Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης: Παρέμβαση αύριο (27/2/2014) στη Βουλή για τους μαθητές της Κεφαλονιάς – Κέρκυρα: Συναυλία αλληλεγγύης για την Κεφαλονιά, από την πολιτιστική ομάδα του Π.Α.ΜΕ. – ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ στο λαό της Κεφαλονιάς από το ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ ΑΘΗΝΑΣ (VIDEO)



Από Οικοδόμος

***

Παρέμβαση αύριο στη Βουλή για τους μαθητές της Κεφαλονιάς

Μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στη Βουλή για επίδοση ψηφίσματος στον υπουργό Παιδείας και στα πολιτικά κόμματα θα πραγματοποιήσει αύριο, Πέμπτη, στις 12.30 το μεσημέρι, αντιπροσωπεία της ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς - Ιθάκης, στο πλαίσιο της πολύμορφης διεκδίκησης της ΕΛΜΕ για άμεση λύση στα προβλήματα που προκλήθηκαν από τη σεισμική δραστηριότητα.


Τα εργαστήρια του ΕΠΑΛ Ληξουρίου που έχουν καταρρεύσει


Κάλεσμα συμμετοχής στην κινητοποίηση απευθύνει η ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς προς τη Γενική Συνέλευση Προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας (που πραγματοποιείται επίσης αύριο), την ΑΣΓΜΕ, τους φορείς του λαϊκού κινήματος και τις αδελφότητες Αθήνας - Πειραιά - τα σωματεία και την Ομοσπονδία.

Η ΕΛΜΕ ζητά ρύθμιση για να μη δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις οι μαθητές της Γ' Λυκείου και να εισαχθούν με ποσόστωση στην Ανώτατη Εκπαίδευση και να μην ισχύσει το νέο σύστημα εξετάσεων στην Α' Λυκείου.
  • Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να προβλεφθούν στην Παλική επιπλέον αίθουσες, στις οποίες οι μαθητές που έχασαν τα σπίτια τους να μπορούν να διαβάζουν. 
  • Να επιταχθούν ξενοδοχεία για τη στέγαση των άστεγων μαθητών και των οικογενειών τους. 
  • Δωρεάν πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα για όλους τους μαθητές στην Παλική.
  • Δωρεάν ένα γεύμα για όλους τους μαθητές των σχολείων του νομού.
  • Να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια στις σχολικές μεταφορές, με τεχνικά έργα στα επικίνδυνα σημεία. 
  • Να ελεγχθούν ουσιαστικά και όχι μόνο οπτικά τα σχολεία. 
  • Επίσης, να υλοποιηθούν με κατεπείγουσες διαδικασίες το νέο σχολικό συγκρότημα στο Ληξούρι και τα υπόλοιπα τέσσερα σε άλλες περιοχές του νομού, από τον ΟΣΚ και με πλήρη κρατική χρηματοδότηση.
  • Ζητούν, επίσης, να αρθούν οι διαθεσιμότητες σε εκπαιδευτικούς - φύλακες - επιστάτες και να γίνουν προσλήψεις για ΠΔΣ και ενισχυτική διδασκαλία.
  • Η ΕΛΜΕ καλεί να παρθούν μέτρα για τους σεισμόπληκτους εκπαιδευτικούς, καθαρίστριες και προσωπικό κοινωφελούς εργασίας και για τους σπουδαστές των ΑΕΝ και των ΤΕΙ αλλά και τους σεισμόπληκτους Κεφαλονίτες σπουδαστές που φοιτούν σε άλλες περιοχές.
Να σημειώσουμε ότι το μόνο μέτρο που έχει ανακοινωθεί επισήμως από το υπουργείο Παιδείας για τους μαθητές της Κεφαλονιάς είναι αυτό της ψυχολογικής υποστήριξης, που έχουν αναλάβει η Παιδοψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς.

Πρόκειται για παρεμβάσεις στους εκπαιδευτικούς του νησιού σχετικά με τις φυσιολογικές αντιδράσεις των παιδιών και εφήβων στις φυσικές καταστροφές, καθώς επίσης και το μετατραυματικό στρες, που συχνά αναπτύσσεται, ώστε να βοηθηθούν οι εκπαιδευτικοί να αναγνωρίζουν αν οι αντιδράσεις των μαθητών τους αποκλίνουν και χρήζουν ενδεχομένως αξιολόγησης ή/και αντιμετώπισης.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.