Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2022

Παρα-κρατήσεις του παρακράτους της αστυνομίας στην παράσταση του Ζαραλίκου στη Θεσσαλονίκη

Κράτος και παρακράτος, η ισχύς εν τη ενώσει

Πρώτα έστειλαν τη Σταμάτη και τους μπράβους της, μετά τη λογοκρισία στα ΜΚΔ και τώρα την αστυνομία στην παράσταση του Ζαραλίκου στη Θεσσαλονίκη, όπως καταγγέλλει ο ίδιος ο κωμικός.

Κατιούσα

Πρώτα ήρθε το παρακράτος (και το πρώτο συνθετικό μπορεί να είναι καταχρηστικό), με τη Σάσα Σταμάτη και τους μπράβους της, που τάχα δεν μπορούσαν να ακούνε αστεία για τη Μάνδρα και αναρωτήθηκαν για ποιον λόγο δεν υπάρχουν αστεία για τον Μελισσανίδη στην παράσταση του Ζαραλίκου…

Με τη νέα χρονιά, ήρθε η λογοκρισία στο Τουίτερ, όλως τυχαία λίγες μόνο ώρες μετά από μια σατιρική ανάρτηση για το ακριβοπληρωμένο πρωτοχρονιάτικο σόου του Μπακογιάννη με τον Ρουβά -τι τον νοιάζει; Έτσι κι αλλιώς με λεφτά του Δήμου ήταν…

Αλλά όλα αυτά μπορούσαν να θεωρηθούν και “τυχαίες συμπτώσεις” -όπως στην ταινία με τη Βουγιουκλάκη στη Ρώμη. Τη μια μπορεί να πήγε η Σταμάτη μόνη της, εντελώς τυχαία, και όχι για τον εργοδότη της. Την άλλη μπορεί να ενοχλήθηκαν με τη σάτιρα του Ζαραλίκου τυχαία ακάου και τρολ του διαδικτύου, και όχι ο δήμαρχος Αθηναίων και η οικογένειά του, που κυβερνά αυτόν τον τόπο. Μπορεί όλα αυτά να ήταν απλώς συμπτωματικές συμπτώσεις…

Το καλό όμως τρίτωσε και οι μάσκες πέφτουν μια και καλή, με την παρέμβαση της Ελληνικής Αστυνομίας στην παράσταση του Ζαραλίκου στη Θεσσαλονίκη, όπως καταγγέλλει ο ίδιος στον τοίχο του στο Facebook -αφού το προφίλ του στο Twitter παραμένει κατεβασμένο…

Δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες για το περιστατικό, συνεπώς αρκούμαστε να μεταφέρουμε όσα λέει ο ίδιος ο Ζαραλίκος, με εμφανή υπονοούμενα για την οικογένεια Μητσοτάκη και τις τρεις φασολάδες που έτρωγε επί Κατοχής ο… πατριάρχης της, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.

Αν μη τι άλλο, η υστερία της “αριστοκρατίας” των Μητσοτάκηδων και η ανοχή τους απέναντι στους κωμικούς της πλέμπας, που τολμούν να την σατιρίζουν και να την περιπαίζουν, είναι απόδειξη της ποιότητας της “δημοκρατίας” και του ” κοινωνικού φιλελευθερισμού” που εκπροσωπούν. Περιμένουμε να δούμε αν θα νιώσει την ανάγκη να δώσει εξηγήσεις για όλα αυτά, ο… “μετριοπαθής” Υπουργός ΠΡΟΠΟ, Τάκης Θεοδωρικάκος.

Το μόνο που καταφέρνουν, ωστόσο, είναι να κάνουν την καλύτερη διαφήμιση στον Ζαραλίκο και να του δίνουν το μεγαλύτερο, το πιο λαμπρό παράσημο για τη δουλειά του. Και αν πιστεύουν πως έτσι μπορούν να τον εκφοβίσουν, ο ίδιος έχει δώσει προ πολλού την απάντηση:

Θα μας κλάσετε την έμπνευση…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.