακόμα και όσα μέτρα - κοροϊδία ανακοινώνονται συνοδεύονται από νέους πακτωλούς στους μεγάλους ομίλους αλλά και «τυράκια» για κλιμάκωση της φορολεηλασίας και ενίσχυση όλων των παραμέτρων που ξεκοκαλίζουν το λαϊκό εισόδημα. 

Το θηριώδες πρωτογενές πλεόνασμα από το «γδάρσιμο» του λαού που θα πάει σε αποπληρωμή δανείων, τοκοχρεολυσίων αλλά και 500 εκ. επιπλέον στο «πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων», δηλαδή στους μεγάλους ομίλους, συνοδεύτηκε από φανφάρες για «μέτρα αντιμετώπισης του στεγαστικού προβλήματος», όταν στο πλαίσιο της «ελεύθερης αγοράς», που πουλιέται το εμπόρευμα στέγη, είναι δεδομένο πως το «επίδομα του ενός ενοικίου» θα οδηγήσει σε νέες αυξήσεις στα υπάρχοντα ενοίκια αλλά και νέα φορολογικά έσοδα για το αστικό κράτος που στη συνέχεια θα κατευθύνει πάλι στους ομίλους. 

Σήμερα, όμως χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες ανακοινώθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, στο Μέγαρο Μαξίμου με «εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας και τεχνολογίας». Συμμετείχαν διάφοροι υπουργοί και συζητήθηκαν «οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα».