SEWOL, πάνω από 300 ανθρώπινες ζωές |
Το κεφάλαιο γεννιέται βουτηγμένο από την κορυφή ως τα νύχια στα αίμα και στη βρωμιά και στάζοντας αίμα απ' όλους τους πόρους.
Το κεφάλαιο –γράφει το Quarterly Revίewer– αποφεύγει τις φασαρίες και τους καυγάδες και είναι από τη φύση του φοβιτσιάρικο. Αυτό είναι πολύ αληθινό, δεν είναι όμως ολόκληρη η αλήθεια.
Το κεφάλαιο το τρομάζει η ελλειψη κέρδους ή το πολύ μικρό κέρδος, όπως το κενό τρομάζει τη φύση.
Όταν το κεφάλαιο έχει το ανάλογο κέρδος, γίνεται τολμηρό. Με δέκα τα εκατό κέρδος αισθάνεται τον εαυτό του σίγουρο και μπορεί να το χρησιμοποιήσει κανείς παντού, με 20% γίνεται ζωηρό, με 50% γίνεται θετικά παράτολμο, με 100% τσαλαπατάει όλους τους ανθρώπινους νόμους, με 300% δεν υπάρχει έγκλημα που να μη ριψοκινδυνεύσει να το πράξει, ακόμα και με κίνδυνο να πάει στην κρεμάλα.
Καπιταλιστική βαρβαρότητα...
Η Νότια Κορέα προβάλλεται από τους
αστούς δημοσιολόγους σαν χαρακτηριστικό παράδειγμα καπιταλιστικής ανάπτυξης,
«ασιατική τίγρης» καπιταλιστικής ευημερίας.
Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της
καπιταλιστικής οικονομίας είναι ευθέως ανάλογοι με την ένταση της
εκμετάλλευσης, τη δυστυχία, τη φτώχεια και τα βάσανα του εργαζόμενου λαού.
SEWOL, 2014 |
Το Ε/Γ - Ο/Γ «SEWOL»
κατασκευάστηκε το 1994 στην
Ιαπωνία και μετασκευάστηκε το 2012,
έχοντας την έγκριση του Κορεατικού Νηογνώμονα στον οποίο ήταν καταταγμένο το
πλοίο.
Οι μετατροπές του Ε/Γ - Ο/Γ «SEWOL» το 2012 αφορούσαν
την προσθήκη καμπινών επιβατών στο 3ο, 4ο και 5ο κατάστρωμα, που σήμαινε αύξηση της χωρητικότητας σε
επιβάτες κατά 181 και αύξηση του βάρους του πλοίου κατά 239 τόνους, για την αύξηση της κερδοφορίας της
πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας, η
μετασκευή ήταν η βασική αιτία για το ναυάγιο του Ε/Γ - Ο/Γ «SEWOL», γιατί η προσθήκη των καμπινών μετέφερε το κέντρο βάρους του πλοίου κατά 51 εκατοστά υψηλότερα, με
αποτέλεσμα το δυστύχημα να προκληθεί από «δυνάμεις από το εσωτερικό και το
εξωτερικό του πλοίου».
Το τραγικό ναυάγιο του Ε/Γ - Ο/Γ «SEWOL»
αποτελεί έναν ακόμη κρίκο στη μεγάλη αλυσίδα των εφοπλιστικών εγκλημάτων που συγκλόνισαν τη διεθνή κοινή γνώμη και τη χώρα μας,
μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται τα πολύνεκρα τραγικά ναυάγια επιβατηγών
πλοίων όπως: Του «Ηράκλειο»
το 1966 με θύματα 200 επιβάτες, του «Εσθονία» το 1994 με 852 επιβάτες, του «Εξπρές Σαμίνα» με 81 άτομα, του «Al – Salam Boccaccio 98» με
θύματα περίπου 1.000
άτομα (σ.Μπ. 3 Φεβρουαρίου 2006, στην Ερυθρά Θάλασσα)...
MV Dona Paz, Φιλιππίνες , 1987: 4.375 ζωές Το πλοίο ενώ μπορούσε να μεταφέρει 1.424 ανθρώπους και πλήρωμα, είχε 3.000 υπεράριθμους |
Η ανθρώπινη ζωή στο σύστημα της
εκμεταλλευτικής βαρβαρότητας δεν έχει την παραμικρή αξία.
- Αυτή είναι η καπιταλιστική ανάπτυξη που υπόσχονται τα κόμματα του κεφαλαίου, της ΕΕ, του καπιταλιστικού μονόδρομου.
- Αυτή την ανάπτυξη διαφημίζουν η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ, όλα τα κόμματα που δίνουν όρκους πίστης στο σάπιο εκμεταλλευτικό σύστημα, όποια μορφή και ονόματα κι αν παίρνουν, «Ποτάμι», «Ελιά», ΔΗΜΑΡ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, τα μαντρόσκυλα της πλουτοκρατίας, η εγκληματική ναζιστική συμμορία της Χρυσής Αυγής.
Ανάπτυξη με κριτήριο τον άνθρωπο
και τις ανάγκες του δεν μπορεί να υπάρξει, όσο τα μονοπώλια κυριαρχούν στην
οικονομία, όσο η παραγωγή κινείται με γνώμονα την κερδοφορία των
επιχειρηματικών ομίλων.
MV Le Joola, Σενεγάλη, 2002: 1.863 ζωές Ένα μικρό φέρι μποτ, σχεδιασμένο για 580 επιβάτες και πλήρωμα, ξεκίνησε στις 26 Σεπτεμβρίου του 2002 από το Ζιγκανσώ με 2.000 ανθρώπους. |
- Ενίσχυση του ΚΚΕ και της αντιμονοπωλιακής, αντικαπιταλιστικής πάλης της Λαϊκής Συμμαχίας της εργατικής τάξης με τα καταπιεσμένα λαϊκά στρώματα, για την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων με τον εργαζόμενο λαό στην εξουσία, ιδιοκτήτη του πλούτου που παράγει και του ανήκει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.