Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Δευτέρα 28 Απριλίου 2025

ΚΚΕ ➽ Φτιαγμένος από τις κατευθύνσεις της ΕΕ και με τα ίδια υλικά που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών, ο «νέος ΟΣΕ» που εξήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ

Φτιαγμένος από τις κατευθύνσεις της ΕΕ που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών, ο «νέος ΟΣΕ» που

Φωτό: Eurokinissi

Δευτέρα 28/04/2025 - 13:21

Σε ανακοίνωσή του για την τοποθέτηση του Κ. Μητσοτάκη στο υπουργικό συμβούλιο για τον σιδηρόδρομο και τις εξελίξεις σχετικά με το έγκλημα των Τεμπών (βλ. κάτω), το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, σημειώνει τα εξής:

«Δύο και πλέον χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών και ενώ διαβιβάζεται στη Βουλή η δικογραφία για ποινικές ευθύνες πρώην Υπουργών Μεταφορών της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Μητσοτάκης έρχεται να ξανα-εξαγγείλει μέτρα ασφαλείας και να παρουσιάσει τον “νέο ΟΣΕ”, που, όμως, είναι φτιαγμένος από τα ίδια υλικά, αυτά των κατευθύνσεων της ΕΕ που οδήγησαν στο έγκλημα, δηλαδή την εμπορευματοποίηση και την επιχειρηματική λειτουργία, που, εκτός των άλλων, αντιμετωπίζει την ασφάλεια ως “κόστος”.

Στη βάση αυτών των κατευθύνσεων μειώθηκε δραματικά το προσωπικό του ΟΣΕ, ιδιωτικοποιήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αδειοδοτήθηκαν να κυκλοφορούν στη χώρα μας τρένα που δεν πληρούσαν τις προδιαγραφές πυροπροστασίας, ενώ σε όλη την ΕΕ κυκλοφορούν πάνω από 5.000 βαγόνια που είναι “για παλιοσίδερα”, σύμφωνα με ομολογία των ίδιων των εκπροσώπων της. Και μόνο ο παραλληλισμός με τη ΔΕΗ των πανάκριβων τιμολογίων και των χιλιάδων διακοπών ρεύματος ως πρότυπο για τον “νέο ΟΣΕ”, είναι αρκετός για να καταλάβει και ο πιο ανυποψίαστος τι ακριβώς ετοιμάζουν και στον σιδηρόδρομο...

Κατά τα άλλα, ο κ. Μητσοτάκης εντόπισε και πάλι τις διαχρονικές ευθύνες του κράτους, μόνο που αυτές δεν “έπεσαν από τον ουρανό”, αλλά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που υλοποίησαν όλες οι κυβερνήσεις και φυσικά αυτές της ΝΔ, όπως και η δική του.

Γι' αυτό και "απάντηση στο συλλογικό πένθος", όπως χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός τη δίκαιη οργή του λαού και της νεολαίας για το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη, δεν είναι η συνέχιση του ίδιου δρόμου, αλλά να φτάσει αυτός ο αγώνας μέχρι τέλους, για την απόδοση όλων των ποινικών και πολιτικών ευθυνών και για σύγχρονες, ασφαλείς, αποκλειστικά κρατικές Μεταφορές, που θα λειτουργούν με κριτήριο την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών και όχι το κέρδος».

902

Με τα «υλικά» που οδήγησαν στο έγκλημα των Τεμπών ετοιμάζεται νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

Φωτό: Eurokinissi

Δευτέρα 28/04/2025 - 12:26

Στη σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στάθηκε στο νομοσχέδιο που ετοιμάζεται για «την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων».

Και μόνο το γεγονός ότι το κυβερνητικό αφήγημα επιχειρεί να πείσει ως προς τα δήθεν θετικά του νομοσχεδίου ότι η «ανάταξη του σιδηροδρόμου» θα γίνει με «μοντέλο ΔΕΗ» -«σκοπός μας είναι ο ΟΣΕ να γίνει νέα ΔΕΗ, την οποία παραλάβαμε πρακτικά χρεοκοπημένη και τώρα είναι πρωταγωνιστής στην αγορά Ενέργειας», ανέφερε χαρακτηριστικά- επιβεβαιώνει πως και αυτό το νομοσχέδιο θα φτιαχτεί με τα ίδια «υλικά» της εγκληματικής πολιτικής της «απελευθέρωσης» της ΕΕ που υπηρετούν όλα τα κόμματα του συστήματος. 

Μιας πολιτικής «απελευθέρωσης της Ενέργειας», δηλαδή, που αφορά την κερδοφορία των κολοσσών της Ενέργειας (ανεξάρτητα με το αν το πλειοψηφικό πακέτο κατέχουν ιδιώτες ή το αστικό κράτος), των «πράσινων» αρπαχτικών, με τον λαό να πληρώνει πανάκριβα το ρεύμα και οι εγχώριες δυνατότητες παραγωγής Ενέργειας να απαξιώνονται. 

Μιας πολιτικής «απελευθέρωσης των μεταφορών» με τη σφραγίδα της ΕΕ, που είτε με «κρατικοποιημένες» είτε ιδιωτικοποιημένες λειτουργίες του σιδηρόδρομου οδηγούν σε εγκλήματα κατά των λαών σε όλη την ΕΕ, όπως τραγικά επιβεβαιώθηκε και με την τραγωδία των Τεμπών. 

Ο Κυρ. Μητσοτάκης, μάλιστα προκλητικά ως μέρος μιας πολιτικής που «θα αλλάξουν όσα δεν άλλαξαν εδώ και δεκαετίες», ανέφερε επενδύσεις που θα κάνει η κατάπτυστη «Hellenic Train» σε νέο τροχαίο υλικό, όπως ισχυρίστηκε. Θα συνεχίζεται δηλαδή η κατάτμηση του σιδηροδρομικού έργου που οδήγησε στο εγκληματικό μπάχαλο, παράγοντα που συντέλεσε στο έγκλημα των Τεμπών, και η εταιρεία του αστικού κράτους της Ιταλίας θα παρουσιάζεται και ως «επενδυτής στα ασφαλή τρένα», τη στιγμή που εδώ και χρόνια παίρνει επιδοτήσεις από το αστικό κράτος της Ελλάδας για να έχει στο σιδηροδρομικό δίκτυο ακατάλληλα τρένα. 

Δίνοντας ένα πιο συγκεκριμένο περίγραμμα των όσων θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο (που θα παρουσιάσει αργότερα ο Κυρανάκης ως αρμόδιος υφυπουργός), ο πρωθυπουργός μίλησε για συστήματα γεωεντοπισμού και παρακολούθησης της πορείας των τρένων, καταγραφή των επικοινωνιών των εργαζομένων, εφαρμογή του συστήματος ασφαλείας ETCS κ.λπ. 

Όλα αυτά, δηλαδή, που μόνο ως αναφορές έγιναν από τον Κυρ. Μητσοτάκη γιατί μένει να δούμε πώς και αν θα εφαρμοστούν, που έλειπαν για δεκαετίες από τον ελληνικό σιδηρόδρομο -όπως αντίστοιχα και σε επίπεδο ΕΕ- και συνεχίζουν 2 χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών να λείπουν. Και λείπουν όχι λόγω «παθογενειών του κράτους», όπως αρέσκονται να λένε, αλλά λόγω προτεραιοτήτων του αστικού κράτους που επέλεγε και επιλέγει να στηρίζει πολύπλευρα την κερδοφορία των ομίλων που σχετίζονται με τις μεταφορές σε βάρος της ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων. 

Προτεραιότητες που ούτε σήμερα αλλάζουν και αρκεί κανείς να αναλογιστεί ότι ακόμα και τα έργα «αναβάθμισης πολιτικών υποδομών» σε επίπεδο ΕΕ σχεδιάζονται και με κριτήριο την προετοιμασία για το επερχόμενο γενικευμένο ιμπεριαλιστικό μακελειό θέλοντας να επιτύχουν τη βελτίωση της «στρατιωτικής κινητικότητας» όπως λένε. 

Κατά τα άλλα, για ακόμα μια φορά επιχειρήθηκε με πρόσχημα την «αξιολόγηση» των εργαζομένων και στον σιδηρόδρομο να παρουσιαστούν οι εργαζόμενοι ως αποκλειστικοί υπαίτιοι της τραγικής κατάστασης που επικρατεί στον σιδηρόδρομο, τη στιγμή που όταν απεργούν διεκδικώντας μέτρα ασφάλειας στα τρένα βγάζουν τις απεργίες τους παράνομες. Τη στιγμή που μετρούν νεκρούς και σακατεμένους συναδέλφους και αναγκάζονται να δουλεύουν μέχρι σήμερα σε τραγικές συνθήκες που αποτελούν το έδαφος εκδήλωσης των όποιων «ανθρώπινων λαθών».

902

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.