Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Εταιρείες Χαμηλού Κόσους: Απαράδεκτες συνθήκες πίεσης - Εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων - Απεργοσπαστικοί μηχανισμοί

Ο ανταγωνισμός των αεροπορικών εταιρειών πυροδότησε έναν «πόλεμο» τιμών τόσο στην Ασία όσο και στην Ευρώπη


Η low cost εταιρεία ήταν η απάντηση της Lufthansa στον ανταγωνισμό

Οι εργαζόμενοι στην Germanwings πραγματοποίησαν 10 απεργίες μέσα στο 2014 αντιδρώντας στην πίεση της μητρικής εταιρείας για επιπλέον μείωση του κόστους, ώστε να ανταγωνιστούν παρόμοιες εταιρείες.
H τελευταία απεργία κηρύχτηκε από τους πιλότους στα μέσα Φεβρουαρίου, καθώς οι διαπραγματεύσεις είχαν αποτύχει. Τότε η εταιρεία είχε δηλώσει ότι περισσότερες από τις μισές από τις 900 πτήσεις της που ήταν προγραμματισμένες για την περίοδο της απεργίας θα γίνονταν κανονικά με εθελοντές πιλότους ή ναυλώνοντας αεροπλάνα από άλλες εταιρείες (Ποια είναι η Germanwings)

*
Εταιρείες Χαμηλού κόσους
Εργαζόμενοι δύο ταχυτήτων και εταιρείες- απεργοσπαστικοί μηχανισμοί
Η Ένωση Πιλότων καλεί σε διήμερη απεργία την Germanwings (θυγατρική) της Lufthansa

Η εταιρεία έχει εμπλακεί σε έναν μακροχρόνιο αγώνα με τη γερμανική ένωση πιλότων για τις αμοιβές και τις συνθήκες εργασίας, που οδήγησε σε μια σειρά απεργιών και επηρέασαν χιλιάδες επιβάτες.
Η αντιδικία μεταξύ της διοίκησης της Lufthansa και του Σωματείου επικεντρώνεται στις παροχές πρόωρης συνταξιοδότησης τις οποίες η εταιρεία ήθελε να τροποποιήσει για τους νεοεισερχόμενους. (Και εδώ)


*
Ο ανταγωνισμός και το κυνήγι του μέγιστου κέρδους



Ο «κίνδυνος» του Προϋπολογισμού Πτήσεων

Ο Προϋπολογισμός στις δαπάνες των πιλότων ενέχεται για το ότι θέτει τη ζωή των επιβατών σε κίνδυνο, σε μια διαμάχη για το ποιος θα προσγειωθεί πρώτος.
Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας αποκαλύπτουν ότι οι πιλότοι από ορισμένες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους τελούν κάτω από «απαράδεκτες συνθήκες πίεσης» για να επιτύχουν τις αυστηρές προθεσμίες, και δεν υπακούουν στις οδηγίες τους.
Ισχυρίζονται επίσης ότι οι πιλότοι στην προσπάθειά τους να κερδίσουν χρόνο προσεγγίζουν τα αεροδρόμια πάρα πολύ γρήγορα και μερικές φορές αναγκάζονται ακόμη και να εγκαταλείψουν την προσγείωση επειδή το αεροπλάνο πετάει κατά πάνω τους.
Είναι τέτοιος ο ανταγωνισμός για το ποιος θα είνα πρώτος, που οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας μιλάνε για λεκτικές αέρομαχίες, καθώς κάποιοι πιλότοι καυχώνται ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα. (Πηγή).

*

Πιλότοι και πληρώματα της Germanwings αρνούνται να πετάξουν


Αρκετές πτήσεις της γερμανικής εταιρείας Germanwings ακυρώθηκαν την Τρίτη και σήμερα Τετάρτη αφού τα πληρώματά τους αρνήθηκαν να πετάξουν καθώς προέκυψε ότι το αεροσκάφος που συνετρίβη την Τρίτη, είχε παραμείνει στο έδαφος για επισκευές τη Δευτέρα, μία μέρα πριν το ατύχημα.
Αυτό αναφέρει το site της βρετανικής εφημερίδας «The Telegraph», επικαλούμενο ρεπορτάζ τής γερμανικής εφημερίδας «Σπίγκελ». Συγκεκριμένα αναφέρει ότι πιλότοι και πλήρωμα καμπίνας αρνήθηκαν να πετάξουν, λόγω ανησυχιών ότι η συντριβή μπορεί να συνδέεται με τεχνικό πρόβλημα και ειδικότερα με μια επισκευή που έγινε τη Δευτέρα. (902)

*
Bλέπε και:
Οικονομία σε βάρος της ασφάλειας;
Συντριβή Airbus με 150 επιβάτες: Ο καπιταλισμός σκοτώνει ‒ Χαμηλού κόστους, αμελητέας ανθρώπινης ζωής ‒ Δανεικοί εργαζόμενοι, ιδανικοί καπιταλιστές

*
  

Γαλλία: Ερωτηματικά για την μοιραία πτήση χαμηλού κόστους (ΦΩΤΟ)
Δημοσίευση: Τετ, 25/03/2015 - 08:06
Τελευταία Ενημέρωση: Τετ, 25/03/2015 - 08:18
Χιλιάδες ερωτηματικά -όπως και τα συντρίμμια- του μοιραίου αεροσκάφους της Airbus A320 της γερμανικής εταιρείας Germanwings, που συνετρίβη χθες στις νότιες γαλλικές Άλπεις οδηγώντας στο θάνατο 150 ανθρώπους.
Η συγκεκριμένη εταιρεία, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού «Lufthansa», ήταν χαμηλού κόστους, γεγονός που εγείρει πολλά ερωτηματικά για την κατάσταση του αεροσκάφους, τα μέτρα ασφαλείας αλλά και την επάρκεια των τεχνικών ελέγχων. 
Οι έρευνες, στο σημείο συντριβής στις Αλπεις, που διακόπηκαν τη νύχτα θα συνεχιστούν και σήμερα με το πρώτο φως της ημέρας.
Δεκάδες χωροφύλακες μιας ορεινής μονάδας πρόκειται να μεταβούν σ' αυτή την πολύ δύσβατη περιοχή των Άλπεων της Άνω Προβηγκίας, σε υψόμετρο 1.500 μέτρων.
Οι πρώτες εικόνες από το σημείο συντριβής δείχνουν χιλιάδες συντρίμμια του αεροπλάνου και πτώματα διασκορπισμένα στην πλαγιά του βουνού, μακριά από κατοικίες και δρόμους πρόσβασης.
Το αεροπλάνο είχε αναχωρήσει χθες, Τρίτη, το πρωί από τη Βαρκελώνη (Ισπανία) με προορισμό το Ντίσελντορφ (Γερμανία), με 144 επιβάτες και εξαμελές πλήρωμα. Οι περισσότεροι από τους επιβαίνοντες ήταν Γερμανοί και Ισπανοί.
Ένα από τα δύο μαύρα κουτιά βρέθηκε και μεταφέρθηκε στο Γραφείο Διερεύνησης Ατυχημάτων που ερευνά τα αίτια της καταστροφής, δήλωσε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας Μπρις Ρομπέν στο τηλεοπτικό δίκτυο BFMTV.
Η γερμανίδα καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, ο ισπανός πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι και ο γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ θα μεταβούν στον τόπο της καταστροφής σήμερα στις 15:00 (ώρα Ελλάδας), ενώ χθες εξέφρασαν τα συλλυπητήριά τους στις οικογένειες των θυμάτων, εντελώς υποκριτικά πάντως, εάν σκεφτεί κανείς ότι η πολιτική τους είναι αυτή που έχει επιτρέψει την ιδιωτικοποίηση και απελευθέρωση των αερομεταφορών και άνοιξε το δρόμο για τις πτήσεις «χαμηλού κόστους», με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια των πτήσεων και των επιβατών. 
Από το σημείο συντριβής του μοιραίου αεροπλάνου
Θρίλερ με την εκπομπή σήματος SOS
Σύγχυση επικρατεί σχετικά με το εάν το αεροσκάφος εξέπεμψε σήμα κινδύνου.
Σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα «Le Monde» το αεροσκάφος εξέπεμψε σήμα κινδύνου στις 10:47 (τοπική ώρα), ωστόσο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το αεροσκάφος δεν εξέπεμψε σήμα κινδύνου.
Αρχικά, ο υφυπουργός Μεταφορών της Γαλλίας είπε ότι οι πιλότοι είχαν εκπέμψει σήμα κινδύνου, κάτι που διέψευσε αργότερα η γαλλική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. 
Η πτήση, η 4U9525, απογειώθηκε, σύμφωνα με την ισπανική AENA, στις 08:55 από το αεροδρόμιο της Βαρκελώνης. H επαφή με το αεροσκάφος χάθηκε στις 10:47 τοπική ώρα ενώ πετούσε βορειοανατολικά της Ντιν και συνετρίβη κοντά στην περιοχή Μπαρσελονέτ, στις γαλλικές Άλπεις (σε μικρή απόσταση από τα σύνορα με την Ιταλία).
Ο πιλότος ζήτησε επείγουσα κάθοδο, γεγονός που σημαίνει ότι οι ελεγκτές εναέριας πληροφορίας πρέπει να καθαρίσουν τον εναέριο χώρο που βρίσκεται κάτω από την πορεία του αεροσκάφους. Συνήθως η επείγουσα κάθοδος συμβαίνει με ταχύτητα 5.000 ποδών ανά λεπτό, ωστόσο η ταχύτητα απώλειας ύψους του αεροπλάνου της Germanwings ήταν 3.375 πόδια ανά λεπτό. 
Θύματα διαφόρων εθνικοτήτων 
Η Germanwings ανακοίνωσε πως 67 Γερμανοί επέβαιναν στο αεροπλάνο, μεταξύ των οποίων δύο μωρά και 16 έφηβοι που επέστρεφαν από σχολική ανταλλαγή με Ισπανούς μαθητές. Στην Ισπανία κηρύχθηκε τριήμερο εθνικό πένθος από τα μεσάνυχτα της Τρίτης.
Το Σίδνεϊ ανακοίνωσε επισήμως το θάνατο δύο Αυστραλών, ενώ το υπουργείο Εξωτερικών της Κολομβίας εξέφρασε τη λύπη του για το θάνατο δύο Κολομβιανών και ο Βέλγος ΥΠΕΞ για το θάνατο τουλάχιστον ενός Βέλγου πολίτη, θυμάτων της τραγωδίας. Ένας Δανός και δύο Αργεντινοί επέβαιναν επίσης στο μοιραίο αεροσκάφος, σύμφωνα με την Κοπεγχάγη και το Μπουένος Άιρες, ενώ το Μεξικό έκανε λόγο για ενδεχόμενη παρουσία σ' αυτό τριών Μεξικανών.
Το βράδυ, το Λονδίνο έκανε γνωστό πως στο αεροπλάνο επέβαιναν ενδεχομένως και Βρετανοί.
Το Τόκιο ανακοίνωσε σήμερα το πρωί πως τα ονόματα δύο Ιαπώνων που διέμεναν στο Ντίσελντορφ περιλαμβάνονται στον κατάλογο των επιβατών του Airbus A320.
Δύο τραγουδιστές της Όπερας του Ντίσελντορφ, ο βαρύτονος μπάσος Όλεγκ Μπρίγιακ, 54 ετών, και η κοντράλτο Μαρίνα Ράντνερ, 33 ετών, βρίσκονταν επίσης στο αεροσκάφος έπειτα από εμφάνισή τους στη Βαρκελώνη. Η Ράντνερ συνοδευόταν από το σύζυγό της και το μωρό της.
Ερωτηματικά για την ταχεία απώλεια ύψους 
Η "ταχεία απώλεια ύψους του αεροπλάνου παραμένει προς το παρόν ανεξήγητη", δήλωσε χθες ο εισαγγελέας Ρομπέν στο BFMTV. "Δεν υπήρξε καμιά επαφή ασυρμάτου από τη στιγμή που το αεροπλάνο έχασε ύψος" και πριν συντριβεί στον ορεινό όγκο, πρόσθεσε. "Οι ελεγκτές της εναέριας κυκλοφορίας προσπάθησαν να επικοινωνήσουν μέσω ασυρμάτου και δεν έλαβαν καμιά απάντηση", σύμφωνα με τον ίδιο.
Η καταστροφή σημειώθηκε σε έναν ορεινό όγκο στον οποίο δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση οχήματα και ο οποίος φθάνει σε ύψος 2.000 μέτρων.
"Τα πιο μεγάλα κομμάτια από πτώματα που έχουν εντοπισθεί, δεν είναι μεγαλύτερα απ' αυτή τη μικρή βαλίτσα", δήλωσε ένας ερευνητής.
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα της Μασσαλίας, "δέκα ιατροδικαστές και τρεις ανθρωπολόγοι" θα μεταβούν σήμερα στον τόπο της τραγωδίας για την ταυτοποίηση των θυμάτων με τη βοήθεια δειγμάτων DNA.
Ανάμεσα στα αναρίθμητα συντρίμμια, "μόνο το σύστημα προσγείωσης μπορεί να αναγνωριστεί", επιβεβαίωσε ένας άλλος ερευνητής. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι το αεροπλάνο διαλύθηκε κατά τη σύγκρουσή του στη βραχώδη πλαγιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.