Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

Μπάμπης Ζαφειράτος: Νικολάς Γκιγιέν - West Indies Ltd. (Δυτικές Ινδίες ΕΠΕ) - Γουαδελούπη Δ. Ι. ─ Μια κριτική παρουσίαση - Σημειώσεις

Κι αλήθεια, αυτός ο λαός είναι πειθήνιος ακόμα. / Ωστόσο, μια μέρα στο χώμα / παύει να σκύβει· / με τα ροζιασμένα του χέρια τα πάντα συντρίβει. / Σαν εκείνα τα δέντρα, που όντας φυτεμένα στην πόλη την γκρίζα / πεζοδρόμιο ολόκληρο ξηλώνουν μοναχά με μια ρίζα.
*
Νικολάς Γκιγιέν (Καμαγουέι, 10 Ιουλίου 1902 – Αβάνα, 16 Ιουλίου 1989). O εθνικός ποιητής της Κούβας, η μουλάτα ψυχή της και η ταξική της συνείδηση.
Οι Δυτικές Ινδίες ΕΠΕ (West Indies Ltd.), η πρώτη από τις 8 Μεγάλες Ελεγείες του (βλ. κατω: Γ΄ Δυτικές ινδίες ΕΠΕ), ένα συνθετικό ποίημα (318 στίχοι αναπτυγμένοι σε 8 μέρη) από την ομότιτλη συλλογή του 1934, είναι αυτό (κατά κύριο λόγο) που –μετά τα 8 σύντομα ποιήματα του Motivos De Son (1930) και τα 16 του Sóngoro Cosongo (1931)– «ακούστηκε» και πέρα από τα όρια του ισπανόφωνου κόσμου, εδραιώνοντας τη φήμη του και καθιστώντας τον μια από τις μεγάλες ποιητικές φωνές της εποχής μας.
*
Ένα σημαντικό έργο της παγκόσμιας ποίησης, για πρώτη φορά στα Ελληνικά.
Πρώτη δημοσίευση: Κατιούσα, 13-07-2018
Μετάφραση – Παρουσίαση – Σημειώσεις – Επιμέλεια Κειμένου, Πινάκων, Φωτό
Μπάμπης Ζαφειράτος
Μποτίλια Στον Άνεμο
Επάνω: Μάριο Καρένιο (Αβάνα, Κούβα, 1913 – Σαντιάγο, Χιλή 1999), Η κοπή του Ζαχαροκάλαμου, 1943. (Εδώ, λεπτομέρεια).
Mario Carreño, El corte de caña, 1943 (Duco on wood).
Collection Isaac Carmen Lif and Family, Santo Domingo, Dominican Republic (
Πηγή)

Δυτικές Ινδίες ΕΠΕ (West Indies Ltd.)
Νικολάς Γκιγιέν

1
ΔΥΤΙΚΕΣ ΙΝΔΙΕΣ! Καρύδες, καπνό κι αγουαρδιέντε πουλάνε…
Εδώ είναι σκουρόχρωμοι άνθρωποι που πάντα γελάνε,
συντηρητικοί και φιλελεύθεροι
με τα ζώα και τα ζαχαροκάλαμα τη ζωή τους περνάνε·
κι ενώ συχνά άφθονο χρήμα κυλάει
αυτός ο κόσμος μόνο ζόρια τραβάει.

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

Μπάμπης Ζαφειράτος: Νικολάς Γκιγιέν - 4 μαδριγάλια για τη Μαύρη Γυναίκα – Ο Μεγάλος Ζωολογικός Κήπος: VIDEO με την παρουσίαση του βιβλίου (3 Video - Εισηγήσεις) – Μάνυ Μούρε: Στον Ζαμβέζη των ματιών σου (Μουσικό επίμετρο)

Νικολάς Γκιγιέν
(
Nicolás GuillénNicolás Cristóbal Guillén Batista)
Κούβα. 10 Ιουλίου 1902, Καμαγουέι – 16 Ιουλίου 1989, Αβάνα
Δεν παραγνωρίζω, βέβαια, το γεγονός ότι σε πολλούς αυτοί οι στίχοι προκαλούν απέχθεια, επειδή αναφέρονται στους νέγρους [negros] και στον λαό. Δεν με πειράζει. Ή καλύτερα: Με χαροποιεί. Κι αυτό σημαίνει ότι τέτοια κοφτερά μυαλά δεν περιλαμβάνονται στη λυρική μου ατζέντα. Εκτός τούτου πρόκειται για καλό κόσμο. Έφτασαν με πολύ κόπο από την κουζίνα στην αριστοκρατία και τρέμουν μόλις αντικρύσουν μια χύτρα.

Σάββατο 18 Αυγούστου 2018

Οι αθώες περιστέρες και το άγιο πνεύμα της ΕΕ: (Μετα)μνημόνια διαρκείας και ΣΕΒασμός στα κυριαρχικά δικαιώματα του κεφαλαίου − Μόνη λύση: Πάλη με το ΚΚΕ

Αθώες περιστέρες;
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΕΕ – ΔΝΤ
ΚΟΡΟΪΔΙΑ Η «ΚΑΘΑΡΗ ΕΞΟΔΟΣ» ΚΑΙ ΤΟ «ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ»
*
Να δυναμώσει η πάλη με το ΚΚΕ ενάντια στα «μνημόνια διαρκείας» κυβέρνησης - κεφαλαίου – ΕΕ
Καθαρή έξοδος για το λαό είναι η κατάργηση όλων των νόμων των μνημονίων, η ανάκτηση των απωλειών από τα χρόνια της κρίσης, που μόνο ο ίδιος μπορεί να κατακτήσει, παλεύοντας για τα δικαιώματα και τις σύγχρονες ανάγκες του
  • Οι κυβερνητικές εξαγγελίες για το «τέλος των μνημονίων» είναι πρόκληση για το λαό, την ώρα που διατηρούνται άθικτοι οι εκατοντάδες μνημονιακοί νόμοι και νέα προψηφισμένα μέτρα θα εφαρμοστούν από την επόμενη κιόλας χρονιά.
  • Τα «μνημόνια των μνημονίων», δηλαδή η στρατηγική του κεφαλαίου, οι Συνθήκες, οι Οδηγίες και οι «μηχανισμοί εποπτείας» της ΕΕ που την υλοποιούν, είναι το υπόβαθρο για συνέχιση και κλιμάκωση της αντιλαϊκής επίθεσης.
  • Υπάρχει διέξοδος για το λαό! Στον αγώνα με το ΚΚΕ, για την ανασύνταξη του εργατικού κινήματος και το δυνάμωμα της Κοινωνικής Συμμαχίας, ενάντια στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης, της ΕΕ και των κομμάτων της, που υπηρετούν τα κέρδη του κεφαλαίου.
*
I. Το «μεταμνημονιακό» μνημόνιο είναι εδώ
II. «Λαγός» η έκθεση του ΟΟΣΑ - Αντιασφαλιστικές ανατροπές σε ορίζοντα δεκαετιών
III. Προαναγγελίες κλιμάκωσης με φόντο το κρατικό χρέος
IV. Το μνημόνιο φεύγει, τα μνημόνια διαρκείας της ΕΕ έρχονται - Πλέγμα ασφυκτικών μηχανισμών
V. ΣΕΒ: Ακόμα στην «αρχή»
Μια ανασκόπηση των μόνιμων μηχανισμών προώθησης και εποπτείας της αντιλαϊκής πολιτικής, που «πιάνουν δουλειά» από Δευτέρα
Με μόνιμη παρακαταθήκη τα αντιλαϊκά μέτρα και των τριών μνημονίων και με νέα αφετηρία τις πρόσφατες συμφωνίες της κυβέρνησης με τους «θεσμούς» της Ευρωπαϊκής Ενωσης και άλλους ιμπεριαλιστικούς οργανισμούς, ξεκινά η λειτουργία του μηχανισμού «ενισχυμένης εποπτείας» (Enhanced Surveillance) της αντιλαϊκής πολιτικής για την περίοδο μετά τις 20 Αυγούστου και την τυπική λήξη του 3ου μνημονίου.
Τα όσα προβλέπονται και καταγράφονται στις πρόσφατες συμφωνίες της κυβέρνησης με τους δανειστές και στις εκθέσεις των ιμπεριαλιστικών οργανισμών, μαζί με όσα προβλέπουν τα ευρωπαϊκά εξάμηνα, το Σύμφωνο Σταθερότητας και τα υπόλοιπα μνημόνια διαρκείας της ΕΕ, καθώς και το «βουνό» των εκατοντάδων αντιλαϊκών μνημονιακών νόμων, που η κυβέρνηση όχι μόνο αφήνει άθικτο αλλά επεκτείνει παραπέρα, συνθέτουν το «μεταμνημονιακό» μνημόνιο κυβέρνησης - κεφαλαίου - ιμπεριαλιστικών «θεσμών», ξεσκεπάζοντας παράλληλα τα κυβερνητικά παραμύθια ότι τάχα μετά τις 20 Αυγούστου ξημερώνει μια νέα μέρα για το λαό.

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Μπάμπης Ζαφειράτος: Η Σενσεμαγιά και άλλα 8 τραγούδια - Η μουσική στην ποίηση του Νικολάς Γκιγιέν – Αφιέρωμα

Η Άνα ΜπελένΤο Χαμόγελο του Κ. Κ. Ισπανίας– με τον Νικολάς Γκιγιέν στην UNEAC, για συναυλία προς τιμή του, 1980 (Πηγή φωτό)

*
Η μουσικότητα των στίχων του Γκιγιέν, που πηγάζει από τις παραδόσεις της Καραϊβικής και προεκτείνει τους ρυθμούς της, χαρακτηριστικό σημείο αναφοράς (γνώριμο στους φίλους της Κατιούσα) από την πρώτη του κιόλας συλλογή, δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει και το σκληρό, επιβλητικό μουσικό τοπίο της Λατινικής Αμερικής, αλλά και της Ισπανίας.
*
Ο Νικολάς Γκιγιέν (10 Ιουλίου 1902, Καμαγουέι - 16 Ιουλίου 1989, Αβάνα), Εθνικός Ποιητής της Κούβας, οξυδερκής δημοσιογράφος και διακεκριμένος πολιτικός ακτιβιστής, τόσο με την προσωπικότητά του όσο και με το έργο του, ξεπέρασε τα όρια της χώρας του. Kαι παρά το ότι καθορίζεται από μια ιδιαίτερη κοινωνική, πολιτική, επαναστατική πραγματικότητα –σημαδεύοντάς την ταυτόχρονα με το ανεξίτηλο ίχνος του– έχει γίνει ένα φωτεινό και διαρκές σημείο αναφοράς στη σύγχρονη ισπανόφωνη (και όχι μόνο) ποίηση.

Η μουσική στην ποίηση του Νικολάς Γκιγιέν

Σιλβέστρε Ρεβουέλτας (1899-1940). Σενσεμαγιά, 1937. Παρτιτούρα από την ηχογράφηση του 1963 με τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης. Διεύθυνση, Λέοναρντ Μπερνστάιν (Πηγή φωτό)


Αφιέρωμα

Μεταφράσεις (πρώτες στα Ελληνικά) – Συνάδουν και με τις μελωδίες
Προλεγόμενα – Σημειώσεις – Μεταφράσεις Κειμένων – Επιμέλεια Πινάκων, Φωτό, Βίντεο
Μπάμπης Ζαφειράτος – Μποτίλια Στον Άνεμο
Ειδικά για την Κατιούσα, 11/8/2018
Ο αριθμός σε […] παραπέμπει στο Επίμετρο – Οι Δημιουργοί

*


Πρόλογος αντί επιλόγου

Ο Νικολάς Γκιγιέν απαγγέλλοντας τα ποιήματά του σε ένα ψαροχώρι (Πηγή φωτό)
Η μουσικότητα των στίχων του Γκιγιέν, που πηγάζει από τις παραδόσεις της Καραϊβικής και προεκτείνει τους ρυθμούς της, χαρακτηριστικό σημείο αναφοράς (γνώριμο στους φίλους της Κατιούσα) από την πρώτη του κιόλας συλλογή, Motivos de Son (193o), δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει και το σκληρό, επιβλητικό μουσικό τοπίο της Λατινικής Αμερικής, αλλά και της Ισπανίας.
Τα ποιήματά του, εκτός του ότι αγαπήθηκαν –όπως κι ο ίδιος άλλωστε–, γνώρισαν και γνωρίζουν συνεχείς επανεκδόσεις, μελοποιήθηκαν και μελοποιούνται μέχρι και σήμερα από κλασικούς και λαϊκούς συνθέτες, τραγουδιούνται και εξακολουθούν να εμπνέουν μουσικούς, τραγουδοποιούς, τραγουδιστές.

Κατακαμένοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ: Το θαύμα της παναγίας ή Ο λαός να βάλει το χέρι του (Τίποτα για πυρκαγιές έχουμε;)

Κανένας εφησυχασμός!
Το «κατόπιν ενεργειών μου» θυμίζει το ενημερωτικό σημείωμα που διακίνησε χτες η κυβέρνηση, για να παρουσιάσει το «πλαίσιο» και τις «ενέργειες» που οδήγησαν στην απελευθέρωση των δύο Ελλήνων αξιωματικών από τις φυλακές της Αδριανούπολης.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, η θετική εξέλιξη της απελευθέρωσης παρουσιάζεται ως αποτέλεσμα της... μεθοδικότητας και των «συνετών» χειρισμών της κυβέρνησης, η οποία από τη μια διατήρησε «ανοιχτούς διαύλους επικοινωνίας» με την Τουρκία και από την άλλη «διεθνοποίησε το ζήτημα» σε ΝΑΤΟ και ΕΕ, προκειμένου να ασκηθεί πίεση.
  • Ταυτόχρονα, κυβερνητικά στελέχη σημειώνουν σε δηλώσεις τους ότι η απόφαση αυτή της Τουρκίας συνιστά «σημείο επανεκκίνησης» των ελληνοτουρκικών σχέσεων και «συμβάλλει στην ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή», εξαίροντας τη συμβολή των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της ΕΕ στην επιτυχή κατάληξη της υπόθεσης.
Δηλαδή, πέρα από την προσπάθεια να εξαργυρώσει πολιτικά την απελευθέρωση των δύο στρατιωτικών, η κυβέρνηση
  • συνεχίζει να καλλιεργεί εφησυχασμό για την τουρκική επιθετικότητα και
  • θολώνει τα νερά για τον επικίνδυνο ρόλο των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ στην περιοχή, την κλιμάκωση των ενδοϊμπεριαλιστικών αντιθέσεων, με άμεση εμπλοκή της Ελλάδας.
Αμέσως μετά τη σύλληψη και απαιτώντας την άμεση, χωρίς όρους απελευθέρωσή τους, το ΚΚΕ ανέδειξε το γεγονός ότι

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2018

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

Συνδικαλίζεται: COSCOτώστε τον! − Αχθοφόροι άθλιων ονομάτων, συνεργάτες των ναζιεργολάβων του κινέζικου καπιταλισμού − ΚΚΕ: Η μνημονιακή ζούγκλα των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΒΛΗΤΕΣ ΤΗΣ «COSCO» ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
Τραμπούκικη επίθεση στον πρόεδρο του Σωματείου από το μηχανισμό των εργολάβων
Τρίτη 14/08/2018 - 18:49 - Ενημέρωση: Τετάρτη 15/08/2018 - 09:32
Τραμπούκικη επίθεση από το μηχανισμό των εργολάβων στις προβλήτες της «COSCO» δέχτηκε σήμερα Τρίτη 14 Αυγούστου ο πρόεδρος του Σωματείου των εργαζομένων Μάρκος Μπεκρής.

Είχε προηγηθεί προσπάθεια της εργοδοσίας να στήσει δικό της «Σωματείο», με απειλές και εκβιασμούς σε εργαζόμενους να γίνουν μέλη του, για να ανακόψει τη διεκδίκηση καλύτερων μισθών και συνθηκών εργασίας, με την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ
Για την τραμπούκικη επίθεση σε βάρος προέδρου σωματείου στις προβλήτες στο λιμάνι του Πειραιά
Τρίτη 14/08/2018 - 21:31
Σε ανακοίνωση για την τραμπούκικη επίθεση σε βάρος προέδρου σωματείου στις προβλήτες στο λιμάνι του Πειραιά, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ τονίζει:
«Το ΚΚΕ καταγγέλλει την τραμπούκικη επίθεση σε βάρος του προέδρου του σωματείου, στην εταιρεία Cosco, από μπράβους της εργοδοσίας. Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια που κάνει η συγκεκριμένη επιχείρηση στήνοντας απεργοσπαστικούς εργοδοτικούς μηχανισμούς, να υπονομεύσει τον αγώνα που έχουν αναπτύξει το τελευταίο διάστημα οι εργαζόμενοι, για τα δικαιώματά τους.

Έρη Ρίτσου: Τρία σε ένα − Κάτι κρέμεται εκεί ψηλά (2017), Ο νεκρός δολοφονήθηκε (2016), Γιατρός επαρχίας (2004)

Κάτι κρέμεται εκεί ψηλά (2017)
Έρη Ρίτσου: Τρία σε ένα

Κάτι κρέμεται εκεί ψηλά (2017)
Ο νεκρός δολοφονήθηκε (2016)
Γιατρός επαρχίας (2004)
Aπό τον Κέδρο

*
Μπάμπης Ζαφειράτος – Μποτίλια Στον Άνεμο
Πρώτη δημοσίευση:
Ξέρω τι θα διαβάσεις φέτος το καλοκαίρι - Κατιούσα, 11/8/2018
*
Και τα τρία μαζί, όσο… μισός Νέσμπο (σε σελίδες, βέβαια). Τι κι αν το κοινό έχει συνηθίσει στα αστυνομικά-τούβλα; Με την ευκαιρία: Το τούβλο κάνει το κοινό ή το κοινό το τούβλο; Σαν το αυγό με την κότα. Αν δεν είσαι λάτρης της Κιβωτού και πιστεύεις στην εξελικτική διαδικασία, τότε βέβαια το αυγό γεννάει τις κότες. Όπως επίσης, αν έχεις σώας τας φρένας και ξέρεις σε ποιον καπιταλιστικό κόσμο ζεις, τότε δεν έχεις αμφιβολία περί της διαμόρφωσης του κοινού από τα… τούβλα (για τα τούβλα).
Η Ρίτσου έχει πλήρη επίγνωση του κοινωνικού γίγνεσθαι και επιμένει στις μικρές φόρμες, στα μικρά λιθαράκια που οικοδομούν μια μικρή ιστορία (διήγημα), ή μια μεγαλύτερη (πολλές δηλαδή μικρές ιστορίες που συνθέτουν ένα μυθιστόρημα), με τον προσδιορισμό του αστυνομικού να περιττεύει, αφού αυτός είναι μόνο ο καμβάς για να ξετυλίξει την αφήγησή της.

Χρυσή Αυγή: Αναδίπλωση στη Δίκη − «Τσίρκο Medrano» τα «παιδιά με τις μαύρες μπλούζες», «Πικ νικ» στη Νέδα και όπλα από τα «Jumbo»!

©Petros Zervos
ΔΙΚΗ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
Αναδίπλωση της ηγεσίας και «άδειασμα» μελών και στελεχών της εγκληματικής ναζιστικής οργάνωσης
Ο «Ριζοσπάστης» συνεχίζει τη δημοσίευση αποκαλυπτικού υλικού από τη δίκη
Η αποδεικτική ισχύς του υλικού που προβλήθηκε στο δικαστήριο τους τελευταίους πέντε μήνες, κατά τη διαδικασία των «αναγνωστέων εγγράφων» της δικογραφίας ήταν τόσο συντριπτική, που αποτυπώθηκε ακόμα και στους σχολιασμούς που κλήθηκαν να κάνουν οι υπερασπιστές δικηγόροι της ηγεσίας των ναζιστών.
  • Κάτω από το βάρος της σωρείας των αποκαλυπτικών εγγράφων, φωτογραφιών, βίντεο, συνομιλιών κ.λπ. υποχρεώθηκαν, πλέον, σε αναδίπλωση της υπερασπιστικής τους γραμμής.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ οι κατηγορούμενοι κατά το στάδιο της ανάκρισης και των απολογιών τους αρνούνταν κάθε σχέση με τη ναζιστική ιδεολογία, δεν αμφισβητήθηκε πλέον επί της ουσίας από κανέναν από τους συνηγόρους των κατηγορουμένων.
Περιορίστηκαν απλώς να υποβαθμίσουν τη σημασία που έχει για τη δίκη, παρά το γεγονός ότι, όπως περιγράφεται και στο ίδιο το κατηγορητήριο, η ναζιστική ιδεολογία αποτελεί το κίνητρο των εγκληματικών ενεργειών της οργάνωσης.
  • Κάποιοι από τους συνηγόρους, μάλιστα, προτίμησαν να μην αγγίξουν καν το ζήτημα αυτό, δηλώνοντας ότι αρνούνται να σχολιάσουν «μεταφορές, παρομοιώσεις και υπερβολές πολιτικού λόγου», ενώ άλλοι επικαλέστηκαν ακόμη και το Σύνταγμα λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η ελευθερία ιδεών μπορεί να ενοχλεί κάποιους αλλά τι ενδιαφέρει ένα ποινικό δικαστήριο αν ο Παππάς είναι ναζιστής ή όχι; Ανεξάρτητα αν αληθεύει ή όχι» (σχολιάζοντας με τον τρόπο αυτό το βίντεο που προβλήθηκε στο δικαστήριο με τον Παππά να μαθαίνει σε ένα παιδί ντυμένο γερμανοτσολιά να χαιρετά ναζιστικά).

Τρίτη 14 Αυγούστου 2018

Ιταλία: Τα διόδια του καπιταλιστικού Αχέροντα − Ξεπερνούν τους 35 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας − ΚΚΕ: Δεν πρόκειται για τυχαία εξέλιξη (ΦΩΤΟ)


ΙΤΑΛΙΑ
Πάνω από 35 οι νεκροί από την κατάρρευση της οδογέφυρας στη Γένοβα
Τρίτη 14/08/2018 - 19:42 - Ενημέρωση: Τρίτη 14/08/2018 - 19:53
Η κατάρρευση οδογέφυρας σήμερα στη Γένοβα, έχει στοιχίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 35 ανθρώπους μέχρι στιγμής, σύμφωνα με πηγές από την ιταλική πυροσβεστική που επικαλούνται ιταλικά ΜΜΕ. Άλλοι τουλάχιστον πέντε άνθρωποι έχουν τραυματισθεί σοβαρά. 
Ο υπουργός Εσωτερικών κι αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης Ματέο Σαλβίνι δήλωσε ότι δεσμεύεται ενώπιον των Ιταλών να φθάσει έως το τέλος για να καθοριστούν οι ευθύνες της απαράδεκτης καταστροφής διότι δεν είναι δυνατό να εργάζεται κανείς και να πεθαίνει με αυτόν τον τρόπο εν έτη 2018».

Συλλυπητήρια του ΚΚΕ προς το ΚΚ Ιταλίας για τους νεκρούς από την κατάρρευση γέφυρας
Τρίτη 14/08/2018 - 21:55
Τα συλλυπητήρια προς το ΚΚ Ιταλίας για τους νεκρούς από την κατάρρευση γέφυρας, μεταφέρει σε μήνυμά του το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων της ΚΕ του ΚΚΕ.
Αναφέρει συγκεκριμένα:
«Αγαπητοί σύντροφοι,
Η κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι, στη Γένοβα, με τους δεκάδες νεκρούς και τραυματίες συνιστά μια ακόμα τραγωδία που χτύπησε τον ιταλικό λαό.
Δεν πρόκειται για τυχαία εξέλιξη. Τα στοιχεία μαρτυρούν ότι αποτελεί άμεση συνέπεια του ότι τόσο η κατασκευή, όσο και η συντήρηση των αυτοκινητόδρομων ακολουθούν το κριτήριο του κέρδους των ομίλων. Είναι ενδεικτικό ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου, με την εν λόγω γέφυρα, είναι από αυτά με τα πιο ακριβά διόδια, με τα μεγαλύτερα κέρδη.