Δεκέμβρης 1944 (17)

Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά. Ο Φιντέλ είναι αθάνατος

Έφοδος στις Μονκάδες τ’ Ουρανού!: Fidel vivirá para siempre! Fidel es inmortal! - Ο Φιντέλ θα ζει παντοτινά! Ο Φιντέλ είναι αθάνατος!
Φιντέλ: Ένα σύγγραμμα περί ηθικής και δυο μεγάλα αρχίδια στην υπηρεσία της ανθρωπότητας (Ντανιέλ Τσαβαρία)
* Φιντέλ: Αυτός που τους σκλάβους ανύψωσε στην κορφή της μυρτιάς και της δάφνης
* Πάμπλο Νερούδα: Φιντέλ, Φιντέλ, οι λαοί σ’ ευγνωμονούνε * Νικολάς Γκιγιέν: Φιντέλ, καλημέρα! (3 ποιήματα)
* Ντανιέλ Τσαβαρία: Η Μεγάλη Κουβανική Επανάσταση και τα Ουτοπικά Αρχίδια του Φιντέλ * Ντανιέλ Τσαβαρία: Ο ενεργειακός βαμπιρισμός του Φιντέλ * Ραούλ Τόρες: Καλπάζοντας με τον Φιντέλ − Τραγούδι μεταφρασμένο - Video * Χουάν Χέλμαν: Φιντέλ, το άλογο (video)


Κάρλος Πουέμπλα - Τρία τραγούδια μεταφρασμένα που συνάδουν με τη μελωδία:
* Και τους πρόφτασε ο Φιντέλ (Y en eso llego Fidel) − 4 Video − Aπαγγελία Νερούδα * Δεν έχεις πεθάνει Καμίλο (Canto A Camilo) * Ως τη νίκη Κομαντάντε (Hasta siempre Comandante)
* Τα φρούρια του ιμπεριαλισμού δεν είναι απόρθητα: Μικρή ιστορική αναδρομή στη νικηφόρα Κουβανική Επανάσταση και μέχρι τις μέρες μας ‒ Με αφορμή τα 88α γενέθλια του Φιντέλ ‒ Εκλογικό σύστημα & Εκλογές - Ασφάλεια - Εκπαίδευση - Υγεία (88 ΦΩΤΟ) * Φιντέλ

Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Κώστας Γουλιάμος: Ο λόγος του εντέχνως ψευδολογείν και η “πράσινη (αγγλο-ιμπεριαλιστική) γραμμή”

Κώστας Γουλιάμος (*)

Ο λόγος του εντέχνως ψευδολογείν

Την ισχύ του λόγου διατύπωσε ο Πλάτωνας στον “Φαίδρο” (267 a-b). Αντίθετα, ο Θουκυδίδης μίλησε για την αλλοτριωτική ισχύ της γλώσσας “... καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει” (3.82.4).

Ο Τσόμσκι στις οξυδερκείς αναλύσεις του “Για τη φύση και τη Γλώσσα” δείχνει πώς ακριβώς γίνεται η χειραγώγηση της κοινής γνώμης με τη δημιουργία επίπλαστων αναγκών, φράσεων κι εκφράσεων.

Και, βέβαια, η χειραγώγηση της κοινής γνώμης κορυφώνεται, μεταξύ άλλων, με τη χρήση της “διπλής γλώσσας” (double-talk) της παραπληροφόρησης, που ως τέτοια εμφανίζεται με πολλά πρόσωπα.

Μπάμπης Ζαφειράτος: Μάγια Αγγέλου, Μονάχη

Μάγια Αγγέλου

Μάργκεριτ Άννι Τζόνσον (Marguerite Annie Johnson)

4 Απρ. 1928, Σαιντ Λούις, Μιζούρι

28 Μαΐ. 2014, Ουίνστον-Σάλεμ, Βόρεια Καρολίνα

 

 

Maya Angelou

Alone

 

 

Έμμετρη μετάφραση

ΜπάμπηςΖαφειράτος – Μποτίλια Στον Άνεμο

 

 

Μάγια Αγγέλου

Μονάχη

 

Είχα γείρει, σκεφτόμουν

Χτες βράδυ

Ένα σπίτι πώς να βρει η ψυχή μου

Εκεί που δεν θα ’χει νερό διψασμένο

Και δεν θα ’ναι σαν πέτρα σκληρό το ψωμί μου

Κι ένα πράγμα κατάλαβα τότε

Και δεν πρέπει να κάνω και λάθος

Πως κανένας,

Απολύτως κανένας

Δεν τη βγάζει εδώ πέρα μονάχος.

Υδάτινοι πόροι και δάση: H εκχώρησή τους σε ιδιωτικά συμφέροντα προ των πυλών


ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ «ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ»

Στα σκαριά η εκχώρηση της διαχείρισης των υδάτων και των δασών σε ιδιωτικά συμφέροντα

Σχέδιο με το οποίο ουσιαστικά ανατίθεται η διαχείριση των υδάτων και των δασών της χώρας σε ιδιωτικά εταιρικά σχήματα και μεμονωμένους ιδιώτες επεξεργάζεται η κυβέρνηση και ετοιμάζεται να φέρει άμεσα στη Βουλή, όπως αποκαλύπτει σήμερα ο «Ριζοσπάστης»!

Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, το νομοσχέδιο που επίκειται να κατατεθεί, με πρόσχημα «την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής» και το γεγονός ότι πρέπει να παρθούν μέτρα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία και τις καταστροφικές πυρκαγιές σε πολλές περιοχές, παραδίδει τη διαχείριση του φυσικού πλούτου της χώρας και του νερού σε επιχειρηματικά συμφέροντα.

Η δημιουργία του Οργανισμού Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας Ανώνυμη Εταιρεία (ΟΔΥΘ ΑΕ) έρχεται να θωρακίσει την προδιαγεγραμμένη πορεία εισόδου ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων στη διαχείριση των υδατικών πόρων, καθώς και να συγκεντρώσει σε μια Ανώνυμη Εταιρεία τις ευθύνες και τις αρμοδιότητες που μέχρι σήμερα ασκούσαν κρατικοί φορείς, τοπική και περιφερειακή διοίκηση και κυβέρνηση.

Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται προϋποθέσεις για ένταση της λογικής «διαχείριση των υδατικών πόρων με κύριο το κριτήριο κόστος - όφελος».

Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2024

STUDIO new star art cinema: Το σινεμά της ιστορικής μνήμης — 100 χρόνια από τον θάνατο του Λένιν (1924-2024) — Τζίγκα Βερτόφ: 3 ντοκιμαντέρ από τον εισηγητή του σύγχρονου ντοκιμαντέρ ➽ ΤΟ 1/6 ΤΗΣ ΓΗΣ ➽ ΕΜΠΡΟΣ, ΣΟΒΙΕΤ! ➽ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ - Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΝΤΟΝΜΠΑΣ

*

Από Μποτίλια: Τζίγκα Βερτόφ

*

NEW STAR ΑΦΙΕΡΩΜΑ - 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ

3 ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΤΖΙΓΚΑ ΒΕΡΤΟΦ στις 26-27-28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ στο STUDIO new star art cinema

H NEW STAR συνεχίζοντας το αφιέρωμα στα 100 Χρόνια από το Θάνατο του ΛΕΝΙΝ παρουσιάζει τρία ιστορικά ντοκιμαντέρ ανεκτίμητης αξίας του Τζιγκα Βερτόφ στο STUDIO new star art cinema.

Η εποχή είναι απεγνωσμένη, αλλόφρων, εξαντλητική, αλλά μέσα από όλα αυτά άνοιγαν δρόμο προς το νέο, το πρωτοφανές. Οι επιγραφές δεν εξηγούσαν μόνο την πορεία της κίνησης του λαού που εφορμά μέσα από την σκιά προς το φως.

«Είμαι το μάτι. Είμαι ένα μηχανικό μάτι. Εγώ, μια μηχανή, σας δείχνω έναν κόσμο, τους ομοίους του που μόνο μπορώ να δω»

ΤΖΙΓΚΑ ΒΕΡΤOΦ

*

ΔΕΥΤΕΡΑ 26/2 στις 17:00

«ΤΟ 1/6 ΤΗΣ ΓΗΣ»

Σκηνοθεσία: Τζίγκα Βέτροφ

Είδος: Ντοκιμαντέρ

Έτος: 1926, Ασπρόμαυρο

Διάρκεια: 61min

 Το «Ένα έκτο του κόσμου» μπορεί να κρίθηκε για την μεγάλη χρήση ποιητικών υπέρτιτλων, αλλά χειροκροτήθηκε, όχι μόνο για την εφευρετική προσέγγιση της όσον αφορά το ρυθμό της μεταξύ του λυρικού κειμένου και της εικόνας, αλλά και για τη δημιουργία ενός κινηματογράφου με τολμηρό και πολύπλοκο μοντάζ που συνδέει τις σκηνές ντοκιμαντέρ από όλη την επικράτεια, σ’ έναν παιάνα για τους λαούς και τα τοπία της.

Κώστας Γουλιάμος: Η κα Διαμαντοπούλου ή, άλλως, ο λόγος της Ντίσνεϊλαντ

Η κα Διαμαντοπούλου ή, άλλως, ο λόγος της Ντίσνϊλαντ

(Video κάτω)

Η εν λόγω κυρία αναπαράγει εδώ και πολλά χρόνια το κυρίαρχο αφήγημα. Και το αναπαράγει με ένα λόγο που παραπέμπει σε προνομιούχα τάξη από το Μανχάτταν. Ή, τουλάχιστον, θεωρεί πως απευθύνεται σε ακροατήριο με μυαλό γιάπις.

Μιλά και επιλεκτικά "ξεχνά" πως, ανεξάρτητα από τα επιμέρους προβλήματα και τις διαφορετικές προσεγγίσεις στα κράτη-μέλη, η στρατηγική της Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) έχει ένα συγκεκριμένο στόχο: τη συγκέντρωση της αγροτικής παραγωγής σε λίγα χέρια, την ενίσχυση των μεγάλων ομίλων του αγροτοδιατροφικού τομέα και του λιανικού εμπορίου.

Παράδειγμα ο αποκλεισμός σε βάρος των βιοπαλαιστών αγροτών-αμπελουργών της Ζίτσας από κάθε είδους επιδότηση στο αμπέλι, αφού στη νέα ΚΑΠ επιδοτούνται μόνο εκείνοι οι παραγωγοί που καλλιεργούν πάνω από 150 στρέμματα, τη στιγμή που στην περιοχή η μέση καλλιέργεια δεν ξεπερνά τα 10 με 15 στρέμματα.

Ανθολογία Σύγχρονης Ελληνικής Αντιπολεμικής Ποίησης (συμμετέχει και ο Μπάμπης Ζαφειράτος) ➽ Παρουσίαση, Κυριακή 25 Φλεβάρη, 6 μ.μ. ➽ Μέγαρο Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας

«Ανθολογία Σύγχρονης Ελληνικής Αντιπολεμικής Ποίησης»

Οι Εκδόσεις «Κυβέρτι» και οι ποιητές της συλλογής παρουσιάζουν την «Ανθολογία Σύγχρονης Ελληνικής Αντιπολεμικής Ποίησης» την Κυριακή 25 Φλεβάρη, στις 6 μ.μ. στο Μέγαρο Συλλόγου Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας (Αγίας Φιλοθέης 5β, Αθήνα, απέναντι από τη Μητρόπολη Αθηνών).

Θα μιλήσουν οι Χρήστος Δημούλας, Ποιητής, Δραματοθεραπευτής και Ανθολόγος της συλλογής και η Λιλή Γάτη από τις Εκδόσεις «Κυβέρτι» ενώ θα πλαισιώσουν οι καλλιτέχνες Δώρα Γιαννακοπούλου (χοροθεατρικό δρώμενο), Μαριλίζα Λούντζη (φωνή) και μουσικό σχήμα. Επίσης, ποιήματα θα διαβάσουν οι δημιουργοί.

«Ανθολογία Σύγχρονης Ελληνικής Αντιπολεμικής Ποίησης»

37 Σύγχρονοι Έλληνες Ποιητές ενώνουν τις φωνές τους «Ενάντια σε κάθε αιτία που γεννάει, σε οποιαδήποτε γωνιά της γης, πολέμους και προσφυγιά. Αυτά είναι τα μοναδικά αίτια και κίνητρα δημιουργίας της Ανθολογίας Σύγχρονης Ελληνικής Αντιπολεμικής Ποίησης» (Χρήστος Δημούλας, Ποιητής - Ανθολόγος της συλλογής)

Κείμενο: Συλλογικό Έργο

Ανθολόγος: Χρήστος Δημούλας

Επιμέλεια-διόρθωση: Λιλή Γάτη

Εσωτερικό εικαστικό: Χρήστος Δημούλας

Σχεδιασμός εξωφύλλου - σελιδοποίηση - σχεδιασμός έκδοσης: Αριάδνη Μιχαηλάρη

Εκδόσεις «Κυβέρτι» (πρώτη έκδοση: Φεβρουάριος 2024)

Οι ποιητές

Αλέξανδρος Βαλσάμης, Όλγα Βακούφη, Βελλερεφόντης, Ηρακλής Βογιατζής, Λιλή Γάτη, Ιάκωβος Γερακόπουλος, Σοφία Γεωργιάδου, Γιώργος Γωνιανάκης, Βαγγέλης Δημουλάς, Χρήστος Δημούλας, Αγγελική Δημουλή, Μπάμπης Ζαφειράτος, Γιώργος Καββαδίας, Βαγγελιώ Καρακατσάνη, Ηλίας Κολλιόπουλος, Γιώτα Κουτσαύτη, Δέσποινα Κουτούφαρη, Νικόλας Κουτσοδόντης, Νίκη Κωνσταντοπούλου, Στέφανος Μπέσης - Λαζάρου, Μαριλίζα Λούντζη, Φάνης Μαργαρώνης, Ευγενία Μαρκαντωνάτου, Παναγιώτης Μηλιώτης, Γιώργος Μπίμης, Ανδριάνα Μπιρμπίλη, Θοδωρής Νικολάκης, Δήμητρα Παγκάλου, Κλεοπάτρα Παναγή, Θεοχάρης Παπαδόπουλος, Δημήτρης Πατούλιας, Έλενα Πολυγένη, Πέτρος Σκυθιώτης, Ηλέκτρα Στρατωνίου, Νικόλαος Σύρρος, Μαγδαληνή Τσακάλωφ και Ανέστης Χρηστίδης.

Οι Εκδόσεις «Κυβέρτι» γεννήθηκαν από την ανάγκη των ανθρώπων της για τη δημιουργία μιας λογοτεχνικής «κυψέλης» όπου το αδιάκοπο βουητό των λέξεων θα παίρνει μορφή και θα μπορούν ν’ ανθίζουν της ψυχής οι μέλισσες, μέχρι να έρθει η ώρα να πετάξουν απ’ το κυβέρτι μας και να φτιάξουν τις δικές τους στιγμές στο κυβέρτι σας. Με επίκεντρο τον δημιουργό και το έργο του, φιλοδοξούμε να φτιάξουμε βιβλία διαχρονικά, υψηλής αισθητικής τόσο στη μορφή όσο και στο περιεχόμενο.

902

Ουκρανία ➽ Δύο χρόνια ιμπεριαλιστική σύγκρουση ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ και Ρωσίας ➽ Πολεμικές προετοιμασίες για «αντιπαράθεση δεκαετιών» ➽ Αυξάνονται κατακόρυφα οι στρατιωτικές δαπάνες ➽ ΕΕ και ΝΑΤΟ προετοιμάζονται για γενικευμένο πόλεμο και «αντιπαράθεση δεκαετιών» ➽ Η ΕΕ προσπαθεί να ηγηθεί της γεωπολιτικής σύγκρουσης

*

Βλέπε και πριν δυο χρόνια (26/3/2022)

Μπάμπης Ζαφειράτος: Το μεγάλο κόλπο των ΗΠΑ στην Ουκρανία και Τα Σκαλοπάτια της Οδησσού

*

ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ

ΕΕ και ΝΑΤΟ προετοιμάζονται για γενικευμένο πόλεμο και «αντιπαράθεση δεκαετιών»

 

Πηγή: Associated Press

Δύο χρόνια συμπληρώνονται από την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία στις 24/2/2022, και η ιμπεριαλιστική σύγκρουση ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - ΕΕ και Ρωσίας μοιάζει «σαν μόλις να ξεκίνησε», με βάση τις κινήσεις και των δύο στρατοπέδων και τα όσα δηλώνουν αξιωματούχοι τους.

Η γεωπολιτική αντιπαράθεση κλιμακώνεται και «ξεφεύγει» από τα «στενά» όρια της Ουκρανίας - αφορά τον συσχετισμό δυνάμεων σε Ανατολική Ευρώπη, Βαλτική, Μαύρη Θάλασσα και όλο και περισσότερο στην Αρκτική.

«Οι στρατιωτικοί αναλυτές αναμένουν τα επόμενα 5-8 χρόνια» μια πιθανή αναμέτρηση ΝΑΤΟ και Ρωσίας, προειδοποίησε ο Γερμανός υπουργός Αμυνας Μπ. Πιστόριους, ενώ ο καγκελάριος Ολ. Σολτς κάλεσε σε «παραγωγή όπλων σε μεγάλη κλίμακα», τονίζοντας ότι «δεν ζούμε σε καιρό ειρήνης».

«Υπάρχει ένα "παράθυρο" ενός, δύο, ίσως τριών χρόνων κατά τη διάρκεια του οποίου πρέπει να επενδύσουμε ακόμα περισσότερο στην Αμυνα», είπε χαρακτηριστικά ο αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων της Νορβηγίας.

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

Μπάμπης Ζαφειράτος: Μάγια Αγγέλου, Και ανυψώνομαι (VIDEO - Απαγγέλλει η Μάγια) — Με τη μουσική του Μιχάλη Σακέλλη (VIDEO)

Μάγια Αγγέλου

Μάργκεριτ Άννι Τζόνσον (Marguerite Annie Johnson)

4 Απρ. 1928, Σαιντ Λούις, Μιζούρι

28 Μαΐ. 2014, Ουίνστον-Σάλεμ, Βόρεια Καρολίνα

 

 

Maya Angelou

Still I Rise

 

 

Έμμετρη μετάφραση

Μπάμπης Ζαφειράτος – Μποτίλια Στον Άνεμο

Στον Γιώργο Πήττα, που ήταν και πάλι η αφορμή

(Βλέπε στο τέλος)

Μετά Μουσικής του Μιχάλη Σακέλλη

 

 

Μάγια Αγγέλου

Και Ανυψώνομαι

 

 

Στην ιστορία ναι μπορείς να με αφανίσεις

Με τα φαρμακερά και τ’ άθλια ψέματά σου

Στο χώμα ναι μπορείς να με ποδοπατήσεις

Μα σαν τη σκόνη θα υψωθώ ξανά μπροστά σου

 

Μήπως το πείσμα μου σου φέρνει ταραχή;

Γιατί τέτοια μελαγχολία σε βαλαντώνει;

Επειδή πάω σαν να ’χω πετρελαιοπηγές

Που τις αντλώ απ το μικρό μου το σαλόνι;

➽ 139 μέρες θηριωδίας ➽ Οι ιουδαιοναζί σφάζουν ανενόχλητοι με τη συναίνεση της πολιτισμένης ΕΕ ➽ Στις 30.000 οι νεκροί στη Γάζα ➽ 69.475 τραυματίες ➽ Βομβαρδίστηκε κομβόι του ΟΗΕ με τρόφιμα στην Κεντρική Γάζα ➽ Επιδρομές με νεκρούς και τραυματίες στη Δυτική Όχθη ➽ Θερίζει η πείνα και οι ασθένειες ➽ ΟΗΕ: 2 εκατομμύρια άνθρωποι σε επισιτιστική κρίση ➽ Αν δεν αλλάξει σύντομα η κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας ο λιμός είναι βέβαιος ➽ Σε κλοιό διαδηλωτών ο Μπάιντεν για τη συνενοχή των ΗΠΑ στη σφαγή ➽ VIDEO – tweet

*

Το Ισραήλ αιματοκυλά για ακόμη μια φορά τον Παλαιστινιακό λαό, χτυπώντας με όλα τα μέσα την Λωρίδα της Γάζας

*

20 χαϊκού για την ξυπόλυτη κραυγή της Παλαιστίνης

*

#FreePalestine #SaveGaza #ZionistCensorship

*

ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ

Πλησιάζουν τις 30.000 οι νεκροί στη Γάζα - Θερίζει η πείνα και οι ασθένειες (VIDEO)

 

Πηγή φωτό: Associated Press

Πέμπτη 22/02/2024 - 21:30

Το δολοφονικό σφυροκόπημα του ισραηλινού κατοχικού στρατού στη Λωρίδα της Γάζας συνεχίζεται σήμερα για 139η μέρα, αυξάνοντας τον αριθμό των θυμάτων και τα βάσανα των σχεδόν 1,7 εκατομμυρίων εκτοπισμένων Παλαιστινίων. Ο αριθμός των νεκρών πλησιάζει προς το θλιβερό ορόσημο των 30.000 καθώς, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Υγείας στη Γάζα, οι σκοτωμένοι Παλαιστίνιοι έφτασαν τους 29.410 και οι τραυματίες τους 69.465.

Το μεσημέρι της Πέμπτης αναφέρθηκαν ισραηλινοί βομβαρδισμοί στο κτίριο της υπηρεσίας του ΟΗΕ (UNRWA) που στεγάζει εκτοπισμένους στον προσφυγικό καταυλισμό Τζαμπαλία στη βόρεια Λωρίδα της Γάζας.

Η ισραηλινή επιδρομή είχε στόχο ένα παλαιστινιακό όχημα ανατολικά του στρατοπέδου εκείνη τη στιγμή. Πλάνα από το περιστατικό, υποδηλώνουν τον θάνατο τουλάχιστον ενός ατόμου καθώς και τον τραυματισμό πολλών άλλων. «Ένα ισραηλινό αναγνωριστικό αεροπλάνο βομβάρδισε το αυτοκίνητο και βρήκαμε μάρτυρες και τραυματίες στο δρόμο», είπε ένας μάρτυρας.

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

Φοιτητές ➽ «Πτυχία με αξία, δωρεάν σπουδές, δεν είναι πελάτες οι φοιτητές» ➽ «Η νέα γενιά έχει ιδανικά, ούτε πουλιέται, ούτε προσκυνά» ➽ Με παλμό και μαχητικότητα η κινητοποίηση ενάντια στα ιδιωτικά Πανεπιστήμια ➽ VIDEO

Το νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν θα περάσει!

Πέμπτη 22/02/2024 - 17:05

 Δυναμικά, μαζικά και ακούραστα χιλιάδες φοιτητές των πανεπιστημίων της Αθήνας διαδήλωσαν, για μία ακόμη φορά σήμερα, στο κέντρο της Αθήνας εκφράζοντας τη δίκαιη απαίτησή τους για δημόσιες δωρεάν σπουδές, για πτυχία με αξία.

Οι φοιτητές συνεχίζουν για 7η βδομάδα τον μεγάλο αγώνα τους ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, που κατατίθεται σήμερα στη Βουλή, όπως ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Ένα νομοσχέδιο που εξαπολύει ολομέτωπη επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα μαθητών και φοιτητών, υποβαθμίζει την αξία των πτυχίων, επιβάλλει νέους όρους εμπορευματοποίησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.