Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Το ΚΚΕ φέρνει στην Ευρωβουλή το ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ

ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΚΕ
Ερώτηση για τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ»
Ερώτηση για τη μεγάλη περιβαλλοντική καταστροφή και τις αποζημιώσεις των πληγέντων κατέθεσε ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Κώστας Παπαδάκης προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε ανακοίνωσή της η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ αναφέρει τα ακόλουθα:
«Το υπερήλικο και υποσυντήρητο, γεμάτο μαζούτ, δεξαμενόπλοιο "ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ", που βυθίστηκε, ενώ ήταν αγκυροβολημένο έξω από το λιμάνι  του  Πειραιά, έθεσε σε κίνδυνο τη ζωή ναυτεργατών και προκάλεσε μεγάλη  περιβαλλοντική καταστροφή στη θάλασσα του Σαρωνικού, γενικότερα σε ακτές της Αττικής, με οδυνηρές συνέπειες για τους κατοίκους, τους αλιείς και επαγγελματίες  που ήδη αντιμετωπίζουν  πολύ οξυμένα προβλήματα από την κυβερνητική αντιλαϊκή πολιτική.
Πρόκειται για έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των εφοπλιστικών εγκλημάτων σε βάρος της ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και του περιβάλλοντος για την αύξηση των κερδών τους. Το περιστατικό κατέδειξε την έλλειψη κρατικών μέσων και υποδομών για την αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης, ενώ μια τόσο σοβαρή επιχείρηση (απορρύπανσης) ανατέθηκε σε ιδιωτικές εταιρείες σύμφωνα και με τη νομοθεσία της ΕΕ και με τα γνωστά οδυνηρά αποτελέσματα.
Βαρύτατες είναι οι ευθύνες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ όπως και όλων διαχρονικά των  κυβερνήσεων στην Ελλάδα για τη διατήρηση και συνέχιση του καθεστώτος ασυλίας των εφοπλιστών που στο πλαίσιο της νομοθεσίας της ΕΕ, με διάφορες μεθοδεύσεις και τη στήριξη του κράτους (σαθρά πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, παρατάσεις, ανύπαρκτοι ή σαθροί έλεγχοι και επιθεωρήσεις κ.ά.) κυκλοφορούν στη θάλασσα υπέργηρα και υποσυντήρητα πλοία, με μειωμένες οργανικές συνθέσεις που αποτελούν διαρκή κίνδυνο για  τη ζωή ναυτεργατών, των επιβατών και το περιβάλλον. Η δε κυβερνητική θέση στήριξης των νηογνωμόνων αποκρύπτει το γεγονός πως πρόκειται για  ιδιωτικές επιχειρήσεις που ενεργούν με βάση τα δικά τους συμφέροντα, καλύπτουν προβληματικά και αναξιόπλοα πλοία όπως έχει αποδειχθεί σε πολλές περιπτώσεις ναυτικών ατυχημάτων. 
Συνολικά κι αυτό το "ναυτικό ατύχημα" αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα που αποδεικνύει ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από την καπιταλιστική ανάπτυξη που διαφημίζουν η  κυβέρνηση και τα άλλα αστικά κόμματα.
Με βάση τα παραπάνω ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Κώστας Παπαδάκης έθεσε τα παρακάτω ερωτήματα προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή:
  • Πώς τοποθετείται στα προβλήματα που αφορούν την ασφάλεια των πλοίων, την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και του περιβάλλοντος;
  • Με δεδομένη την ευθύνη της πλοιοκτήτριας επιχείρησης για καταβολή αποζημιώσεων, τι θα κάνει για τη διάθεση κονδυλίων για αποζημιώσεις στους επαγγελματίες, τους παράκτιους αλιείς για την απώλεια εισοδήματος, τις ζημιές και τις επιβαρύνσεις στα αλιευτικά σκάφη και τα μέσα εργασίας τους;».
902, Παρασκευή 29/09/2017 - 18:08

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.