Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2021

Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ: Ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας από την πανδημία και τις επιζήμιες κατευθύνσεις κυβέρνησης - ΕΕ στα σχολεία


ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΚΕ

Ερώτηση για τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας από την πανδημία και τις επιζήμιες κατευθύνσεις κυβέρνησης - ΕΕ στα σχολεία

Τρίτη 28/12/2021 - 14:20

Τις συγχωνεύσεις σχολικών τμημάτων σε συνθήκες πανδημίας με τη συνεπακόλουθη αύξηση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις καθώς και τη διασπορά που παρατηρήθηκε στα σχολεία πριν τις γιορτές από την επιβολή του απαράδεκτου μέτρου του 50%+1 νοσούντων για να κλείσουν σχολικά τμήματα και σχολεία θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους, καταγγέλλει η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ με Ερώτησή της προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ο ευρωβουλευτής του Κόμματος Κώστας Παπαδάκης στην Ερώτηση που κατέθεσε αναφέρει τα εξής:

«H κυβέρνηση της ΝΔ για πάνω από 20 μήνες από την έναρξή της πανδημίας όχι μόνο δεν έχει πάρει κανένα ουσιαστικό μέτρο (π.χ. πρόσθετα κτίρια, δωρεάν επαναλαμβανόμενα τεστ, στελέχωση των κενών θέσεων με μόνιμους εκπαιδευτικούς πλήρους απασχόλησης, μόνιμο προσωπικό καθαριότητας) για την προστασία εκπαιδευτικών και μαθητών στα σχολεία, αλλά αντίθετα προχώρησε και στη συγχώνευση σχεδόν 1.000 σχολικών τμημάτων σε όλη τη χώρα, ανεβάζοντας τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις στους 28.

Την ίδια στιγμή προώθησε το απαράδεκτο και επικίνδυνο για την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους, μέτρο του ορίου 50%+1 νόσησης προκειμένου να κλείσουν σχολικά τμήματα και σχολεία.

Στη δίκαιη οργή και ανησυχία γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών για τα παραπάνω, η κυβέρνηση της ΝΔ επικαλείται κυνικά ότι με αυτόν τον τρόπο περιορίζει το "κόστος" της εκπαίδευσης, για να μην υπάρχει "κατασπατάληση εκπαιδευτικού προσωπικού".

Πρόκειται για εφαρμογή της στρατηγικής "κόστους - οφέλους" της ΕΕ, σε συνδυασμό με την κατηγοριοποίηση των σχολείων και το άνοιγμα του πεδίου για την είσοδο εταιρειών για επενδύσεις και χορηγίες, προσαρμόζοντας το περιεχόμενο των σπουδών στις ανάγκες κερδοφορίας των ομίλων, αλλά και εντείνοντας την καθυπόταξη των εκπαιδευτικών για να εφαρμόζουν απαρέγκλιτα την κυβερνητική πολιτική.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και τα 24 σχολεία που κατασκευάστηκαν το 2017 με Σύμπραξη Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και για 25 χρόνια θα νοικιάζονται πανάκριβα στο Ελληνικό Δημόσιο από την εταιρεία που τα κατασκεύασε.

Πώς τοποθετείται η Επιτροπή:

  • Στο ότι σε συνθήκες έξαρσης πανδημίας αντί να παρθούν τα αναγκαία μέτρα προστασίας συγχωνεύονται σχολικά τμήματα και αυξάνονται οι μαθητές στην τάξη, ενεργοποιούνται δυσθεώρητα όρια νόσησης για να προστατευθούν ολόκληρα τμήματα και σχολεία, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους;
  • Στο ότι η εφαρμογή της επιζήμιας ευρωενωσιακής στρατηγικής "κόστους - οφέλους" και εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης μεταφέρει το κόστος της εκπαίδευσης στους ώμους των εργατικών - λαϊκών οικογενειών, δημιουργεί συνθήκες εργασιακής ανασφάλειας και ομηρίας για δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς, ενώ με το κριτήριο της αγοράς υποβαθμίζεται δραματικά το περιεχόμενο της παρεχόμενης μόρφωσης των μαθητών;».

902

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.