Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Εφοπλιστές: «Αναχρονισμός» οι οργανικές συνθέσεις των πλοίων! Να καταργηθούν!

Μ. Σακέλης: «Είμαστε κατά των οργανικών συνθέσεων για να λειτουργούμε τα πλοία μας όπως πρέπει»


Εφοπλιστές: «Αναχρονισμός» οι οργανικές συνθέσεις των πλοίων!

Οι οργανικές συνθέσεις στα ακτοπλοϊκά πλοία είναι «αναχρονισμός» και γι' αυτό πρέπει να καταργηθούν!
Την αξίωση αυτή, με την οποία ουσιαστικά μετατρέπονται τα ακτοπλοϊκά πλοία σε πλωτά δουλεμπορικά γκέτο της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας υπονομεύοντας ταυτόχρονα ζητήματα ασφαλείας της εργασίας στη θάλασσα, πρόβαλε χτες ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Μ. Σακέλης, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ) και του Ελληνικού Επιμελητηριακού Συνδέσμου Μεταφορών (ΕΕΣΥΜ), με θέμα «Κρίσιμες ώρες για την Ακτοπλοΐα και τις συγκοινωνίες των ελληνικών νησιών και οι πιθανές λύσεις».
Στη συνέντευξη παρουσιάστηκε μελέτη του ΕΒΕΠ και του ΕΕΣΥΜ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την «αναδιοργάνωση του ελληνικού ακτοπλοϊκού συστήματος», η οποία ουσιαστικά αφορούσε την ενίσχυση της κερδοφορίας των εφοπλιστικών ομίλων, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον τομέα.
Στην παρουσίαση που έγινε από τον πρόεδρο του ΕΕΣΥΜ, Μ. Αδαμαντιάδη, προτάθηκαν ανάμεσα σε άλλα:
  • «Υλοποίηση κοινοπραξιών μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών και των διοικήσεων των λιμανιών»,
  • «οργάνωση ανταγωνιστικού περιβάλλοντος μέσω ελκυστικότερων συμβάσεων Δημόσιας Υπηρεσίας και συνολική αναθεώρηση του νόμου 2932», που αφορά την ακτοπλοΐα,
  • «καθιέρωση εποχικότητας»,
  • «επανεξέταση των οργανικών συνθέσεων» των πλοίων,
  • «συνεκτίμηση του μεγέθους του πλοίου για την έκδοση απαγορευτικού» σε περίπτωση κακοκαιρίας,
  • «βελτίωση της διαδικασίας καταβολής των αποζημιώσεων», δηλαδή των επιδοτήσεων για τις άγονες γραμμές,
  • «καταβολή αποζημίωσης στις ακτοπλοϊκές εταιρείες από το κράτος σε περίπτωση άσκησης κοινωνικής πολιτικής μέσω υποχρεωτικών εκπτώσεων ναύλου» και άλλα.
Πρόκειται για προτάσεις που προσφέρουν παραπάνω ζεστό χρήμα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, προκειμένου να δρομολογούν τα πλοία τους στα νησιά και πέταμα στη στεριά των ναυτεργατών με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.
Αυξήσεις στην επιδότηση και αλλαγές στα δρομολόγια
Είναι χαρακτηριστικό ότι, για παράδειγμα, προτείνεται να καταβάλλεται προκαταβολικά το 50% των επιδοτήσεων στα πλοία που εκτελούν τις άγονες γραμμές, επιδοτήσεις που ζητούν να αυξηθούν, ακόμα και κατά 6 φορές.
Με βάση τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από τον Μ. Αδαμαντιάδη, ο μέσος όρος των επιδοτήσεων που δίνονται κάθε χρόνο στους εφοπλιστές είναι 84 εκατ. ευρώ, ενώ δεν αμφισβητήθηκε το γεγονός ότι με τις απευθείας αναθέσεις που γίνονται από τον υπουργό Ναυτιλίας σε ακτοπλοϊκές εταιρείες το ποσό αυτό όπως έγινε με την προηγούμενη δρομολογιακή περίοδο μπορεί να φτάσει και τα 120 εκατ. ευρώ το χρόνο.
Ανάμεσα στις προτάσεις για την αναδιοργάνωση της ακτοπλοΐας παρουσιάστηκε και το σύστημα «hub and spoke», δηλαδή αντί της απευθείας διασύνδεσης λιμανιών με ένα δρομολόγιο από τον Πειραιά η διακίνηση επιβατών και οχημάτων να γίνεται με τη μέθοδο της ενδιάμεσης μετεπιβίβασης σε λιμάνια «κόμβους» όπως γίνεται με τις αεροπορικές μεταφορές, που σημαίνει επιπλέον ταλαιπωρία για τους επιβάτες.
Ο Μ. Σακέλης κάνοντας ειδική αναφορά στις οργανικές συνθέσεις τις οποίες χαρακτήρισε «αναχρονισμό», ανέφερε: «Είμαστε κατά των οργανικών συνθέσεων για να λειτουργούμε τα πλοία μας όπως πρέπει».

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 18/3/2014

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.