Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης − Κάρλος Πουέμπλα: Ως τη νίκη Κομαντάντε
*
Κάρλος Πουέμπλα: Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ − Μετάφραση προσαρμοσμένη στη μελωδία − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video


Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ (53)

Τρίτη, 18 Αυγούστου 2015

Αεροπορία Τσίπρα! Βάλλεσθε!: Δεξιά λεηλασία με αριστερή επέλαση σε 14 αεροδρόμια της χώρας ‒ ΚΚΕ: Οι λαϊκές ανάγκες ασύμβατες με μονοπώλια και την πολιτική της ΕΕ

10 μέρες πριν τις εκλογές. Μετά ανέβλεψε.

Στη γερμανική Fraport τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια
Η πρώτη αποκρατικοποίηση που υλοποιείται από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι γεγονός. Η κυβέρνηση παραχωρεί τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια στην γερμανική Fraport.


Σχόλιο του ΚΚΕ για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευση: Τρί, 18/08/2015 - 18:31
Σε σχόλιό του για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, το Γραφείο Τύπου, της ΚΕ του ΚΚΕ, σημειώνει:
«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, ολοκληρώνει την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική εταιρία Fraport, για 40 χρόνια.
Αυτή η εξέλιξη θα κάνει πανάκριβες και απαγορευτικές, για το λαό, τις αεροπορικές μεταφορές και θα οδηγήσει στην επιδείνωση της θέσης των εργαζομένων σ’ αυτές.
Επίσης, η εκποίηση αυτή, αφ' ενός μεν εξυπηρετεί τα προαπαιτούμενα των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων και αφ' ετέρου υλοποιεί την ευρωενωσιακή πολιτική για απελευθέρωση των αερομεταφορών.
Και απ’ αυτή την εξέλιξη αναδεικνύεται ότι η ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών είναι ασύμβατη με τα συμφέροντα των μονοπωλιακών ομίλων και την πολιτική της ΕΕ και γι’ αυτό πρέπει να αντιμετωπιστεί απ’ το λαό». 
 

Τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια της χώρας -Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθο- παραχωρεί στη γερμανική Fraport με απόφασή της η κυβέρνηση, σε υλοποίηση του σχετικού διαγωνισμού που έχει ολοκληρωθεί προ μηνών και μετά από την εισήγηση της διοίκησης του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου.
Η απόφαση ελήφθη κατά την διάρκεια του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου και δημοσιεύθηκε χθες, στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Πάνος Σκουρλέτης.
Πρόκειται για την πρώτη αποκρατικοποίηση που υλοποιείται από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία.
Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ.
Από την πλευρά της, η γερμανική εταιρεία δηλώνει πως εξακολουθεί να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ελληνική κυβέρνηση για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, διαψεύδοντας όμως τα δημοσιεύματα που ισχυρίζονται πως έχει ήδη κλείσει η συμφωνία. 
"Η ελληνική κυβέρνηση έχει λάβει μια απόφαση που αποτελεί τη βάση για περαιτέρω διαπραγματεύσεις", ανέφερε στο Reuters εκπρόσωπος της Fraport, προσθέτοντας πως δεν έχουν υπογραφεί ακόμα συμβόλαια.
Ήταν στο Τρίτο Μνημόνιο
Η υλοποίηση του συγκεκριμένου σχεδίου περιλαμβανόταν στο Μνημόνιο που έγινε νόμος του κράτους στις 14 Αυγούστου.
Η Fraport δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα και διατηρεί στάση αναμονής.
Δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.
«Ναυαρχίδα» της εταιρείας είναι ο αερολιμένας της Φρανκφούρτης.
Ποια άλλα αεροδρόμια διαχειρίζεται
Παράλληλα, διαχειρίζεται τα αεροδρόμια του Ανόβερου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας, του Πύργου (Μπουργκάς), της Αττάλειας, το «Ίντιρα Γκάντι» του Νέου Δελχί, του αεροδρομίου στο Σι'αν στην Κίνα, το αεροδρόμιο του Ντακάρ και το «Χόρχε Τσάβες» της Λίμας.
Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%) και οι λοιποί μέτοχοι (34,91%).
Σχόλιο Hugo Dixon: Επιτέλους ο Τσίπρας ιδιωτικοποιεί κάτι
Την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων δεν άφησε ασχολίαστη ο γνωστός οικονομικός αναλυτής Hugo Dixon, ο οποίος έγραψε στο Twitter: "Ο Τσίπρας πραγματικά ιδιωτικοποιεί κάτι".  
Hugo Dixon retweeted Yannis Koutsomitis
Tsipras is actually privatising something
Hugo Dixon added,
Yannis Koutsomitis @YanniKouts
#Greece government publishes decree of regional airports sale to #Germany's Fraport AG http://ow.ly/d/3CrO 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.