Δημοσίευση: Κυρ, 15/06/2014 - 19:40
Όπως διαπιστώνει το γερμανικό περιοδικό, οι Έλληνες εφοπλιστές
παραγγέλνουν πλοία σαν μην υπήρχε ποτέ κρίση στη ναυτιλία.
Το σχετικό άρθρο αναφέρει ότι το 2012 είχαν δώσει παραγγελίες για την κατασκευή 275 καινούριων πλοίων αξίας 10 δισ. ευρώ και άλλα τόσα για την ανακαίνιση του στόλου τους.
Το σχετικό άρθρο αναφέρει ότι το 2012 είχαν δώσει παραγγελίες για την κατασκευή 275 καινούριων πλοίων αξίας 10 δισ. ευρώ και άλλα τόσα για την ανακαίνιση του στόλου τους.
Μόνο για τις πρώτες εβδομάδες του 2014 το κόστος για παραγγελίες καινούριων πλοίων και αγορές μεταχειρισμένων ανέρχεται στα 5 δισ. ευρώ. (Βλέπε από Μποτίλια).
Όπως δηλώνει στο περιοδικό ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρος Βενιάμης, «τα χρήματα προέρχονται από τις δικές μας τσέπες».
Όπως δηλώνει στο περιοδικό ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρος Βενιάμης, «τα χρήματα προέρχονται από τις δικές μας τσέπες».
Αφορολόγητα… 140 δισεκατομμύρια ευρώ
Ως μία από τις αιτίες για την υψηλή αυτή ρευστότητα που παρουσιάζουν
οι Έλληνες εφοπλιστές μεσούσης της κρίσης που επικρατεί στη διεθνή
ναυσιπλοΐα, αναφέρεται το γεγονός ότι πληρώνουν ελάχιστους -σε σχέση με
το εύρος της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας- φόρους.
Επικαλούμενο διεθνείς αναλύσεις το «Spiegel» υποστηρίζει ότι από το 2002 έως σήμερα, Έλληνες εφοπλιστές δεν έχουν φορολογήσει τουλάχιστον 140 δισ. ευρώ.
Επικαλούμενο διεθνείς αναλύσεις το «Spiegel» υποστηρίζει ότι από το 2002 έως σήμερα, Έλληνες εφοπλιστές δεν έχουν φορολογήσει τουλάχιστον 140 δισ. ευρώ.
Αλλά
και πέραν αυτού -βάση 58 ειδικών ρυθμίσεων- οι περίπου 800 ελληνικές οικογένειες του κλάδου δεν πληρώνουν σχεδόν καθόλου φόρους. (Από Μποτίλια).
Όπως σημειώνεται, πουθενά αλλού στον κόσμο δεν προστατεύονται τόσο πολύ οι εφοπλιστές από οικονομικές επιβαρύνσεις, όπως στην Ελλάδα.
Όπως σημειώνεται, πουθενά αλλού στον κόσμο δεν προστατεύονται τόσο πολύ οι εφοπλιστές από οικονομικές επιβαρύνσεις, όπως στην Ελλάδα.
Αντιδρώντας σε αυτήν την παρατήρηση ο Θ. Βενιάμης υποστηρίζει ότι οι εφοπλιστές πληρώνουν φόρους «ως ιδιώτες όπως και άλλοι».
Βασιζόμενο σε
στοιχεία ελληνικών συνδικαλιστικών οργανώσεων, το «Spiegel» γράφει ότι
- το 2012 οι εφοπλιστές πλήρωσαν ως ιδιώτες φόρους ύψους 15 εκατ. ευρώ
- την ώρα που οι Έλληνες ναυτικοί έχουν καταβάλει φόρους ύψους 55 εκατ. ευρώ.
Υποκύπτοντας στις πιέσεις που τους ασκήθηκαν οι εφοπλιστές
υποσχέθηκαν ως «εθελοντική συνεισφορά» το διπλασιασμό του φόρου στο
τονάζ των πλοίων για τα επόμενα τρία χρόνια.
Όπως όμως γράφει το
γερμανικό περιοδικό,
- ενώ η κυβέρνηση αναμένει από αυτό το διπλασιασμό ετήσια έσοδα ύψους 140 εκατ. ευρώ,
- οι εφοπλιστές τα υπολογίζουν σε λιγότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ.
πηγή: thebest.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.