Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Αφοπλίστε τους εφοπλιστές: Σοβαρά ερωτήματα για το «Norman Atlantic» και την επιχείρηση διάσωσης ‒ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Έλεγχος στο πλοίο προειδοποιούσε για σοβαρές ελλείψεις στην ασφάλεια ‒ Ανακοίνωση των ναυτεργατικών σωματείων - Συνυπογράφει η USB Ναυτεργατών Ιταλίας (VIDEO)


ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ από 902
Σοβαρά ερωτήματα για το «Norman Atlantic» και την επιχείρηση διάσωσης
Δημοσίευση: Κυρ, 28/12/2014 - 11:19
Τελευταία Ενημέρωση: Κυρ, 28/12/2014 - 13:11
Πλήρης σύγχυση φαίνεται πως επικρατεί τόσο για την κατάσταση του φλεγόμενου πλοίου «Norman Atlantic» όσο και για την επιχείρηση διάσωσης μετά από 6 ώρες αφότου ξέσπασε η πυρκαγιά στο πλοίο.
Τα αναπάντητα ερωτήματα είναι:
  • Πόσοι είναι τελικά οι επιβαίνοντες καθώς αρχικά γινόταν λόγος για 466 και ο υπουργός Ναυτιλίας αναφέρει πως είναι 478;
  • Τι είδους πυρκαγιά και πού ακριβώς έχει ξεσπάσει στο πλοίο και γιατί δεν έγινε δυνατό να ελεγχθεί με ίδια μέσα;

Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2014

Ελπίδα η πάλη των λαών

Το πρωτοσέλιδο του «Ριζοσπάστη» στις 28 Δεκέμβρη του 1991

26 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 1991

Η επικράτηση της αντεπανάστασης
«Η σοβιετική κόκκινη σημαία δεν κυματίζει πλέον στους τρούλους του Κρεμλίνου. Η υποστολή της σφράγισε με δραματικό και ταυτόχρονα συμβολικό τρόπο το τέλος της 74χρονης πορείας του πρώτου στον κόσμο σοσιαλιστικού κράτους. Για μια στιγμή οι δείχτες των ρολογιών έμειναν ακίνητοι, σημαδεύοντας την κρίσιμη στιγμή. Οι καρδιές πολλών εκατομμυρίων εργατών σ' όλο τον κόσμο σταμάτησαν να χτυπούν, αναμετρώντας το μέγεθος των απωλειών» (Ριζοσπάστης 28 Δεκέμβρη 1991).
Στις 22 Δεκέμβρη 1991 οι ηγεσίες τριών από τις μεγαλύτερες Σοβιετικές Δημοκρατίες αποφάσισαν τη διάλυση της ΕΣΣΔ. Είχε προηγηθεί το καλοκαίρι του '91 η απαγόρευση του ΚΚΣΕ. Στις 25 Δεκέμβρη του '91 ο Γκορμπατσόφ ανακοίνωσε την παραίτησή του από Πρόεδρος της Σοβιετικής Ενωσης. Το βράδυ της 26 Δεκέμβρη 1991 η κόκκινη σημαία έπαψε να κυματίζει στο Κρεμλίνο.
  • Μια πορεία, που επίσημα ξεκίνησε το 1985 ως περεστρόικα και κορυφώθηκε το '89 ως ανατροπή του σοσιαλισμού που γνωρίσαμε, έληξε το 1991 με την ολοκληρωτική επικράτηση της αντεπανάστασης.
Οι «The New York Times» έγραψαν:

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Λευκή ρετροσπεκτίβα σε φόντο κόκκινο – Α' Μέρος: Αλεξ-ίσφαιροι – Με αφορμή την επαναλειτουργία της Αλκυονίδας και του Studio (1 από 5) – Ταινίες (VIDEO)

Μικρό οδοιπορικό μνήμης μέσα από σινεμά και γεγονότα της ταξικής πάλης που σημάδεψαν τα χρόνια μας

Α'


Πάμε μωρό μου σινεμά

Μπάμπης Ζαφειράτος

 

 

Πάμε μωρό μου σινεμά
Για Χιούστον Κόπολα ή Ντε Πάλμα
Να ξαναβρούμε το ΠΙΓΚΑΛ
Το ΚΥΨΕΛΑΚΙ και την ΑΛΜΑ

 

Διάλεξε θρίλερ ή νουάρ
Δυο ώρες φυγή και αυταπάτη
Που απ’ τον καθρέφτη κάποιου μπαρ
Ο Μπόγκυ θα μας κλείνει μάτι

 

Γουστάρω πάλι σινεμά
Μελβίλ ή Πέκινπα ή Ραίη
Πάμε μωρό μου στο ΠΑΛΛΑΣ
Στην ΑΕΛΛΩ στο ΜΠΡΟΝΤΓΟΥΑΙΗ

 

Μπροστά στο μαγικό πανί
–Το χέρι σου μες στο δικό μου–
Ζούμε διπλά κάθε σκηνή
Γινόμαστε ήρωες εκτός νόμου

 

Έχουμε χάσει Μπουνιουέλ
Τρυφώ Ντασέν και Τορνατόρε
Παίζονται τώρα στο ΛΙΛΑ
Στο ΒΟΞ στο ΕΚΡΑΝ και στο ΑΜΟΡΕ

 

Μετά από μια στενή επαφή
Που θα ’μαστε πιο λίγο μόνοι
Θα ’ναι γλυκιά η επιστροφή
Στου μέλλοντός μας την οθόνη

 

Free Cinema ή Nouvelle Vague;
Ράις Γκοντάρ ή Μονιτσέλι;
ΑΣΤΥ μωρό μου ή ΟΝΤΕΟΝ
ΝΙΡΒΑΝΑ
STUDIO ή ΕΛΛΗ;

 

Δείξε μου πόσο μ’ αγαπάς
Μη μου αρνηθείς σινεμαδάκι
Ας είναι και με
happy end
Μα πρέπει να βιαστείς λιγάκι

 

Έλα. Οι Ταβιάνι κι ο Βαντίμ
Ο Παζολίνι ο Κουροσάβα
Μας περιμένουν στο ΦΙΛΙΠ
στο ΑΛΕΞ στο ΑΘΗΝΑΙΟΝ στην ΑΒΑ

 

Πάμε μωρό μου όπου μου πεις
Κι όπου ποθεί η ψυχή σου πάλι
Στα Ιλίσια ή στην Κηφισιά
Στο Φάληρο ή στην Αμφιάλη

 

Χειμερινό ή θερινό;
Αϊζενστάιν ή Ντε Σίκα;
ΑΛΚΥΟΝΙΔΑ ή ΑΛΦΑΒΙΛ;
ΑΪΝΤΑ ΚΑΡΜΕΝ ή ΑΜΙΚΑ;

 

Θνητοί οι πρωταγωνιστές
Θεοί εμείς απ’ την πλατεία
Και σταυρωμένοι εραστές
Κι επαναστάτες με αιτία

 

Έχει πρεμιέρα με Λουί Μαλ
Ρενέ Λεόνε και Αντονιόνι
Λέγε. ΙΝΤΕΑΛ ή ΕΤΟΥΑΛ;
Στο ΔΑΝΑΟ ή στην ΑΝΕΜΩΝΗ;

 

Πάμε μωρό μου σινεμά
Στου σκοταδιού το αργό ταξίδι
Μετά θα δούμε κριτική
Του Ακτσόγλου και του Ραφαηλίδη

 

Μια αναπαράσταση η ζωή
Πρόβα αόρατου θιάσου
Εσύ να γίνεσαι βροχή
Να πνίγομαι στη αγκαλιά σου

 

Και στην καρδιά μας θ’ αντηχεί
Σαν χαμηλώνουνε τα φώτα
Της Καραΐνδρου η μουσική
Του Μορικόνε και του Ρότα

 

Κι άμα ο κόσμος πάει στραβά
Να δεις πώς θα ’ρχεται στα ίσα
Κι η αγάπη μας παντοτινά
Θα στέκει σαν γιγαντοαφίσα

 

Διώξε τα σύννεφα του χθες
Πάμε μαζί και χαμογέλα
Διάλεξε τ’ όνειρο που θες
Τζίλντα μου Μαίριλυν και Στέλλα

 

…………………………………

 

Έξω το φως είναι απειλή
Σκληρή η σιωπή τα λόγια στείρα
Η πόλη που πυροβολεί
Με σιγαστήρα

 

(1979-2021)

____________

 

Το Πάμε μωρό μου σινεμά, 11στροφο, γράφτηκε από Σεπ. 1979 έως Ιαν. 1980 και πρωτοδημοσιεύτηκε σε αυτή τη Ρετροσπεκτίβα, σαν προοίμιο σε κάθε μιας από τις 4 συνέχειές της (17 και 31/12/2014, 7 και 15/1/2015).

Σε αυτή την ολοκληρωμένη 19στροφη μορφή του, με στίχους που για διάφορους λόγους είχανε μείνει εκτός και με άλλους που γράφτηκαν στην πορεία, δημοσιεύτηκε στην Κατιούσα, στις 28/2/2021: Πάμε μωρό μου σινεμά – Μικρή ελεγεία για τα σινεμά που αγαπήσαμε και θ’ αγαπάμε πάντα, όπου υπάρχει και η  εξελικτική του διαδρομή. Την ίδια μέρα δημοσιεύτηκε και στην Μποτίλια Στον Άνεμο.

Η 11στροφη εκδοχή παραμένει μόνο, και για την... ιστορία, στη συγκεντρωτική σελίδα των περιεχομένων της Ρετροσπεκτίβας.

*





Λευκή ρετροσπεκτίβα σε φόντο κόκκινο
 
(Από την αφήγηση ενός παλιού Αμπελοκηπιώτη)
 
Α' Μέρος: Αλεξ-ίσφαιροι

Αναφορές

Ενδεικτικά: Το ΦΛΕΡΥ–ΑΘΗΝΑΙΟΝ και ο Γίγας Δημητρίου. Το ΑΛΕΞ των Πέντε Κρεμασμένων, η μάχη του ΕΛΑΣ για να τους πάρουν. Ο Αλεξίσφαιρος ΟΠΛΑτζής Σωκράτης Φαληρέας. Η ΚΑΡΜΕΝ της Καίτης Γκρέυ...
 
*

Σινεμά:
Νιρβάνα, Αλίκη, Σαβόγια-Φλερύ-Αθήναιον, Αθηναία-Γαλαξίας, Άνεσις, Ελληνίς, Άστρον, Ανδόρα, Αλάμπρα, Αΐντα, Κάρμεν, Άρχων, Αλέγρα, Άλεξ, Ρέο, Έλενα, Ιλίσια, Ιλισσός,
 και
Βίλα Μαργαρίτα
*
Ταινίες:
Οι Τελευταίες Μέρες Της Πομπηίας (1959), Ο Τυχοδιώκτη της Πεντάρας (1957), Ο Άνθρωπο Που Έβλεπε Τα Τραίνα Να περνούν (1966)
*
Πρόσωπα:
Βασίλης Δημητρίου (Ζωγράφος γιγαντοαφίσας), Παναγιώτης Μιχόπουλος (Καραγκιοζοπαίχτης), Σόλων Κυδωνιάτης (Αρχιτέκτονας), Καίτη Γκρέυ (Η φωνάρα), Αντώνης Στεργιάκης (ο Αλφαβίλ), Λάζαρος Κυρίτσης (ΠΕΑΕΑ), Αντρέας Καραβίδας (ΚΟΑ - ΚΚΕ)
Οι πέντε κρεμασμένοι
μέλη ΕΠΟΝ - ΕΑΜ:
Αχιλλέας Πλατυμέσης, 34 χρονών· Επαμεινώνδας Βαμπούλης, 26 χρονών· Ευάγγελος Στεργίου, 48 χρονών· Βλάσης Αποστολάρης, 21 χρονών· Βασίλειος Μπακόπουλος, 41 χρονών. 
Και
Σωκράτης Φαληρέας (ΟΠΛΑ)
*
Συγγραφείς:
Ορέστης Μακρής (Γιάννης - ΕΛΑΣ),  Σπύρος Κωτσάκης (Νέστορας - ΕΛΑΣ), Βασίλης Μπαρτζιώτας (ΟΚΝΕ -ΕΑΜ), οι συγγραφείς: Μενέλαος Χαραλαμπίδης, Ιάσονας Χανδρινός, Βάσος Π. Μαθιόπουλος , Δημήτρης Φύσσας (ΤΑ ΣΙΝΕΜΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ), Γιώργος Χατζόπουλος (εκδ. Κάλβος)

*
 

 

Α', Β', Γ' και Δ' Μέρος:

Πρόλογος - Τίτλοι αρχής

Ταινίες, ταινίες, ταινίες...

Αμέτρητες ταινίες. Γέννημα θρέμμα Αθηναίος, Αμπελοκηπιώτης. Εκεί γεννήθηκα, εκεί μεγάλωσα και από εκεί συνταξιοδοτήθηκα –όταν υπήρχε αυτή η πολυτέλεια– μετά 37 έτη ευδοκίμου υπηρεσίας... στον Πύργο Αθηνών.

Προνομιακή περιοχή, δεκάδες σινεμά γύρω τριγύρω. Από το ένα βγαίναμε, στο άλλο μπαίναμε...


Δεξιά το υπό ανέγερση κτήριο του Πύργου Αθηνών στο οικόπεδο του σινεμά Αλίκη και στην απέναντι της Σινώπης γωνία του Γαλαξία διακρίνεται η κάθετη μαρκίζα. (Πηγή φωτό [1])
Τώρα –τι σύμπτωση!–, πριν γίνει ο Πύργος, τόπος εργασίας, τον είχα επισκεφθεί ως... σινεμά ΑΛΙΚΗ. 4-5 καλοκαίρια έπαιξε, από το 1959-1963 (κατ' άλλους το '65 ). Εκεί είδαμε τις Τελευταίες μέρες της Πομπηίας (1959) με τον Στηβ Ρηβς Στηβ Ρύση, όπως τον πρόφερε ο γείτονάς μου ο Παναγιώτης ο οικοδόμος που ήταν φαν και ζήλευε τα μπράτσα του, μπρατσάς πολύ κι ο ίδιοςτην Κριστίν Κάουφμαν, τον Φερνάντο Ραίη, σε σκηνοθεσία Μάριο Μπονάρ και Σέρτζιο Λεόνε, βεβαίως! Καμμιά φορά στα διαλείμματασ πούλαγα και κάνα σάμαλι! Όμως, ούτε εκεί ούτε στον Αίαντα (Β΄ Μέρος) μου κόλλησαν ένσημα (Μάνααα!!!)
Ταινίες, ταινίες, ταινίες... Άλλωστε, μια ταινία είν' η ζωή μας.
Κι ο κινηματογραφικός μου κόσμος χωρίζεται στην προ και μετά Αλκυονίδας και STUDIO εποχή (όπως και πάρα πολλών της γενιάς μου), με επίκεντρό του τη Νιρβάνα. Το γιατί Νιρβάνα (και όχι Αθήναιον, ας πούμε, που βρίσκεται στο κέντρο των Αμπελοκήπων) οφείλεται σε τρεις κυρίως λόγους:

Οργανωσιακή κουλτούρα, ανθρώπινοι πόροι, γλώσσα εργασίας: Η αργκό του καπιταλισμού ή ατενίζοντας το όραμα της μέγιστης εκμετάλλευσης


Σύγχρονες μέθοδοι χειραγώγησης μέσω διαχείρισης εργατικού δυναμικού
Οι επιχειρηματικοί όμιλοι προχωρούν «στη δημιουργία τμημάτων διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού στις επιχειρήσεις». Παλιά τα έλεγαν «Γραφεία Προσωπικού».
Δεν πρόκειται απλά και μόνο για εκσυγχρονισμό της ορολογίας, αλλά για ουσιαστικές αλλαγές στο περιεχόμενό τους. Αναπτύσσονται και στην Ελλάδα, με το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΙΜΑΔ) της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) να παίζει σημαντικό και καινοτόμο ρόλο ως προς αυτό.

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Η κρίση της κρίσης

Ορισμένα πράγματα που δεν είναι και δεν κάνει η κρίση
Lenin Reloaded

Καθώς οδεύουμε σε μια ακόμα χρονιά της παγκόσμιας καπιταλιστικής κρίσης (την πέμπτη απ' την έκρηξή της στην Ελλάδα, την έβδομη απ' την εκδήλωσή της στις ΗΠΑ), είναι ίσως χρήσιμο να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα για το τι δεν είναι και δεν κάνει αυτή η κρίση. Απ' τη σκοπιά του γράφοντος, πάντα.

1. Η κρίση δεν είναι "συνωμοσία"

Είναι, αντίθετα, οργανική εκδήλωση των αντιφάσεων του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, της όξυνσης αυτών των αντιφάσεων, και της αδυναμίας ως τώρα να επιλυθούν παρά τις πραγματικές προσπάθειες που κατέβαλε το κεφάλαιο να τις λύσει, προς όφελός του συνόλου των κεφαλαιοκρατών φυσικά.

Η μεγάλη και αγία οικογένεια ‒ Ο λαός να βάλει το χέρι του

George Grosz, Toads of Property (1921)

Μια μεγάλη οικογένεια...
Τελικά, το αστικό πολιτικό σύστημα είναι μια «μεγάλη οικογένεια».
Μπορεί να βρίζονται, να κονταροχτυπιούνται, να ανταγωνίζονται, να αλληλοκατηγορούνται, όμως όλες αυτές οι διαφορές μπαίνουν στην άκρη κάτω από την έκκληση του κεφαλαίου, των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων για συνεννόηση.
Αυτό το αποδεικνύουν και οι εξελίξεις γύρω από τη διαδικασία εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας.

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

ΗΠΑνθρωποι: Νέα δολοφονία Αφροαμερικανού από αστυνομικό ‒ Φιλανθρωπική εκδήλωση αστυνομικών με τραγούδι για το Μάικλ Μπράουν: Πιο νεκρός κι από σκοτωμένο σκυλί στον δρόμο (4 VIDEO)


 Αστυνομικοί γιόρτασαν τον φόνο με ρατσιστικό τραγούδι
Διακωμώδηση του φόνου αφροαμερικανού σε εκδήλωση αστυνομικών

Ένα τραγούδι με παραποιημένους στίχους που διακωμωδεί τον φόνο του 18χρονου Αφροαμερικανού Μάικλ Μπράουν από λευκό αστυνομικό, το οποίο ακούστηκε σε φιλανθρωπική εκδήλωση που διοργάνωσε συνταξιούχος αστυνομικός, ανάγκασε το αστυνομικό τμήμα του Λος Άντζελες να διατάξει τη διενέργεια εσωτερικής έρευνας.
Στην εκδήλωση, την οποία διοργάνωσε ο αστυνομικός του τμήματος του Λος Άντζελες Τζο Μάγιερς, που συνταξιοδοτήθηκε το 2007, παρευρέθησαν περίπου 50 με 60 άτομα, οι περισσότεροι αστυνομικοί, κυρίως συνταξιούχοι, αλλά και απλοί πολίτες.

Γαλλία: Ανεργία αλά ελληνικά


Γαλλία: Από ρεκόρ σε ρεκόρ η ανεργία...
Δημοσίευση: Τετ, 24/12/2014 - 18:55
Η Γαλλία σημείωσε στο τέλος Νοέμβρη νέο ρεκόρ ανεργίας με 3.488.000 ανέργους χωρίς καμιά δραστηριότητα, έναν αριθμό αυξημένο κατά 27.400 (+0,8) σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Εργασίας. Σε διάστημα ενός χρόνου η αύξηση ανέρχεται σε 5,8%.
Αν ληφθούν υπόψη και οι υπερπόντιοι νομοί, ο αριθμός αυξάνεται μάλιστα στα 3,75 εκατ. ανέργους χωρίς καμιά δραστηριότητα. Και αν προστεθούν αυτοί που ζητούν απασχόληση και ασκούν κάποια μικροδραστηριότητα, το σύνολο φθάνει τα 5.176.000 στη μητροπολιτική Γαλλία και τα 5.478.000 μαζί με τους υπερπόντιους νομούς (+0,4%).
Στα δυόμισι χρόνια της ως τώρα θητείας του σοσιαλιστή προέδρου Φρανσουά Ολάντ δεν έχουν καταγραφεί παρά μόνο τρεις μήνες πτώσης της ανεργίας. Ο πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς είχε υπογραμμίσει ήδη από χθες πως δεν περίμενε «καλές ειδήσεις» από τους αριθμούς αυτούς που δημοσιοποιούνται την παραμονή των Χριστουγέννων.

Ούζο με Coca Cola: 2.000 απολύσεις η πολυεθνική, 15 μήνες αγώνα οι εργαζόμενοι στη Θεσσαλονίκη, τύφλα ο Μπουτάρης


Θεσσαλονίκη: Χάλασαν τη φιέστα του δημάρχου οι απεργοί της «Coca Cola» (ΦΩΤΟ)
Δημοσίευση: Τρί, 23/12/2014 - 19:12
Τη φιέστα του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη να στολίσει με χορηγό την πολυεθνική «COCA COLA» χριστουγεννιάτικα δέντρα, μπροστά στο δημαρχείο και απέναντι από τον Λευκό Πύργο, χάλασαν τη Δευτέρα 22 Δεκέμβρη οι απεργοί της «COCA COLA».

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Γερμανία: Το τέταρτο Ράιχ, η σοσιαλδημοκρατία και το αστικό πολιτικό σύστημα

Από τη χθεσινή διαδήλωση του Pegida στη Δρέσδη (Φωτο ΑΡ)

Γερμανία: Συνεχίζονται οι διαδηλώσεις στη Δρέσδη κατά του «εξισλαμισμού της Δύσης»
Δημοσίευση: Τρί, 23/12/2014 - 20:12
Οι δευτεριάτικες διαδηλώσεις στις οποίες καλούν νεοναζιστικές δυνάμεις, κατά του «εξισλαμισμού της Δύσης», πραγματοποιήθηκαν και χθες σε Δρέσδη και Μόναχο.
Τουλάχιστον 17.000 άτομα συμμετείχαν, σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης, στη δέκατη κατά σειρά διαδήλωση του κινήματος Pegida, στη Δρέσδη της ανατολικής Γερμανίας.