Η κουζίνα της Θεανώς σε αναμονή |
Βλέπε και
12/7/2008: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (Ε.Κ.Ε.): Φιλανθρωπία Αντί Ανθρωπιάς
Το φαινόμενο εμφανίζεται το 1992, με τη Συνθήκη του Μάαστριχτ, σχηματοποιείται το 1993, με την Οδηγία Ντελόρ προς τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις για την κοινωνική τους υπευθυνότητα −σε συνέχεια της Λευκής Βίβλου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την «Ανάπτυξη, Ανταγωνιστικότητα και Απασχόληση»−, και καθιερώνεται το 2001, με την Πράσινη Βίβλο, ταυτόχρονα με τη Συνθήκη της Λισσαβώνας.
*
Με αφορμή το «Κίνημα: Προϊόντα σε αναμονή»
Της
Χριστίνας ΜΑΤΣΙΑΚΑ
Χριστίνας ΜΑΤΣΙΑΚΑ
(Mέλος του Τμήματος Υγείας - Πρόνοιας της ΚΕ του ΚΚΕ)
Εδώ και λίγο καιρό βρίσκεται σε εξέλιξη η δράση με την ονομασία «Προϊόντα σε αναμονή». Σε αυτή συμμετέχουν μια σειρά επαγγελματιών, από καταστηματάρχες εστίασης μέχρι και γιατρούς. Το περιεχόμενό της έχει ως εξής: κάποιος προπληρώνει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία προκειμένου να διατεθεί σε κάποιον άνθρωπο που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράσει.
Ξεκίνησε με την προσφορά καφέ κι έχει επεκταθεί και σε άλλα προϊόντα (φαγητά, ποτά κ.ά.) ή υπηρεσίες, μέχρι και επισκέψεις σε γιατρούς π.χ. στην Κομοτηνή, όπου ένας ασθενής σε επίσκεψή του σε γιατρό, πλήρωσε και μία επιπλέον επίσκεψη για κάποιον άλλο ασθενή.