Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιδέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιδέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιδέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Αλκυονίς: Τι κι αν έπεσε ο Γράμμος, εμείς θα νικήσουμε (8η Εβδομάδα) − Και δυο ακόμη ξεχωριστές ταινίες των Τζίγκα Βερτόφ και Έτορε Σκόλα

Τι κι αν έπεσε ο Γράμμος, εμείς θα νικήσουμε
ΑΛΚΥΟΝΙΣ  -  8η Εβδομάδα
10/8 έως 16/8/2017
ΑΛΚΥΟΝΙΣ newstarart cinema
ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ 42-46, ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ (ΜΕΤΡΟ Βικτώρια)
Τηλ.210 8220008, 210 8220023 Εισ.:€7.00,
Παιδ.- φοιτ./ άνω των 65 & Εκπαιδευτικοί/Ατέλεια/Στρατιωτικο €5.00, για ανέργους €3.00, οικογενειακό πακέτο τριών ατόμων €10.00

*
1) ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΡΑ του ΕΤΟΡΕ ΣΚΟΛΑ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ  20.00

*
ΠΕΜΠΤΗ εως ΚΥΡΙΑΚΗ  18.00

*

ΔΕΥΤΕΡΑ εως ΤΕΤΑΡΤΗ 18.30
*

Κάθε ΔΕΥΤΕΡΑ τα δύο άτομα € 7,00, κάθε ΤΡΙΤΗ-ΤΕΤΑΡΤΗ €5.00
Parking διαθέσιμο κάτω από τον κινηματογράφο
*
Phone: 2108220008, 2108220023
E-mail: newstarcine@gmail.com
*
Λευκή ρετροσπεκτίβα σε φόντο κόκκινο
Με αφορμή την επαναλειτουργία της Αλκυονίδας και του Studio
Μικρό οδοιπορικό μνήμης μέσα από σινεμά και γεγονότα που σημάδεψαν τα χρόνια μας
*
Παρουσιάσεις ταινιών από τον Μπ. Ζ.
*

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

ΚΚΕ: Οι ιμπεριαλιστικοί πόλεμοι θα υπάρχουν όσο η εξουσία θα βρίσκεται στα χέρια των καπιταλιστών − 72 χρόνια μετά τη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι

*
*
*
ΚΚΕ
Ανακοίνωση για τα 72 χρόνια από τη ρίψη των ατομικών βόμβων σε Χιροσίμα και Ναγκασάκι
Κυριακή 06/08/2017 - 11:14
Σε ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ για τα 72 χρόνια από τη ρίψη των ατομικών βόμβων στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι αναφέρονται τα εξής:
Συμπληρώνονται φέτος εβδομήντα δύο χρόνια από το ιμπεριαλιστικό έγκλημα των ΗΠΑ στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι, μια ενέργεια που δεν υπηρετούσε καμία στρατιωτική ανάγκη εναντίον της ήδη ηττημένης Ιαπωνίας, παρά μόνο τον εκφοβισμό των λαών, της Σοβιετικής Ένωσης, του ανερχόμενου τότε σοσιαλιστικού συστήματος και κομμουνιστικού κινήματος. Από τη ρίψη των ατομικών βομβών εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους, ενώ χιλιάδες εξακολουθούν να πεθαίνουν κάθε χρόνο από τις συνέπειες της ραδιενέργειας.

Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

Ζαν Μορώ: Η Εύα απ' το Λιμάνι των Αγγέλων - Πορτραίτο (77 Φωτό - 14 Video)

Ζαν Μορώ
Παρίσι, 23 Ιανουαρίου 1928 - 31 Ιουλίου 2017
Σχέδιο, Μπάμπης Ζαφειράτος, 4.VIII.2017 (Μολύβι, 29 χ 21 εκ.)

***

Από Μποτίλια και:
Ζαν Μορώ: Μια μεγάλη αγάπη. Παρίσι, 23 Ιανουαρίου 1928 - 31 Ιουλίου 2017 (48 Φωτό)

*
***

Με χεράκι στη φωτό βλέπετε Ταινία, έτος, σκηνοθέτης
Με κλικ στη φωτό κάνετε Mεγέθυνση και slide show
*
«Η καλύτερη ηθοποιός στον κόσμο» (Όρσον Ουέλς)
*
«Κάθε βράδυ κοιτάζω τι έκανα στην διάρκεια της μέρας και το εξετάζω από ηθική σκοπιά. Φέρθηκα στους ανθρώπους σωστά; Είπα την αλήθεια; Αλλά δεν κοιτάζω ποτέ πίσω, δεν σκέφτομαι πόσο πιο όμορφα ήταν όταν ήμουν 25 χρονών». (Ζαν Μορώ)
*
«Δεν προετοιμάζω ούτε προκαταβάλλω οτιδήποτε. Είναι θέμα αρχής για μένα, να φτάνω σε μια ταινία σαν άγραφο χαρτί. Δεν μαθαίνω καν τα λόγια μου από πριν. Με αυτό τον τρόπο νιώθω ελεύθερη και καθαρή.
«Όταν παίζω έναν ρόλο είμαι ταυτόχρονα δυο πλάσματα. Το ένα παρατηρεί την απόσταση ανάμεσα σε μένα και την κάμερα, προσέχοντας να σταθώ στα σωστά σημεία. Και υπάρχει ένα ακόμη που οδηγείται από μια εσωτερική φωτιά από έναν απολαυστικό φόβο. Το ένα μέρος μου ξέρει πόσο μακριά μπορεί να φτάσει και το άλλο αναρωτιέται αν η φωτιά που το καίει είναι αρκετά καυτή. Κι έτσι, ξαφνικά, όλα τυλίγονται στις φλόγες...» (Ζαν Μορώ)
*
Αντίο στη Ζαν Μορό
 
Μούσα της nouvelle vague, πρωταγωνίστρια του Φρανσουά Τριφό, του Λουί Μαλ, του Μικελάντζελο Αντονιόνι, του Όρσον Ουέλς, του Τζόζεφ Λόουζι, του Ζακ Ντεμί, του Τόνι Ρίτσαρντσον, του Λουί Μπουνιουέλ, του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ, του Θόδωρου Αγγελόπουλου, του Βιμ Βέντερς, η Ζαν Μορό υπήρξε ηθοποιός μιας ξεχωριστής κλάσης και μεγαλείου.

ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ-ΝΔ: Οι δυο κόσμοι και οι σημαιοφόροι του ενός

Δύο κόσμοι...
Ότι συγκρούονται δύο κόσμοι στη σημερινή πραγματικότητα είναι γνωστό.
Από τη μια είναι ο κόσμος του κεφαλαίου, των επιχειρηματικών ομίλων, που πασχίζουν για τις υψηλές επιδόσεις των κερδών τους.
  • Ο κόσμος των εφοπλιστών, που μετράνε μεγάλα κέρδη, κρατική στήριξη και διευκολύνσεις, προκειμένου ο υπερπόντιος ελληνικός στόλος να διεκδικεί πρώτες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη, ή άλλοι να θησαυρίζουν από την εκμετάλλευση της ανάγκης για θαλάσσιες μεταφορές σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, που ένα μεγάλο ποσοστό της είναι νησιωτικό.
  • Ή ο κόσμος των μεγαλοξενοδόχων και των επιχειρηματικών ομίλων στον Τουρισμό, που καταγράφουν μεγάλα ρεκόρ κερδών, την ώρα που χιλιάδες εργαζόμενοι στη χώρα μας μετράνε και το ευρώ για μια βόλτα στη θάλασσα.

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Ο εν πολάκης αμαρτίες περιπεσών ΣΥΡΙΖΑ ή Όσο έχουμε την υγειά μας

Πάμε για νέες δομές...
Κοινωνικές ευαισθησίες...
Για άλλη μια φορά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ στήνει το γνωστό σκηνικό. Την ώρα που συνεχίζει την αντιδραστική αναδιάρθρωση στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας που προωθούσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, εμφανίζεται ως «κοινωνικά ευαίσθητη», ότι αντιμετωπίζει «κοινωνικές ανισότητες» και προωθεί την ισότιμη, καθολική πρόσβαση του λαού σε υπηρεσίες Υγείας, σε αντίθεση μάλιστα με τους προκατόχους της, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, το έργο των οποίων συνεχίζει.
Από την άλλη, προσπαθώντας να συσκοτίσει τη στρατηγική τους ταύτιση και σε αυτά τα ζητήματα, «σηκώνει», σε συνεργασία με τη ΝΔ, έναν αποπροσανατολιστικό καβγά αναφορικά με ζητήματα διαχείρισης της αντιλαϊκής πολιτικής στο ζήτημα της Υγείας, σχέσεις και διασυνδέσεις με επιχειρηματικούς ομίλους, στη βάση της εμπορευματοποίησης και της ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας των κρατικών δομών, τα περίφημα σκάνδαλα κ.λπ.

ΚΚΕ: Υπερψηφίστηκε η τροπολογία του για τους απλήρωτους εργαζόμενους − ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ: Μη μας περνάνε και για τελείως μητσοτάκηδες (4 VIDEO)

«ΠΕΡΑΣΕ» ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ
Υπερψηφίστηκε η τροπολογία του ΚΚΕ για τους απλήρωτους εργαζόμενους
Υπερψηφίστηκε η τροπολογία του ΚΚΕ για τους απλήρωτους εργαζόμενους (από Μποτίλια) που ως προς το πρώτο σκέλος της αναφέρει ότι «θεωρείται μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας η αξιόλογη καθυστέρηση καταβολής των δεδουλευμένων αποδοχών του εργαζομένου από τον εργοδότη, ανεξαρτήτως της αιτίας της καθυστέρησης».

Έτορε Σκόλα: Μια Ξεχωριστή Μέρα στον Ζέφυρο - Μια ξεχωριστή βδομάδα στην οθόνη του

ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΡΑ του Έτορε Σκόλα
Από 3 Αυγούστου η NEW STAR προβάλλει σε επανέκδοση, ψηφιακά αποκατεστημένη, την ωραιότερη ταινία του Έτορε Σκόλα «ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΜΕΡΑ», μια από τις πλέον συγκλονιστικές δημιουργίες του που σημάδεψε τόσο το έργο του, όσο και τον Ιταλικό αλλά και Ευρωπαϊκό Κινηματογράφο.
Μια από τις πλέον συγκλονιστικές δημιουργίες
του ΕΤΟΡΕ ΣΚΟΛΑ που σημάδεψε τόσο το έργο του,

όσο και τον Ιταλικό αλλά και Ευρωπαϊκό Κινηματογράφο.
Μια ταινία που πραγματικά συγκλονίζει με τα θέματα
και τις σκηνοθετικές της φόρμες.
40 Χρόνια μετά την πρώτη προβολή της και πάλι στη μεγάλη οθόνη.
Ο Μαρτσέλο Μαστρογιάννι και η Σοφία Λόρεν σε μια σπουδαία ταινία από τον Κάρλο Πόντι δημιουργό των μεγάλων διεθνών επιτυχιών ‘’Δόκτωρ Ζιβάνγκο’’, ‘’La strada’’, ‘’Η ατιμασμένη’’,
δίνουν σάρκα και οστά σε ένα αξέχαστο όσο και πρωτότυπο κινηματογραφικό ντουέτο.

Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

Σαμ Σέπαρντ: Τρελός Για Έρωτα − Βασίλης Ραφαηλίδης: Παρίσι, Τέξας

Σαμ Σέπαρντ - Samuel Shepard Rogers III
ΗΠΑ. Φορντ Σέρινταν, Ιλινόι, 5 Νοεμβρίου 1943 - Μιντγουαίη Κεντάκυ, 30 Ιουλίου 2017
Σχέδιο, Μπάμπης Ζαφειράτος, 3.VIII.2017 (Μολύβι, 29 χ 21 εκ.)
Σαμ Σέπαρντ
Υποψήφιος για Οσκαρ ηθοποιός και βραβευμένος με Πούλιτζερ θεατρικός συγγραφέας, υπήρξε μια σπουδαία προσωπικότητα της αμερικάνικης τέχνης.
Μπορεί να έχει «ζήσει» αμέτρητες ζωές στο σινεμά, μα ούτως ή άλλως ο Σαμ Σέπαρντ μοιάζει να είναι ένας από εκείνους τους ανθρώπους που δύσκολα χωράνε σε μια εύκολη περιγραφή. Σπουδαίος θεατρικός συγγραφέας, γέννημα θρέμμα του off broadway θεάτρου το οποίο βοήθησε να ανδρωθεί, κέρδισε σημαντικά βραβεία (ανάμεσά τους και το Πούλιτζερ για το «Buried Child» του 1979), μα δεν επαναπαύθηκε ποτέ στις δάφνες του.
Η ζωή του τον έφερε από το ροντέο στην μουσική και το σινεμά, ανάμεσα σε άλλα είχε δουλέψει στο σενάριο του «Zabriskie Point» του Μικελάντζελο Αντονιόνι και φυσικά υπήρξε υπεύθυνος σχεδόν εξολοκλήρου για τη μελαγχολική βραβευμένη americana του «Παρίσι, Τέξας» του Βιμ Βέντερς, είχε καβαλήσει ταύρους επαγγελματικά σε ροντέο, είχε γράψει τραγούδι με τον Ντίλαν (το «Brownsville Girl»), είχε παίξει μουσική, είχε ερωτευτεί γυναίκες σαν την Πάτι Σμιθ και την Τζέσικα Λανγκ, έχει υποδυθεί ήρωες, και αλήτες στο σινεμά και το θέατρο, έχει υπάρξει η φωνή μιας γενιάς.
Ποιητικός, σκοτεινός, σχεδόν σουρεαλιστής, με ένα αδιόρατο μαύρο χιούμορ και εκείνη την απέραντη ευγνωμοσύνη προς στους ανθρώπους που έμαθαν να ζουν και να επιβιώνουν στο περιθώριο του αμερικανικού ονείρου, ο Σαμ Σέπαρντ αρνήθηκε πεισματικά να γίνει σταρ του Μπρόντγουεϊ, προτιμώντας τη ζωή και την τέχνη στο off και ακόμη πιο μακριά από αυτό που θα διάλεγε η μάζα. Χρόνια μετά από τα πρώτα του έργα, αποφάσισε πως μόνο ο ίδιος ήταν ικανός να σκηνοθετήσει όσα έγραφε, αναδεικνύοντας το πραγματικό τους περιεχόμενο. Θα έκανε το ίδιο και με δύο ταινίες, άγνωστες στους πολλούς, το «Far North» του 1988 και το «Silent Tongue» του 1992.

ΕΕΔΥΕ: 72 χρόνια από το μεγάλο ιμπεριαλιστικό έγκλημα − 8 Αυγούστου, Συγκέντρωση και Πορεία

*
*
ΕΕΔΥΕ
Συγκέντρωση για τα 72 χρόνια από τη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι
Σε μαζική συμμετοχή στην αντιιμπεριαλιστική συγκέντρωση στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, την Τρίτη 8 Αυγούστου, στις 8 μ.μ., και την πορεία στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, καλεί η ΕΕΔΥΕ, για τα 72 χρόνια από το ιμπεριαλιστικό έγκλημα των ΗΠΑ, της ρίψης ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι.
Στην ανακοίνωσή της η ΕΕΔΥΕ ανάμεσα σε άλλα σημειώνει:
«Διανύουμε μια περίοδο εξαιρετικά επικίνδυνη για τον ελληνικό λαό, για όλους τους λαούς του κόσμου. Οξύνονται οι ενδοϊμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί και αντιθέσεις σε όλο τον πλανήτη, στη Μέση Ανατολή, στη Βόρεια Αφρική, σε Ανατολική Μεσόγειο, Ουκρανία, Βαλκάνια, Περσικό Κόλπο.