Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

Δείμος Αθηναίων: Ο «Μεγάλος Περίπατος του Κωαστάκη» ή Οι σουλατσαδόροι της αστικής δεινοκρατίας



Ο «Μεγάλος Περίπατος» διώχνει κατοίκους, εργαζόμενους κι εμπόρους από το κέντρο της πόλης
Η κάμερα του «902.gr» βρέθηκε στο κέντρο της Αθήνας
Παρασκευή 19/06/2020 - 21:39
Τις πρώτες επιπτώσεις από την υλοποίηση του έργου «Μεγάλος Περίπατος» στην Αθήνα ζούμε τις τελευταίες μέρες, με το κυκλοφοριακό κομφούζιο να αποτελεί το κυρίαρχο χαρακτηριστικό στην καθημερινότητα των εργαζομένων που κινούνται στο κέντρο της Αθήνας αλλά και των κατοίκων και εμπόρων που περνούν το μεγαλύτερο μέρος της μέρας τους στην καρδιά της πόλης.

Το σχέδιο προβλέπει μεταξύ άλλων, την περικοπή τριών λωρίδων στην Πανεπιστημίου αλλά και την απαγόρευση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε μεγάλο μέρος του οδικού δικτύου στο κέντρο της Αθήνας μεταξύ αυτών και οι οδοί Αθηνάς και Ερμού, όπου οι επιχειρήσεις που λειτουργούν, πωλούν εμπορεύματα των οποίων η μεταφορά απαιτεί μεταφορικό μέσο.
Οι ισχυρισμοί της Δημοτικής Αρχής ότι το έργο θα αναβαθμίσει την ποιότητα της ζωής των κατοίκων, καταρρίπτεται από τη στιγμή που δεν υπάρχει αναβάθμιση του συγκοινωνιακού σχεδίου της πόλης με ενίσχυση του στόλου και του προσωπικού, τη δημιουργία ελεύθερων χώρων συνολικά, την εξυπηρέτηση των εμπόρων, κατοίκων και εργαζομένων.
Στην πραγματικότητα, αυτό που αναβαθμίζεται και καλλωπίζεται είναι το κέντρο της Αθήνας «ως τουριστικό προϊόν» για την αλλαγή του χαρακτήρα της πόλης και τη μετατροπή του σε ένα μεγάλο τουριστικό και εμπορικό κέντρο που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των επισκεπτών και των μονοπωλιακών ομίλων που δραστηριοποιούνται στο χώρο και σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει τις ανάγκες των κατοίκων, των εμπόρων και των εργαζομένων, αντίθετα -όπως δείχνει και η εμπειρία από άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες- τελικά διευκολύνεται η εκδίωξη τους από την τουριστική ζώνη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα σχέδια της Δημοτικής Αρχής Μπακογιάννη, ψηφίστηκαν επίσης από τις παρατάξεις του ΚΙΝΑΛ και την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου μόνο η «Λαϊκή Συσπείρωση» εξέφρασε τη διαφωνία της καταγγέλλοντας την έλλειψη ολοκληρωμένου χωροταξικού σχεδίου και ολοκληρωμένης μελέτης.
Το θέμα φαίνεται να αξιοποιείται και ενάντια στις εργατικές κινητοποιήσεις. Μέσα στην εβδομάδα, μια σειρά μέσων ενημέρωσης, ανέφεραν ότι για το κυκλοφοριακό κομφούζιο έφταιγε η κινητοποίηση των υγειονομικών και όχι οι κυκλοφοριακές παρεμβάσεις στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας καλώντας μάλιστα και την κυβέρνηση να επιταχύνει τη ρύθμιση για τον περιορισμό των διαδηλώσεων.
902

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.