Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης: Υποχρεωτικά ΕΣΠΑ οδικής ασφάλειας στα σεισμόπληκτα και ανασφαλή «νέα» σχολεία της αγοράς

ΕΛΜΕ-ΚΙ. Από κινητοποίηση τον Οκτ. 2013
ΕΛΜΕ – ΚΙ: Εμπαιγμός κυβέρνησης- Περιφερειακής Διεύθυνσης Ιονίων Νήσων, σεμινάριο του ΕΣΠΑ για την οδική ασφάλεια

Δημοσίευση: Σάβ, 07/06/2014 - 14:19

Διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα την οδική ασφάλεια διοργανώνουν η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων μαζί με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών στην Κέρκυρα.
Σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς- Ιθάκης το χαρακτηρίζει εμπαιγμό επισημαίνοντας μεταξύ άλλων:
«Το έγγραφο, με το οποίο ζητείται η ενυπόγραφη ενημέρωση όλων των εκπαιδευτικών, στάλθηκε στις σχολικές μονάδες του Νομού Κεφαλονιάς, για ενημέρωση σχετικά με αλλαγές  στον αρχικό προγραμματισμό.
Σκοπός του σεμιναρίου, το οποίο εντάσσεται σε διαδικασίες προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ, είναι η επιμόρφωση εκπαιδευτικών, στελεχών εκπαίδευσης, φορέων και γονέων στην κυκλοφοριακή αγωγή.
Στους ομιλητές του συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί στην Κέρκυρα το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Ιούνη του 2014 περιλαμβάνονται κυβερνητικά στελέχη, όπως ο Γ.Γ. του υπουργείου Παιδείας και η υφυπουργός Υγείας.
Στο σχετικό έγγραφο της Περιφερειακής Διεύθυνσης, όπου περιγράφονται τα παραπάνω διευκρινίζεται ότι η παρουσία των σχολικών συμβούλων, των διευθυντών εκπαίδευσης και των διευθυντών σχολικών μονάδων θεωρείται επιβεβλημένη.
Ακόμη καλούνται οι διευθυντές σχολικών μονάδων (άραγε μόνο για την Κέρκυρα;) να πραγματοποιήσουν έκτακτη συνεδρίαση των συλλόγων διδασκόντων, ώστε να ορισθεί ένας τουλάχιστον εκπαιδευτικός ο οποίος θα παρακολουθήσει το συνέδριο.
Θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει «περίεργο» το όψιμο κυβερνητικό ενδιαφέρον για την οδική ασφάλεια, στην Ελλάδα της κρίσης, του 1,5 εκατομμυρίου ανέργων, των 3 εκατομμυρίων ανασφάλιστων, των σχολείων που καταρρέουν από την υποχρηματοδότηση και των παιδιών που λιποθυμούν από την πείνα μέσα σε αυτά.
Ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης, ο οποίος πρωτοστατεί σε αυτή τη δραστηριότητα, γνωρίζει ή δε γνωρίζει ότι το κορυφαίο ζήτημα ασφάλειας παιδιών και εκπαιδευτικών στην Κέρκυρα είναι η στατική ανεπάρκεια, αν όχι η επικινδυνότητα σχολείων;
Το πρόβλημα αυτό, που κατ΄ επανάληψη η σχολική κοινότητα το έχει επισημάνει, έχει για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων πάρει εκρηκτικές διαστάσεις μετά τους πρόσφατους σεισμούς στην Κεφαλονιά.
Γνωρίζει ή δε γνωρίζει ο κ. περιφερειακός ότι το κύμα μαζικών απολύσεων στην εκπαίδευση μαζί με το μηδενισμό των προσλήψεων εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού  έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς καθηγητές, χωρίς γραμματείς, χωρίς σχολικούς φύλακες;
Οι όλο και πιο λίγοι εκπαιδευτικοί που έχουν απομείνει υποχρεώνονται σε εργασίες πέραν και σε βάρος των παιδαγωγικών τους καθηκόντων.
Αλλά και το οδικό δίκτυο, όπως και όλες οι υποδομές παραμένουν σε απαράδεκτη κατάσταση.
Γίνονται παρεμβάσεις τόσες και τέτοιες όσες συμφέρουν το κεφάλαιο και την κερδοφορία του.
Μια σειρά δρόμοι, από τους οποίους διέρχονται σχολικά δρομολόγια, έχουν κινδύνους από βροχοπτώσεις, έλλειψη σήμανσης, στενότητα κοκ.
Η Κεφαλονιά θρηνεί θύματα μαθητές και όχι μόνο από τους δρόμους καρμανιόλες.
Αλλά και η περικοπή σχολικών δρομολογίων σπρώχνει όλο και περισσότερους μαθητές στη χρήση μηχανών με όποιους κινδύνους αυτό συνεπάγεται.
Επιπλέον, η απουσία των σχολικών φυλάκων και των σχολικών τροχονόμων γνωρίζει καλά ο κ. περιφερειακός ότι πολλαπλασίασε τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι μαθητές.
Φυσικά και γνωρίζει, αφού από την πρώτη στιγμή της απόλυσής τους τον περασμένο Αύγουστο το σωματείο μας το είχε καταγγείλει δημόσια, αλλά και του είχε επισημανθεί το πρόβλημα και η σοβαρότητά του από αρμόδιους διοικητικούς παράγοντες.
Απέναντι σε αυτά τα καθημερινά προβλήματα πραγματικής ασφάλειας που αντιμετωπίζουν μαθητές, εκπαιδευτικοί και σχολεία η πολιτεία απαντάει με φιέστες όπως το «Εκπαιδευτικό Συνέδριο Οδικής Ασφάλειας», επιβάλλοντας μάλιστα υποχρεωτική συμμετοχή για την επιτυχία τους!!!
Η αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών δεν αποτελεί επιλέξιμη δαπάνη για την ΕΕ. Η ένταξη προγραμμάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης στο ΕΣΠΑ αλλά και η πιστοποίηση της ως φορέας υλοποίησης έργων του ΕΣΠΑ δεν έχουν καμία σχέση με την καλυτέρευση του δημόσιου σχολείου.
Αντί τα χρήματα του ΕΣΠΑ να διατίθενται για να λυθούν κάποια από τα προβλήματα της εκπαίδευσης χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της ΕΕ, δηλαδή για τη διαφοροποίηση σχολείων και προγραμμάτων αλλά και επιπλέον  για την εξασφάλιση παχυλών αμοιβών για ορισμένα στελέχη της εκπαίδευσης και τους παρατρεχάμενούς τους.
Το μήνυμα που εκπέμπεται είναι σαφές.
Ο εκπαιδευτικός είναι υπόλογος και αξιολογούμενος για τα πάντα: από τις διοικητικές εργασίες μέχρι την αστυνόμευση των μαθητικών μεταφορών.
Το «νέο» σχολείο που οραματίζονται θα υποβαθμίσει ακόμη περισσότερο τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
Η λύση υπάρχει και είναι ένα σχολείο στην υπηρεσία του λαού και των παιδιών του, με αποκλειστικά κρατική ευθύνη και δημόσια χρηματοδότηση, ένας εκπαιδευτικός που θα είναι πριν απ’ όλα παιδαγωγός και όχι ευέλικτος διεκπεραιωτής ασύνδετων εργασιών, έτοιμος να μπαλώνει κάθε «τρύπα».
Αυτή η προοπτική μπορεί να δοθεί από τον αποφασιστικό μαζικό αγώνα μιας ευρείας κοινωνικής συμμαχίας για μία κοινωνία χωρίς εκμεταλλευτές, που θα απαιτεί ολόπλευρα μορφωμένους ανθρώπους, ικανούς να καρπώνονται τον πλούτο που παράγουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.