Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Πολιτιστικός Σύλλογος Άνω Αμπελοκήπων: «ΕΓΩ ΘΑ ΖΗΣΩ» ➽ Εκδήλωση Αλληλεγγύης στον λαό της Παλαιστίνης ➽ Πέμπτη, 7 Δεκ.2023, 7:15 μμ

*

Το Ισραήλ αιματοκυλά για ακόμη μια φορά τον Παλαιστινιακό λαό, χτυπώντας με όλα τα μέσα την Λωρίδα της Γάζας

#FreePalestine #SaveGaza

*

20 χαϊκού για την ξυπόλυτη κραυγή της Παλαιστίνης

*

Πολιτιστικός Σύλλογος Άνω Αμπελοκήπων

Λάκωνος 9, Πάρκο ΚΑΠΑΨ, Αμπελόκηποι. email: anoampelokipi@gmail.com

www.anoampelokipi.gr   FACEBOOK: Πολιτιστικός Σύλλογος Άνω Αμπελοκήπων

02/12/2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«ΕΓΩ ΘΑ ΖΗΣΩ»

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΩ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Άνω Αμπελοκήπων διοργανώνει σε συνεργασία με την Διπλωματική Αντιπροσωπεία της Παλαιστίνη και την Παλαιστινιακή Παροικία στην Ελλάδα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ στον λαό της Παλαιστίνης.

Πέμπτη 7-12-2023, 19:15 μμ 

Αίθουσα Λάκωνος 9, Πάρκο ΚΑΠΑΨ, Αμπελόκηποι.

*

«Σκοτώσατε την γιαγιά μου και τον παππού μου…
σκοτώσατε την μαμά μου και τον μπαμπά μου…
σκοτώσατε τα αδέλφια μου, τον Ιάσερ και την Μιριάμ…

όμως,… ΕΓΩ ΘΑ ΖΗΣΩ!!!

Δεν θα μου πάρεις ποτέ την Πατρίδα μου, την αξιοπρέπειά μου, την ελευθερία μου…..

Την έλεγαν, την λένε και θα την λένε:

ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ»

 

*

Στην εκδήλωση θα παρευρεθεί και θα μιλήσει ο Πρέσβης της Διπλωματικής Αντιπροσωπείας της Παλαιστίνης στην Ελλάδα, H.E. Mr. Yussef Dorkhom, και ο Πρόεδρος της Παλαιστινιακής Παροικίας στην Ελλάδα, Mohammed El-Sayed.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθεί προβολή της ταινίας μικρού μήκους Al Hadiya – Το δώρο (22 λεπτά, σκηνοθεσίας του Farah Nabulsi, σε συνεργασία με το Athens Palestine Film Festival & το Studio New Star Art Cinema.

Στην συνέχεια καλλιτέχνες από την «Ρωμιοσύνη» και τους «Υπεραστικούς» θα παίξουν μουσική με θέμα «Τραγουδάμε για τη Γάζα».

Παράλληλα με την εκδήλωση θα υπάρχει έκθεση φωτογραφίας για τη Γάζα «Είναι κανείς ζωντανός;» σε συνεργασία με την Παλαιστινιακή Παροικία Ελλάδας.

Η έκθεση φωτογραφίας θα είναι επισκέψιμη από τις 6.00μμ

*

Μια εκδήλωση της Κινηματογραφικής ομάδας του Πολιτιστικού Συλλόγου Άνω Αμπελοκήπων σε συνεργασία με την Διπλωματική Αντιπροσωπεία της Παλαιστίνης στην Ελλάδα, την Παλαιστινιακή Παροικία στην Ελλάδα, το Athens Palestine Film Festival, το Studio New Star Art Cinema και την ευγενική συμμετοχή των καλλιτεχνών από την «Ρωμιοσύνη» και τους «Υπεραστικούς»

*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.