Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης − Κάρλος Πουέμπλα: Ως τη νίκη Κομαντάντε
*
Κάρλος Πουέμπλα: Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ − Μετάφραση προσαρμοσμένη στη μελωδία − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video


Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ (53)

Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017

Η Exxon Valdez του Σαρωνικού ή Η ρυπογόνος δύναμη των εφοπλιστών − ΤΕ Πειραιά ΚΚΕ: Το κυνήγι του μέγιστου κέρδους δεν συμβαδίζει με τους εργαζόμενους και το περιβάλλον (Φωτό)


ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΚΟΛΠΟΣ
Εκατοντάδες τόνους καυσίμων μετέφερε το δεξαμενόπλοιο που βυθίστηκε
Προσωρινά ελεύθεροι έως ότου οριστεί τακτική δικάσιμος, αφέθηκαν ο πλοίαρχος και πρώτος μηχανικός του μικρού δεξαμενόπλοιου «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ», που βυθίστηκε στις 2.45 τα ξημερώματα της Κυριακής ενώ ήταν αγκυροβολημένο νοτιοδυτικά της νησίδας Αταλάντης, στο Σαρωνικό Κόλπο.
Από την παραλία Κυνοσούρας στη Σαλαμίνα
Το δεξαμενόπλοιο, σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας, μετέφερε 2.200 τόνους μαζούτ (Fuel oil) και 370 τόνους gas oil marine (ντίζελ). Ωστόσο, πέρασαν σχεδόν 9 ώρες από την ώρα του ναυαγίου για να δώσει το υπουργείο στοιχεία για την ποσότητα των καυσίμων.

ΤΕ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΟΥ
Το κίνητρο του κέρδους δεν συμβαδίζει με την προστασία της υγείας των εργαζόμενων και του περιβάλλοντος
Δευτέρα 11/09/2017 - 19:44 - Ενημέρωση: Δευτέρα 11/09/2017 - 19:50
Σε ανακοίνωσή της η Τομεακή Επιτροπή Πειραιά του ΚΚΕ για το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου και τη θαλάσσια ρύπανση στην περιοχή της Σαλαμίνας αναφέρει: 
«Το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου "Αγία Ζώνη ΙΙ" της εταιρείας AGIA ZONI II NAFTIKI ETERIA που έγινε στις 10/9/2017 στην περιοχή της νήσου Αταλάντης (αγκυροβόλιο Πειραιά), έχει προκαλέσει σοβαρές επιπτώσεις στο περιβάλλον, με την πρόκληση πετρελαιοκηλίδας, που έχει γίνει ιδιαίτερα αισθητή στη Σαλαμίνα. Η ρύπανση αυτή πρέπει να κινητοποιήσει αμέσως το λαό της περιοχής, ενώ η κυβέρνηση οφείλει να πάρει τώρα μέτρα απορρύπανσης.
Οι ίδιες οι συνθήκες βύθισης του πλοίου πρέπει να διερευνηθούν. Είναι για παράδειγμα σοβαρό ζήτημα αυτό της επάνδρωσης του πλοίου, που βρισκόταν φορτωμένο με καύσιμα, αγκυροβολημένο με βάρδια μόλις δυο μέλη του πληρώματος.
Υπάρχουν σοβαρές ευθύνες, σε σχέση με τα μέτρα ασφαλείας και την αδειοδότηση μιας σειράς δραστηριοτήτων μεταφοράς και επεξεργασίας πετρελαιοειδών, μέσα σε ένα ιδιαίτερα πυκνό περιβάλλον, από άποψης κίνησης πλοίων, και ταυτόχρονα ιδιαίτερης σημασίας για εκατομμύρια κατοίκους του Λεκανοπεδίου.
Υπάρχουν, επίσης, ευθύνες για την ικανότητα του κρατικού μηχανισμού να προλαμβάνει και να αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις, ειδικά σε μια περιοχή που -με επίκεντρο το λιμάνι του Πειραιά- υπάρχει πολύ μεγάλη κίνηση πλοίων, πολλά από τα οποία είναι φορτωμένα με υλικό που σε περίπτωση ατυχήματος μπορούν να προκληθούν αρνητικές επιπτώσεις.
Επιβεβαιώνεται ότι -και σε αυτό τον τομέα- οι ανάγκες του λαού για προστασία από τέτοια φαινόμενα δεν χωράνε στις επιδιώξεις του κεφαλαίου για κερδοφορία. Ο κρατικός προϋπολογισμός, που απλόχερα δίνει δισ. ευρώ στο κεφάλαιο, είναι ιδιαίτερα φειδωλός όσον αφορά τις λαϊκές ανάγκες. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, το υπουργείο Ναυτιλίας, μαζί με τους εφοπλιστές συνεχίζουν την πολιτική των προκατόχων τους, σύμφωνα με την οποία όλα υποτάσσονται στο κέρδος, περιφρονώντας επιδεικτικά τους κανόνες ασφαλείας και αξιοπλοΐας των πλοίων.
Η βύθιση του δεξαμενόπλοιου φέρνει στις μνήμες τις μεγάλες περιβαλλοντικές καταστροφές που έχει η εξόρυξη πετρελαίου και η μεταφορά του όταν αυτή γίνεται με γνώμονα το κέρδος. Απ’ το "Exxon Valdez" στην Αλάσκα μέχρι το πολύ πρόσφατο παράδειγμα της εξέδρας άντλησης πετρελαίου της BP, στον κόλπο του Μεξικό, που οδήγησε σε μια καταστροφή τεράστιας κλίμακας, με ανυπολόγιστες επιπτώσεις σε εκατομμύρια εργαζόμενους, στην τοπική οικονομία, στο περιβάλλον.
Το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου στη Σαλαμίνα αποδεικνύει πως το κίνητρο του κέρδους δεν μπορεί να συμβαδίσει με την προστασία της ζωής και της υγείας των εργαζόμενων, με την προστασία του περιβάλλοντος. Γι’ αυτό και το εργατικό - λαϊκό κίνημα πρέπει να συγκρουστεί με τις επιδιώξεις του κεφαλαίου και των αστικών κυβερνήσεων για παραχώρηση της εξόρυξης των εγχώριων υδρογονανθράκων σε πολυεθνικούς μονοπωλιακούς ομίλους. Ας σκεφτεί ο καθένας την έκταση και τις επιπτώσεις μιας καταστροφής σε μια εξέδρα άντλησης πετρελαίου π.χ. δυτικά της Πελοποννήσου ή νότια της Κρήτης.
Καλούμε τους εργαζόμενους και το λαό της περιοχής να απαιτήσει από την κυβέρνηση να πάρει όλα τα αναγκαία μέτρα για την άμεση αντιμετώπιση της ρύπανσης. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία να αναλάβει το κόστος, έτσι ώστε να μη μετακυληθεί στο λαό.
Διεκδικούμε την επαρκή στελέχωση των σχετικών κρατικών υπηρεσιών και τον ουσιαστικό έλεγχο της εργοδοτικής ευθύνης, από ελεγκτικούς μηχανισμούς, για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων ασφάλειας, σε κάθε πλοίο και λιμάνι, για τη διασφάλιση της προστασίας των εργαζομένων, της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος από ενδεχόμενα ατυχήματα μεγάλης έκτασης.
Καλούμε τους εργαζόμενους γενικότερα να αντισταθούν στα αναπτυξιακά σχέδια κυβέρνησης και άρχουσας τάξης, που θυσιάζουν την υγεία, το περιβάλλον και γενικότερα τα δικαιώματα των εργαζόμενων στο βωμό της καπιταλιστικής κερδοφορίας, να παλέψουν για ανάπτυξη με κριτήριο τις ανάγκες τους, που απαιτεί ένα ριζικά διαφορετικό δρόμο, αυτόν της εργατικής - λαϊκής εξουσίας».
902

Τα αίτια του ναυαγίου προς το παρόν παραμένουν αδιευκρίνιστα, ωστόσο πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται μέχρι στιγμής, αναφέρουν ότι πιθανόν υπήρξε εισροή υδάτων στο μηχανοστάσιο του πλοίου από κάποιο σωλήνα.
Την ώρα του συμβάντος μέσα στο δεξαμενόπλοιο βρίσκονταν ένας ναύτης και ο Α’ μηχανοδηγός, που περισυνελέγησαν σώοι από λάντζα και μεταφέρθηκαν για προληπτικούς λόγους στο «Τζάνειο» νοσοκομείο, όπου εξήλθαν καλά στην υγεία τους.
Για το συμβάν το Κέντρο Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος ειδοποιήθηκε από παραπλέον φορτηγό πλοίο που ανέφερε ότι το «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» έχει πάρει επικίνδυνη κλίση.
Στο σημείο όπου έχει βυθιστεί το δεξαμενόπλοιο έχουν παρατηρηθεί πετρελαιοκηλίδες, ενώ το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά έχει ζητήσει από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου να γνωστοποιήσει την ποσότητα καυσίμων που μετέφερε το «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» στις δεξαμενές του και να αναθέσει σε εταιρεία αντιρρύπανσης τη διαχείριση του συμβάντος.
Παράλληλα, πλωτό σκάφος του Λιμενικού που βρίσκεται στην περιοχή έχει ποντίσει γύρω από το σημείο του ναυαγίου, για προληπτικούς λόγους, φράγμα αντιρρύπανσης.
Το δεξαμενόπλοιο «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ», κατασκευής του 1972, είχε χωρητικότητα 3.205 τόνων. Είχε ολικό μήκος 92,3 μέτρα και πλάτος 13,7. Στο σημείο που βυθίστηκε έχουν εντοπιστεί μικρές πετρελαιοκηλίδες.
902
Κυριακή 10/09/2017 - 13:42 - Ενημέρωση: Δευτέρα 11/09/2017 - 16:44
Πηγή φωτό: Eurokinissi/salamina-press.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.