Μήπως φταίμε εμείς που «χαλαρώσαμε»;
Κυριακή 13/09/2020 - 19:48
Στο δρόμο της οργάνωσης και της διεκδίκησης με τους κομμουνιστές, σε κάθε σχολείο, σε κάθε γειτονιά, καλεί το ΚΚΕ τους γονείς με την ανακοίνωσή του μπροστά στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, μέσα στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας και με την κυβέρνηση να έχει σοβαρές ευθύνες που έχει αφήσει τα σχολεία αθωράκιστα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Εμείς οι γονείς,
Που κάθε χρόνο όταν ανοίγουν τα σχολεία έχουμε προσδοκίες για μας και τα παιδιά μας, όνειρα, αλλά ειδικά φέτος έχουμε ακόμα μεγαλύτερη ανησυχία και προβληματισμό.
Που έχουμε στην πλάτη μας ήδη μια κρίση και μας φορτώνουν και άλλη μία. Και όπως και τότε, μας καλούν σε "εθνική ομοψυχία" για να φορτώσουν σε μας τα βάρη, για να σωθούν τα κέρδη των λίγων.
Που το σχολείο που πάνε τα παιδιά μας το ζούμε από πρώτο χέρι. Δεν είναι λίγες οι φορές που είναι το ίδιο σχολείο που πηγαίναμε κι εμείς. Τόσο παλιό είναι.
Αλλά και διαφορετικό να είναι, δεν έχουν αλλάξει και πολλά.
Εκπαιδευτικοί λείπουν. Καθαρίστριες λείπουν. Υποδομές λείπουν.
Αυτά είναι τα κύρια και τα σημαντικά και όχι ένα παγουρίνο και δυο μάσκες.
Αυτό το σχολείο είναι που δοκιμάστηκε πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Αυτό είναι το σχολείο που και τώρα ανοίγει χωρίς ουσιαστικά μέτρα για να συνεχιστεί η μορφωτική διαδικασία, για να καλυφτούν τα κενά που έχουν οι μαθητές, για να υπάρχει προστασία της υγείας και ασφάλεια των μαθητών.
Το σχολείο αυτό ήταν απροετοίμαστο για τις έκτακτες συνθήκες της πανδημίας γιατί και πριν δεν ήταν οργανωμένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες των μαθητών.
Η κυβέρνηση από το καλοκαίρι ήδη μπορούσε να πάρει μέτρα για τα σχολεία. Χρόνο είχε. Χρήματα είχε. Πολιτική βούληση δεν είχε. Και τα δισεκατομμύρια ευρώ που πήρε τα χαρίζει "αριστερά και δεξιά". Κάνει τα χατίρια σε μεγάλες εταιρείες του Τουρισμού, των Μεταφορών.
Γι' αυτό και σήμερα κάνει λάστιχο τα υγειονομικά πρωτόκολλα ακόμα και για τη λειτουργία των σχολείων που η ίδια θεωρούσε αναγκαία και μάλιστα σε συνθήκες που το επιδημιολογικό φορτίο ήταν μικρότερο.
Γι' αυτό λοιπόν είναι απόλυτα λογικό να μην έχεις εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση. Είναι λογικό να υπάρχει φόβος αλλά και θυμός.
Γιατί είναι πρόκληση ακόμα και ο ίδιος ο πρωθυπουργός να λέει ότι τα αναγκαία μέτρα για να αποφευχθεί ο συνωστισμός κοστίζουν.
Αλήθεια; Από την τσέπη τους τα βάζουν; Ποιος πληρώνει ακόμα και γι' αυτήν την κουτσουρεμένη δημόσια Παιδεία; Εσύ πληρώνεις και γι' αυτό έχεις απαίτηση, και σωστά, να λειτουργούν τα σχολεία σωστά, με ασφάλεια.
Γι' αυτό σου λέμε. Να μην έχεις εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση σημαίνει να έχεις εμπιστοσύνη στη δύναμή σου να επιβάλλεις το δίκιο σου.
Βολεύει την κυβέρνηση να κατηγορεί τον κόσμο που έχει αγανακτήσει ότι είναι αντιδραστικός, ότι είναι συνωμοσιολόγος... Βολεύει την κυβέρνηση να βάζει στο ίδιο τσουβάλι τα δίκαια αιτήματα γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών με τον ανορθολογισμό.
ΟΧΙ. Δεν θα τους κάνουμε το χατίρι.
ΟΧΙ. Δεν θα αφήσουμε την κυβέρνηση να ενοχοποιήσει το λαό.
ΟΧΙ. Δεν χαλαρώσαμε εμείς και ήρθε το δεύτερο κύμα.
Ναι. Το λογικό και ρεαλιστικό είναι η διεκδίκηση όλων αυτών που είναι αναγκαία για να γίνει σωστά και με ασφάλεια το μάθημα
Είναι κοροϊδία να γίνονται περίπου 20.000 προσλήψεις αναπληρωτών ενώ πέρσι έγιναν 42.000.
Γιατί: Η άμεση μονιμοποίηση όλων των χιλιάδων αναπληρωτών που δούλεψαν πέρσι και μπορεί και πρέπει να γίνει.
Γιατί κάθε χρόνο αναπληρώνουν τον εαυτό τους.
Είναι κοροϊδία να λένε ότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί κοστίζουν και γι' αυτό φέτος οι μόνιμες προσλήψεις είναι σταγόνα στον ωκεανό και μόνο για τα ειδικά σχολεία.
Οι μόνιμοι διορισμοί συμβάλλουν ουσιαστικά στη συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, στη συνέχεια που ειδικά σε αυτήν την περίοδο αναδεικνύεται ακόμα πιο επιτακτική, λόγω και των συνεχών διαταραχών που υπάρχουν μέσα στην ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία.
Γιατί τα κενά στη μόρφωση μεγαλώνουν γιατί ήδη υπάρχουν κοινωνικές και μορφωτικές ανισότητες, γιατί η Εκπαίδευση γίνεται ολοένα και πιο ακριβοπληρωμένο εμπόρευμα.
Σε αυτό το πλαίσιο, είναι απολύτως ρεαλιστικό και αναγκαίο να υλοποιηθεί και το αίτημα για 15 μαθητές ανά τάξη.
Και για να υπάρξει αποφυγή συνωστισμού, όπως και οι ειδικοί λένε, αλλά και για να καλυφτούν μορφωτικά κενά που δημιουργήθηκαν, αλλά και συνολικότερα, για την αναβάθμιση, τη βελτίωση του εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού έργου σε κάθε σχολείο.
Να βρεθούν εδώ και τώρα κενές αίθουσες που υπάρχουν σε πολλά σχολεία αλλά και αίθουσες σε δημόσιους χώρους, που είναι κατάλληλες για μάθημα.
Είναι κοροϊδία να λέει η κυβέρνηση ότι έχει πάρει μέτρα για την Υγεία όταν καθένας μας εύχεται να μη νοσήσει γιατί ξέρει σε τι κατάσταση είναι τα δημόσια νοσοκομεία.
Δεν είναι πολυτέλεια, είναι μόνο απόλυτη προτεραιότητα να υπάρχουν μόνιμα νοσηλευτές στις σχολικές μονάδες, γιατροί σε ομάδες σχολείων.
Είναι κοροϊδία να γίνονται τόσες ακριβώς προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας όσες και πέρσι, όταν δεν υπήρχε πανδημία.
Τα σχολεία των παιδιών μας πρέπει να είναι και καθαρά και ασφαλή. Κι αυτό σημαίνει επαρκής αριθμός καθαριστριών σε κάθε σχολείο. Χωρίς καμία έκπτωση.
Η ζωή συνεχίζεται... Και αυτό σημαίνει ότι συνεχίζουμε να διεκδικούμε:
Να γίνουν εδώ και τώρα έλεγχοι σε όλα τα σχολεία, να λυθούν τα προβλήματα υλικοτεχνικής υποδομής.
Να λειτουργήσουν ουσιαστικά όλα τα ολοήμερα, όλες οι δομές Προσχολικής και Ειδικής Αγωγής που είναι αναγκαίες. Να λειτουργήσουν τα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης.
Και η ζωή συνεχίζεται και γι' αυτό παλεύουμε για να την κάνουμε πιο όμορφη και δημιουργική. Κόντρα στα διάφορα τηλε-σκουπίδια που πετάνε στα παιδιά μας.
Γι' αυτό διεκδικούμε όλα τα παιδιά και οι νέοι να έχουν πρόσβαση στις Τέχνες και στον Αθλητισμό. Να βρεθούν ελεύθεροι χώροι.
Το σίγουρο είναι ότι δεν θα παραιτηθούμε από τον αγώνα γιατί δεν θα παραιτηθούμε από τη ζωή.
Υπάρχει άλλος δρόμος και φωτίζεται ήδη από αυτά που ζεις.
Πρέπει να ξεμπερδεύουμε με την κοινωνία της εκμετάλλευσης και της κερδοφορίας.
Σε αυτόν το δρόμο, με τους κομμουνιστές, σε κάθε σχολείο, σε κάθε γειτονιά, οργανωνόμαστε και διεκδικούμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.