Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Σάββατο 5 Ιουλίου 2025

Προδιαγεγραμμένο έγκλημα ➽ ΔΑΣ ΟΑΣΑ ➽ Συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα ➽ Η οδηγός του λεωφορείου βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια! ➽ Από τις 8 π.μ. ως τις 11 μ.μ. ➽ Η αλήθεια για τις 16ωρες βάρδιες των οδηγών λεωφορείων ➽ Ήταν θέμα χρόνου το ατύχημα ➽ Αποκαλυπτικές καταγγελίες του ΠΑΜΕ απο τον Φεβ. του 2024

ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ

ΔΑΣ ΟΑΣΑ: Συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα - Η οδηγός του λεωφορείου βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια! Από τις 8 π.μ. ως τις 11 μ.μ.

Παρασκευή 04/07/2025 - 19:48

Αποδείξεις ότι η οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω σε άλλο λεωφορείο στην περιοχή της Βούλας, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 48 ανθρώπων, δούλευε σήμερα σε 16ωρη βάρδια φέρνει στη δημοσιότητα η ΔΑΣ ΟΑΣΑ, επιβεβαιώνοντας τα εξοντωτικά ωράρια που δημιουργούν το έδαφος για τέτοια ατυχύματα. 

Σύμφωνα με τις βάρδιες των εργαζομένων που αποκαλύπτει, η οδηγός μέσα σε 4 μέρες δούλεψε δυο 16ωρα και δύο 8ωρα!

 

Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται και παρακάτω στις φωτογραφίες, την Τρίτη 1η Ιούλη δούλεψε 16 ώρες, την Τετάρτη 2 Ιούλη δούλεψε 7 ώρες, την Πέμπτη 3 Ιούλη δούλεψε 8 ώρες και σήμερα είχε βάρδια από τις 8 π.μ. ως τις 11 μ.μ!!!

Σε καταγγελία της η ΔΑΣ ΟΑΣΑ σημειώνει:

«Το σοβαρό τροχαίο ατύχημα μεταξύ δύο λεωφορείων της κοινοπραξίας των ιδιωτών στην οποία έχει παραχωρηθεί συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, με δεκάδες τραυματίες, αναδεικνύει με τον πιο επώδυνο τρόπο, τις επικίνδυνες συνέπειες της εντατικοποίησης της εργασίας με απάνθρωπα ωράρια και της ιδιωτικοποίησης - απελευθέρωσης κοινωνικών αναγκών, όπως οι συγκοινωνίες.

Συγκεκριμένα έχουμε αποδείξεις ότι τις τελευταίες μέρες η συνάδελφος οδηγός του λεωφορείου που έπεσε πάνω στο σταθμευμένο όχημα, εργαζόταν εναλλάξ 16 ώρες τη μια μέρα και 8 ώρες την επόμενη.

Σήμερα μάλιστα που έγινε το ατύχημα βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια!  

Μιλάμε για συνθήκες εργασιακού μεσαίωνα.

Ήταν δηλαδή θέμα χρόνου να συνέβαινε ένα τέτοιο ατύχημα. Και αν σκεφτούμε και τα αραιά δρομολόγια που έχουν ως αποτέλεσμα, να "παστώνονται σαν σαρδέλες" οι επιβάτες, μπορούμε όλοι να αντιληφθούμε ότι μόνο από τύχη δεν είχαμε νεκρούς.

Αποδεικνύεται ότι η εργοδοσία για μια ακόμα φορά δεν διστάζει να βάλει σε κίνδυνο ακόμα και ανθρώπινες ζωές μπροστά στην κερδοφορία της.

Το σημερινό ατύχημα ήταν ένα προδιαγεγραμμένο έγκλημα.

Είναι εγκληματίες!

Όλα αυτά συμβαίνουν μάλιστα τώρα που η κυβέρνηση έχει στα σκαριά ένα αντεργατικό νομοσχέδιο - τερατούργημα που θέλει να βάλει οριστική ταφόπλακα στο 8ωρο, νομοθετώντας 13ωρο σε ένα εργοδότη. Αποδεικνύεται με το σημερινό έγκλημα που οδηγεί αυτή η πολιτική. Επιπλέον,  το σημερινό τροχαίο, έρχεται να επιβεβαιώσει τις τραγικές συνέπειες της ιδιωτικοποίησης - απελευθέρωσης των συγκοινωνιών και με τραγικό τρόπο να αποδείξει ότι δυστυχώς τα Τέμπη είναι εδώ. Τώρα είναι απαραίτητο όσο ποτέ να δυναμώσει ο αγώνας εργαζομένων στις συγκοινωνίες και λαού για αποκλειστικά δημόσιες, ασφαλείς, σύγχρονες και συχνές αστικές συγκοινωνίες. Τώρα να δώσουμε μαζικά τη μάχη να μην περάσει το αντεργατικό έκτρωμα της κυβέρνησης που γυρίζει το χρόνο αιώνες πίσω. Ευχόμαστε σε όλους τους τραυματίες γρήγορη ανάρρωση».

902

Η αλήθεια για τις 16ωρες βάρδιες των οδηγών λεωφορείων - Ήταν θέμα χρόνου το ατύχημα - Αποκαλυπτικές καταγγελίες του ΠΑΜΕ απο το 2024

Πηγή: Eurokinissi

Παρασκευή 04/07/2025 - 22:14

Εδώ και ενάμισι χρόνο το ΠΑΜΕ είχε καταγγείλει το γεγονός ότι οι οδηγοί των λεωφορείων βρίσκονται επί 16 ώρες πάνω στο τιμόνι.

Μάλιστα τον Φλεβάρη του 2024 αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ (κάτω) είχε πραγματοποιήσει συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ όπου είχε καταγγείλει τα «απάνθρωπα ωράρια που κάποιες φορές φτάνουν ακόμα και τις 16 ώρες οδήγησης, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια οδηγού και επιβατών».

Αντίστοιχη παρέμβαση είχε γίνει και ακριβώς πριν ένα χρόνο, τον Ιούλιο του 2024 όπου η Γραμματεία του ΠΑΜΕ (κάτω) είχε συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ για τα προβλήματα των εργαζομένων και των επιβατών σε Ανατολική και Δυτική Αττική.

Το ΠΑΜΕ είχε θέσει «το ζήτημα της ασφαλείας των οχημάτων καθώς από καταγγελίες εργαζομένων και αυτοψία συνδικαλιστών σε αμαξοστάσιο διαπιστώθηκε ότι τα οχήματα είναι σε άθλια κατάσταση. Χωρίς φώτα πορείας, χωρίς κλιματισμό. Στάζουν λάδια οι κινητήρες στους δρόμους και με σωρεία μηχανικών βλαβών. Και ενώ οι οδηγοί τα αναφέρουν, το ΚΤΕΛ Αττικής αδιαφορεί».

Το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, το ΠΑΜΕ είχε παρέμβει, είχε καταγγείλει, είχε προειδοποιήσει.

Η Διοίκηση του Οργανισμού, το υπουργείο, η κυβέρνηση γνώριζαν...

Και όμως σήμερα είχαμε σοβαρό τροχαίο στην Βούλα, με την σύγκρουση δύο λεωφορείων και τραυματίες - ανάμεσα τους και παιδιά-, την ώρα που η οδηγός του ενός βρισκόταν σε 16ωρη βάρδια, όπως και πριν από 2 μέρες! 

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της εγκληματικής πολιτικής της υποβάθμισης και ιδιωτικοποίησης των δημόσιων συγκοινωνιών, αλλά και της εντατικοποίησης της δουλειάς των εργαζομένων σε αυτές, γεγονός που οδηγεί σε εξουθενωμένους εργαζόμενους, οχήματα που δεν συντηρούνται σωστά, αραιά δρομολόγια, επιβάτες στοιβαγμένους ο ένας πάνω στον άλλον!

902

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Άμεσα λύσεις στα συσσωρευμένα προβλήματα επιβατών κι εργαζομένων στα ΚΤΕΛ που εκτελούν δρομολόγια του ΟΑΣΑ

Δευτέρα 19/02/2024 - 17:43

Αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ στην οποία συμμετείχαν εκλεγμένοι συνδικαλιστές στα σωματεία των αστικών συγκοινωνιών, συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ο.Α.Σ.Α. κ. Σπηλιόπουλο.

Στη συνάντηση, τονίζει το ΠΑΜΕ, «αναδείξαμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ που εκτελούν δρομολόγια στις συγκοινωνιακές γραμμές του Ο.Α.Σ.Α. αλλά και οι επιβάτες που μετακινούνται με τις συγκεκριμένες γραμμές.

Συγκεκριμένα αναφερθήκαμε στους απλήρωτους μισθούς μηνών και "τα απλήρωτα Σάββατα", όπως τα λένε οι εργαζόμενοι εννοώντας απλήρωτα δεδουλευμένα ρεπό Σαββάτου. Ακόμα, αναδείξαμε τις άθλιες συνθήκες εργασίας που επικρατούν με εντατικοποίηση της εργασίας, απάνθρωπα ωράρια που κάποιες φορές φτάνουν ακόμα και τις 16 ώρες οδήγησης, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια οδηγού και επιβατών, την τρομοκράτηση των εργαζομένων, τον εξαναγκασμό τους, να δουλεύουν ρεπό, καθώς και να κάνουν και άλλες εργασίες άσχετες με την ειδικότητα του οδηγού, όπως ο καθαρισμός του οχήματος, καθώς και τους εκβιασμούς που δέχονται.

Χαρακτηριστικά αναφέραμε στο διευθύνοντα, πως στα δικαιολογημένα παράπονα των εργαζομένων, η εργοδοσία απαντά με θράσος: "αν σ' αρέσει. Αν δε σ' αρέσει, φύγε."

Τέλος, αναδείξαμε το πρόβλημα με τα "σαράβαλα" οχήματα των ΚΤΕΛ που εκτελούν το συγκεκριμένο συγκοινωνιακό έργο, που κυριολεκτικά είναι επικίνδυνα στην κατάσταση που βρίσκονται για τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή τόσο, του οδηγού, όσο και των επιβατών, σε συνδυασμό με την απαίτηση της εργοδοσίας να πραγματοποιούνται τα δρομολόγια κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες».

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «δεκάδες πλέον, είναι τα περιστατικά που λεωφορεία των ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του Ο.Α.Σ.Α, κάνουν δρομολόγια με ανοιχτές πόρτες, χωρίς κάποια καθίσματα, βρώμικα, που μένουν στο δρόμο και είναι εγκαταλελειμμένα για μέρες, και που πιάνουν φωτιά εν κινήσει. Χαρακτηριστικά, μέσα σ' ένα μήνα έπιασαν φωτιά 2 τέτοια οχήματα. Για όλα αυτά βέβαια δεν φέρουν καμία ευθύνη οι συνάδελφοι οδηγοί.

Απαιτήσαμε από το διευθύνοντα σύμβουλο, να δοθούν, άμεσα λύσεις για τα συσσωρευμένα και σοβαρά προβλήματα, που επισημάναμε και με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι, καθημερινά, επιβάτες και εργαζόμενοι στα ΚΤΕΛ.

Μετά απ' αυτή την παρέμβασή μας, ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Α.Σ.Α. δεσμεύτηκε ότι μέχρι το τέλος Φλεβάρη θα έχουν εξοφληθεί όλα τα χρωστούμενα στους εργαζόμενους και ότι από δω και στο εξής θα παρακολουθεί στενά το ζήτημα της τήρησης των υποχρεώσεων των ΚΤΕΛ απέναντι στους εργαζόμενούς τους.

Όμως, συνάδελφοι δεν μπορούμε να έχουμε αυταπάτες. Γνωρίζουμε πολύ καλά, πως δεν μπορεί να υπάρξει ουσιαστική λύση στα προβλήματα που αναφέραμε και τα οποία εσείς οι ίδιοι τα αντιμετωπίζετε κάθε μέρα, αν αυτή η λύση δε γίνει δική σας υπόθεση, δηλαδή υπόθεση των ίδιων των εργαζομένων. Κανένας εργοδότης, μπροστά στο συνεχές κυνήγι του κέρδους και της μείωσης του κόστους δεν πρόκειται ποτέ να χαρίσει κάτι στους εργαζόμενους .

Οποιαδήποτε κατάκτηση αποσπούν οι εργαζόμενοι, προϋποθέτει την ενότητα και την οργανωμένη πάλη τους. Οποιαδήποτε υπεράσπιση και διεύρυνση μισθών και δικαιωμάτων "περνά" απαραίτητα μέσα από τη μαζική συμμετοχή στους αγώνες.

Η εργοδοσία θέλει τους εργαζόμενους απομονωμένους, με σκυφτό το κεφάλι, χωρίς συλλογική εκπροσώπηση. Μ' αυτό τον τρόπο γίνονται αναλώσιμοι και ευάλωτοι στις "ορέξεις" της».

«Συνάδελφοι, συναδέλφισσες, η ελπίδα βρίσκεται στην οργάνωση και στη μαζικοποίηση των αγώνων, στην ενότητα και στη συλλογική δράση.

Να γίνει κοινό αίτημα διεκδίκησης των εργαζομένων στα ΚΤΕΛ και αυτών που εργάζονται στις αστικές συγκοινωνίες η παύση οποιασδήποτε επιχειρηματικής δραστηριότητας στον κρίσιμο κλάδο των συγκοινωνιών. Επιστροφή στην Ο.ΣΥ. των γραμμών που έχουν δοθεί στα ΚΤΕΛ με ταυτόχρονη απορρόφηση των εργαζομένων στα ΚΤΕΛ από την Ο.ΣΥ., με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα και σχέση εργασίας αορίστου χρόνου. Τώρα είναι αναγκαίο να μαζικοποιηθεί ο αγώνας για σύγχρονες, ασφαλείς, τακτικές, φτηνές αστικές συγκοινωνίες, στην υπηρεσία των λαϊκών αναγκών μετακίνησης.

Κανένας μόνος του απέναντι στην επίθεση της εργοδοσίας! Όλοι μαζί με οργάνωση και αγώνα μπορούμε να τα καταφέρουμε!», καταλήγει.

902

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Για το οξυμένο πρόβλημα στη μετακίνηση των εργαζομένων και των επιβατών σε Αν. και Δ. Αττική

Φωτό: Eurokinissi

Δευτέρα 01/07/2024 - 15:06

Συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ πραγματοποίησε η Γραμματεία του ΠΑΜΕ για το οξυμένο πρόβλημα των εργαζομένων και των επιβατών σε Ανατολική και Δυτική Αττική που έχει ιδιωτικοποιηθεί και έχει αναλάβει κοινοπραξία των ΚΤΕΛ.

Όπως αναφέρει το ΠΑΜΕ, «στη συνάντηση από τη διοίκηση του ΟΑΣΑ απαιτήσαμε να δίνονται οι μισθοί στην ώρα τους γιατί η καθυστέρηση είναι μόνιμη. H αγωνία των εργαζομένων για τις θέσεις εργασίας τους είναι καθημερινή καθώς η τωρινή κοινοπραξία τις επόμενες εβδομάδες σταματάει και το συγκοινωνιακό έργο δίνεται σε άλλο πάροχο. Τι θα γίνει με τους εργαζόμενους του ΚΤΕΛ Αττικής και των υπολοίπων ΚΤΕΛ που τώρα εργάζονται στις αστικές συγκοινωνίες, μετά την ανάληψη του έργου από το νέο πάροχο; Μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμία ενημέρωση των οδηγών για το μέλλον τους. Είναι μεγάλες οι ευθύνες της διοίκησης του ΟΑΣΑ και της κυβέρνησης. Αίτημα των εργαζομένων είναι να συνεχίσουν να εργάζονται με τα δικαιώματά τους στο νέο πάροχο για όσο διάστημα έχουν παραχωρηθεί οι γραμμές του ΟΑΣΑ στα ΚΤΕΛ. Να σταματήσουν οι εκβιασμοί. Φύγε μόνος σου, χωρίς αποζημίωση, χωρίς δικαιώματα για να σε ξαναπάρουμε στη νέα εταιρεία».

Ιδιαίτερα για το ζήτημα αυτό, τονίζει το ΠΑΜΕ, «ζητήσαμε από τη διοίκηση του ΟΑΣΑ να παρέμβει τώρα χωρίς καμιά καθυστέρηση. Μάλιστα απαιτήσαμε να πραγματοποιηθεί άμεσα συνάντηση του ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ που αναλαμβάνουν το έργο, παρουσία εκπροσώπων των εργαζομένων».

Στη συνάντηση επίσης, σημειώνει το ΠΑΜΕ, «τέθηκε το ζήτημα της ασφαλείας των οχημάτων καθώς από καταγγελίες εργαζομένων και αυτοψία συνδικαλιστών σε αμαξοστάσιο διαπιστώθηκε ότι τα οχήματα είναι σε άθλια κατάσταση. Χωρίς φώτα πορείας, χωρίς κλιματισμό. Στάζουν λάδια οι κινητήρες στους δρόμους και με σωρεία μηχανικών βλαβών. Και ενώ οι οδηγοί τα αναφέρουν, το ΚΤΕΛ Αττικής αδιαφορεί».

«Ακόμη και για το λεωφορείο που πήρε φωτιά πριν λίγες μέρες στην Αγία Παρασκευή», προσθέτει το ΠΑΜΕ, «ο οδηγός είχε ενημερώσει την προηγούμενη μέρα ότι υπάρχει κίνδυνος, η εργοδοσία όμως συνέχισε να το δρομολογεί αντί να το αποσύρει και να το επισκευάσει. Για όλα τα παραπάνω ζητήματα η διοίκηση του ΟΑΣΑ, παρά τα μεγάλα λόγια, δεν πήρε καμία ουσιαστική θέση ούτε για τις θέσεις εργασίας και την αγωνία των εργαζόμενων, αλλά ούτε και για την προστασία των επιβατών».

«Το ΠΑΜΕ και τα εργατικά συνδικάτα θα είναι δίπλα στους εργαζόμενους οδηγούς για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους, την οργάνωση της πάλης στον αγώνα για το ωράριό τους για την καταβολή του μισθού τους και στην καθημερινή τους προσπάθεια για ασφαλή οχήματα. Ούτε να τους περάσει ως σκέψη σε ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ ότι τους εργαζόμενους οδηγούς που δούλευαν 16 ώρες στο τιμόνι θα τους πετάξουν τώρα στον δρόμο», καταλήγει η ανακοίνωση.

902

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.