Δεκέμβρης 1944 (17)

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Ο ΣΕΒ, το Ελληνικό Μνημόνιο Plus και η κανονικότητα των Πλασιέδων της ΕΕ


Η αντιλαϊκή «κανονικότητα»
Τα επόμενα χτυπήματα στα Εργασιακά, τα ζητήματα της Ενέργειας, καθώς και οι αναδιαρθρώσεις, που κρίνονται αναγκαίες στην προοπτική της προσέλκυσης νέων κερδοφόρων επενδύσεων, αποτελούν τους κεντρικούς άξονες της τρέχουσας «αξιολόγησης».

Κυρίαρχη θέση κατέχει και το ζήτημα του δημοσιονομικού «κόφτη», που θα λειτουργεί ως πρόσθετη δικλίδα διασφάλισης της αντιλαϊκής πολιτικής και των μέτρων «μόνιμου χαρακτήρα και επαναλαμβανόμενης απόδοσης» στους κρατικούς προϋπολογισμούς και για την περίοδο μετά το 2018.
Τα πάντα, στην κυριολεξία, υποτάσσονται στη στρατηγική για την ανάκαμψη των εγχώριων επιχειρηματικών ομίλων και των ισχυρών επιχειρήσεων, ζήτημα που με τη σειρά του προϋποθέτει την εμπέδωση κλίματος «επιχειρηματικής εμπιστοσύνης», ιδιαιτέρα, μάλιστα, σε συνθήκες που εκδηλώνονται μια σειρά από «κίνδυνοι» και αβεβαιότητες γύρω από τις εξελίξεις στην Ευρωζώνη και γενικότερα στην παγκόσμια οικονομία.

SY(RIZ)ANELDNTEE: Συμμορία εκβιαστών − ΚΚΕ: Ο λαός να διεκδικήσει ζωή με δικαιώματα


ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ - ΔΝΤ - ΕΕ
Πιέσεις και εκβιασμοί για να ανεχτεί ο λαός και νέα σκληρά μέτρα
Τρίτη 31/01/2017 - 18:23
Όσο πιο αντιλαϊκά είναι τα μέτρα που πρέπει να περάσει η εκάστοτε κυβέρνηση τόσο πιο μεγάλοι οι εκβιασμοί προς το λαό για να τα ανεχτεί μέσα σε κλίμα δραματοποίησης των διαπραγματεύσεων. Το «θρίλερ» παίζεται πριν από κάθε ψήφιση των μνημονίων και των προαπαιτούμενων των αξιολογήσεων. Το ανάλογο συμβαίνει και σε αυτή τη φάση της διαπραγμάτευσης με ζητούμενο την προληπτική ψήφιση μέτρων για μετά το 2018 με το Grexit να επανέρχεται σαν φόντο.

ΚΚΕ
Ο λαός να γυρίσει την πλάτη στους εκβιασμούς και να διεκδικήσει ζωή με δικαιώματα
Τρίτη 31/01/2017 - 16:09 - Ενημέρωση: Τρίτη 31/01/2017 - 18:58
Σε σχόλιο για τις διαπραγματεύσεις το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ τονίζει:
«Τόσο οι παρεμβάσεις στελεχών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, όσο κι αυτές των άλλων κομμάτων-συνεταίρων του 3ου μνημονίου, στήνουν σκηνικό εκβιασμού του λαού, προκειμένου αυτός να αποδεχθεί ως μονόδρομο τα νέα βάρβαρα μέτρα της β' αξιολόγησης, καθώς και τα επόμενα που παζαρεύουν για μετά το 2018.

Αλκυονίς: Η Αγέραστη Κομμούνα και Η Νέα Βαβυλώνα (1929) − Ζωντανή μουσική από τους Opera Chaotique − Παρουσίαση από τον Μπάμπη Ζαφειράτο (Τετάρτη, 1 Φεβ. 2017, 20:00)

Δημοσίευση: Δευτέρα 30/1/2017, 7:58 μ.μ.
Ανανέωση: Τρίτη 31/1/2017, 3:22 μ.μ.



ΤΕΤΑΡΤΗ 1/2 στις 20.00. Προβολή της ΒΩΒΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Η ΝΕΑ ΒΑΒΥΛΩΝΑ (1929)
ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema
Το αριστούργημα της Ρώσικης Πρωτοπορίας των GRIGORI KOZINTSEV-LEONID TRAUBERG, ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ από τους OPERA CHAOTIQUE, το ΕΚΚΕΝΤΡΙΚΟ ΝΤΟΥΕΤΟ με το ιδιαίτερο μουσικό στίγμα και τη μοναδική αισθητική και σκηνική παρουσία, ανάμεσα στην όπερα, τη τζάζ, το καμπαρέ και την πόπ.
Την ταινία θα προλογίσει (βλέπε: Νέα Βαβυλώνα (1929): Η παρουσίαση της ταινίας στην Αλκυονίδα, 1 Φεβ. 2017) ο συγγραφέας
ΜΠΑΜΠΗΣ ΖΑΦΕΙΡΑΤΟΣ (* Βιογραφικό)

Μια πρωτοποριακή ταινία-εικονοποίηση του έργου του ΜΑΡΞ «Η ΚΟΜΜΟΥΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ» από τη Φάμπρικα του Εκκεντρικού Ηθοποιού «τη διασημότερη πειραματική ομάδα του Σοβιετικού κινηματογράφου, που είχαν ιδρύσει οι δύο σκηνοθέτες, με τον Σεργκέι Γιούτκεβιτς, και η οποία συνδύαζε παντομίμα, τσίρκο, και Κομέντια ντελ άρτε μέσα σε μια νέα επαναστατική καλλιτεχνική φόρμα» (Τζία Γιοβάνη, Ριζοσπάστης, 9/5/2013). Είναι ένα πραγματικά εντυπωσιακό, φανταστικό φιλμ, όχι μόνο στυλιστικά αλλά και γιατί καταφέρνει ακόμα να συναρπάζει, να ξεσηκώνει, να συγκινεί και να εμψυχώνει…

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Τουρκία: Χτες και σήμερα Ίμια κι όμοια... − ΚΚΕ: Οι εγγυητές του πολέμου και οι κυβερνητικές προσπάθειες εφησυχασμού

Φωτογραφία που δημοσίευσε το τουρκικό Γενικό Επιτελείο Στρατού που δείχνουν τον στρατηγό Χουλουσί Ακάρ κοντά στα Ίμια

ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ Η ΑΓΚΥΡΑ
Τουρκικό πλοίο με τον αρχηγό ΓΕΣ της Τουρκίας προσέγγισε τα Ίμια
Κυριακή 29/01/2017 - 14:39 - Ενημέρωση: Κυριακή 29/01/2017 - 16:54
Πλοίο που μετέφερε τον αρχηγό του τουρκικού Γενικού Επιτελείου Στρατού, Χουλουσί Ακάρ, προσέγγισε σήμερα το πρωί τα Ίμια και παρέμεινε στην περιοχή για περίπου 15 με 20 λεπτά. Σύμφωνα με το ελληνικό Γενικό Επιτελείο Εθνικής Άμυνας, η τουρκική πυραυλάκατος «Meltem», συνοδεύονταν από δύο φουσκωτά σκάφη στα οποία επέβαιναν καταδρομείς.

ΚΚΕ
Επικίνδυνη εξέλιξη η παραβίαση των ελληνικών χωρικών υδάτων από τουρκικά πολεμικά σκάφη
Δευτέρα 30/01/2017 - 12:32 - Ενημέρωση: Δευτέρα 30/01/2017 - 12:45
Σε ανακοίνωσή του, το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, για την παραβίαση των ελληνικών χωρικών υδάτων από τουρκικά πολεμικά σκάφη, αναφέρει:
«Το ΚΚΕ καταγγέλλει την παραβίαση των ελληνικών χωρικών υδάτων, στην περιοχή των Ιμίων, από τουρκικά πολεμικά σκάφη με την παρουσία των επικεφαλής των τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων, που έλαβε χώρα την Κυριακή 29 Γενάρη.
Η ενέργεια αυτή - 21 χρόνια από την κρίση των Ιμίων, – αποτελεί μια επικίνδυνη εξέλιξη που προστίθεται στις διαδοχικές παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου και θαλάσσιου χώρου, την αμφισβήτηση της Συνθήκης της Λωζάνης, που καθορίζει τα ελληνοτουρκικά σύνορα, τις απειλές που εκτοξεύτηκαν πρόσφατα από την Άγκυρα, μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου να μην εκδοθούν οι 8 Τούρκοι αξιωματικοί, που ζήτησαν προστασία - άσυλο στη χώρα μας.

Αλκυονίς - Studio: Ο Δρόμος προς τη ζωή (1931) - Μακαρένκο, Παιδαγωγικό Ποίημα: Η μόρφωση των παιδιών του δρόμου, στην πρώτη ομιλούσα σοβιετική ταινία - Από 2 Φεβρουαρίου

H NEW STAR παρουσιάζει
Το διαμάντι της σοβιετικής κινηματογραφίας, την πρώτη ομιλούσα σοβιετική, εκπληκτική ταινία
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΖΩΗ (1931)
του ΝΙΚΟΛΑΙ ΕΚΚ
Ο δημιουργός που χάρισε στην Σοβιετική Ένωση και την πρώτη έγχρωμη ταινία, Το αηδόνι (Γκρούνια Κορνάκοβα, 1936)
Από 2 Φεβρουαρίου, σε επανέκδοση, στο πλαίσιο του μεγάλου, πολύπτυχου αφιερώματός
«100 ΧΡΟΝΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»
*
Μια αληθινή ιστορία βασισμένη στο βιβλίο του ΑΝΤΟΝ ΜΑΚΑΡΕΝΚΟ "ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ"
Η ταινία συνιστά μια μυθοπλαστική, αλλά με την σημασία ντοκουμέντου, απόδοση της παιδαγωγικής εποποιίας που έλαβε χώρα στην ΕΣΣΔ από την αρχή της ύπαρξής της, με επίκεντρο την προστασία και μόρφωση των παιδιών του δρόμου, που κατά εκατομμύρια προσπαθούσαν να επιβιώσουν στις πόλεις του νεοσύστατου σοσιαλιστικού κράτους, ακόμη και με τρόπους που άπτονταν του κοινού ποινικού δικαίου, στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες που προέκυψαν από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και τον Εμφύλιο που ακολούθησε της Επανάστασης, σε συνδυασμό και με την επέμβαση της «Αντάντ» εναντίον της ΕΣΣΔ.

Βαγγέλης Μπούτας: Με τα μπλόκα και την κοινωνική μας συμμαχία κάποιοι θα χάσουν την εξουσία και τα κέρδη τους − Δημήτρης Κουτσούμπας: Το δικαίωμά τους στην επιβίωση (VIDEO - ΦΩΤΟ)



ΜΠΛΟΚΟ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ
Μαζική και δυναμική συγκέντρωση συμπαράστασης στον αγώνα της μικρομεσαίας αγροτιάς
Κυριακή 29/01/2017 - 16:41 - Ενημέρωση: Κυριακή 29/01/2017 - 18:13
Απάντηση στις απόπειρες της συγκυβέρνησης για την καλλιέργεια κλίματος κοινωνικού αυτοματισμού, έδωσαν σήμερα, εργαζόμενοι, άνεργοι, ΕΒΕ, γυναίκες, συνταξιούχοι, φοιτητές και σπουδαστές και από τους τρεις νομούς της Θεσσαλίας, με τη μαζική και δυναμική συγκέντρωση αλληλεγγύης στο μπλόκο της Νίκαιας που διοργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Λάρισας.

Ο αγώνας των μικρομεσαίων αγροτών είναι δίκαιος και απαιτεί συμμαχία με τους εργαζόμενους και όλο το λαό
Σάββατο 28/01/2017 - 13:23 - Ενημέρωση: Κυριακή 29/01/2017 - 21:15

Από το χώρο του μπλόκου ο Δ. Κουτσούμπας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Ο αγώνας της μικρομεσαίας αγροτιάς είναι δίκαιος. Και εδώ από το μπλόκο της Άρτας στέλνουν μήνυμα σε όλα τα μπλόκα της Ελλάδας ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα για την επιβίωσή τους. Δεν ζητάνε προνομιακή μεταχείριση από την κυβέρνηση ή από αυτούς που έχουν την πραγματική εξουσία, από την ΕΕ και λοιπά, σε σχέση με άλλους εργαζόμενους, όπως ισχυρίζεται η κυβερνητική προπαγάνδα και διάφοροι άλλοι καλοθελητές, ακριβώς για να διαιρέσουν τους εργαζόμενους με τους αγρότες. Αυτό που ζητάνε είναι το αυτονόητο, το δικαίωμά τους στην επιβίωση, να παράγουν στη γη τους, οι κτηνοτρόφοι να μπορούν να έχουν τα ζώα τους και να παράγουν το γάλα, για να μπορούν να καλύπτουν διατροφικές ανάγκες του ελληνικού λαού.

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Ο Χοσέ Μαρτί των λαών της Αμερικής και ο Καρλ Μαρξ του Χοσέ Μαρτί

Jose Marti. Sculptor, Anna Hyatt Huntington Dedicated: 1965 (finished 1959), Medium and size: Bronze (18.5 feet), granite pedestal (16.5 feet), Location: Central Park South at Avenue of the Americas Subway: N, R, W to Fifth Avenue - 59th Street

Ο ΧΟΣΕ ΜΑΡΤΙ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

Χοσέ Μαρτί (Jose Julian Marti Perez), Κούβα, Αβάνα 28 Ιαν. 1853 - Ντος Ρίος, 19 Μαΐ. 1895. Πολιτικός, ποιητής, συγγραφέας, Υποστράτηγος του Απελευθερωτικού Στρατού της Κούβας, Εθνικός Ήρωας. Στα 42 του χρόνια σκοτώθηκε στη συμβολή των ποταμών Κάουτο και Κοντραμαέστρε (Dos Rios -Δυο Ποτάμια), στην πρώτη του μάχη για την Ανεξαρτησία.
Το διεθνιστικό του πνεύμα και η προσωπική του στάση και συμπεριφορά τον καθιστούν έναν από τους μεγαλύτερους Ισπανοαμερικανούς στοχαστές.

Χρήστος Κατσώτης: Κυβέρνηση και κουαρτέτο στην ίδια πλευρά του τραπεζιού − Για τους μικρομεσαίους αγρότες μονόδρομος τα μπλόκα (VIDEO)

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΩΤΗΣ ΣΤΗΝ «ΕΡΤ1»
Η πάλη με όλους τους τρόπους είναι μονόδρομος για τους μικρομεσαίους αγρότες και το λαό
(VIDEO)
Σάββατο 28/01/2017 - 16:37
Η μικρομεσαία αγροτιά ξεκληρίζεται από την πολιτική της κυβέρνησης και την ΚΑΠ της ΕΕ υπογράμμισε ο Χρήστος Κατσώτης, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και βουλευτής του Κόμματος, μιλώντας το πρωί του Σαββάτου στην ΕΡΤ1.
Η κυβέρνηση αρνείται να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά τους, τόνισε, γι' αυτό και μονόδρομος για τους μικρομεσαίους αγρότες είναι να παλέψουν με όλους τους τρόπους κόντρα σε όλο το μπλοκ των δυνάμεων που βρίσκονται απέναντί τους, η πολιτική του οποίου ενισχύει τις μεγάλες καπιταλιστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον αγροτικό τομέα.

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Εμανουέλ Ριβά, 24 Φεβ.1927 - 27 Ιαν. 2017 − Τζον Χερτ, 22 Ιαν. 1940 - 25 Ιαν. 2017



Η υπέροχη Εμανουέλ Ριβά, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών
Η εύθραυστη ηθοποιός του Χιροσίμα αγάπη μου και του Αμούρ του Μίκαελ Χάνεκε
28 Ιαν. 17 (13:47) | upd: 28 Ιαν. 17 (13:47)
Η γαλλίδα ηθοποιός Εμανουέλ Ριβά, που πρωταγωνίστησε μεταξύ άλλων στην ταινία «Χιροσίμα αγάπη μου» του γάλλου σκηνοθέτη Αλεν Ρενέ και στην ταινία "Amour" («Αγάπη») του αυστριακού σκηνοθέτη Μίκαελ Χάνεκε, πέθανε σε ηλικία 89 ετών, έγινε σήμερα γνωστό από το περιβάλλον της.

Αλκυονίς: Ερνστ Τέλμαν. Γιος και ηγέτης της τάξης του − Διήμερο αφιέρωμα


ΕΡΝΣΤ ΤΕΛΜΑΝ, Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ
Σάββατο 28/1 στις 15.00
και
ΕΡΝΣΤ ΤΕΛΜΑΝ, Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ
Κυριακή 29/1 στις 15.00
Αφιέρωμα στον μεγάλο Γερμανό Κομμουνιστή, ηγέτη στην πάλη κατά του φασισμού
ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema



*
ΕΡΝΣΤ ΤΕΛΜΑΝ
του βραβευμένου σκηνοθέτη
KURT MAETZIG
«Βραβείο Καλύτερου Ηθοποιού»
«Βραβείο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ»
Karlovy Vary International Film Festival 1956
*
ΕΡΝΣΤ ΤΕΛΜΑΝ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - NEW STAR
«Η ιστορία της ζωής μας είναι σκληρή, γι’ αυτό απαιτεί ολοκληρωμένο ανθρώπινο χαρακτήρα... Το να είσαι στρατιώτης της επανάστασης σημαίνει: να δείχνεις σ’ όλες τις καταστάσεις απεριόριστη αφοσίωση στην πίστη της υπόθεσής μας, μια αφοσίωση που δοκιμάζεται στη ζωή και στο θάνατο, σημαίνει να κρατάς απόλυτα το λόγο σου, πεποίθηση, αγωνιστικό θάρρος και αγωνιστική δύναμη».

Στέκι Εργαζομένων και Νεολαίας: Συντροφικότητα (Κυριακή, 29 Ιαν. 2017, 19:30)

Η ταινία βασίζεται στο πραγματικό γεγονός ενός από τα χειρότερα εργατικά ατυχήματα στην ιστορία. Συνέβη το 1906 στο Courrieres, στη βόρεια Γαλλία. Μια έκρηξη σε ανθρακωρυχείο προκάλεσε το θάνατο 1060 ανθρώπων. Γερμανοί ανθρακωρύχοι από την περιοχή της Βεστφαλίας, αν και αντίπαλοι στον πόλεμο που μόλις είχε τελειώσει), έσπευσαν να βοηθήσουν στην αποστολή διάσωσης.
Συντροφικότητα (Η τραγωδία του ορυχείου)
ΚΡΙΤΙΚΗ: ΝΙΝΟΣ ΦΕΝΕΚ ΜΙΚΕΛΙΔΗΣ
Kameradschaft. Γερμανία, 1931. Σκηνοθεσία: Γκέοργκ Βίλχελμ Παμπστ. Σενάριο: Αννα Γκμέγιερ, Πέτερ Μάρτιν, Καρλ Οτεν, Γκέρμπερτ Ράπαπορτ, Λαντισλάους Βάιντα, Λέον Βερθ. Ηθοποιοί: Αλεξάντερ Γκράναχ, Φριτς Κάμπερς, Ερνστ Μπους, Ελίζαμπετ Βεντ. 93'
Παρά τις διαφορές και τα μίση του Πρώτου Παγκόσμιου Πολέμου, Γερμανοί ανθρακωρύχοι προθυμοποιούνται να βοηθήσουν τους Γάλλους συντρόφους τους που έχουν παγιδευτεί σ' ένα ορυχείο, στα γαλλογερμανικά σύνορα. Μια δοσμένη με ξεχωριστή δύναμη και ρεαλισμό ταινία, από έναν από τους μεγάλους δημιουργούς του κλασικού γερμανικού κινηματογράφου.

58 χρόνια Κουβανική Επανάσταση: Τό 'χε τάξει ο Μαρτί κι ο Φιντέλ το 'χε ορκιστεί* − ASCLAYE, 29 Ιαν. 2017, 6 μμ



[…]
κι οι ελευθερωτές διαβαίνουν, όπως
ο άνεμος σαρώνει τα λιβάδια,
τραντάζετ’ όλο το νησί κι η ορμή τους
πάνω απ’ τη θάλασσα ανατέλλει σαν πλανήτης.
Πάμπλο Νερούδα, Το Έπος
Επικό Τραγούδι, 1960
(Μτφρ. Μπάμπης Ζαφειράτος)

Το 2017 μπήκε χωρίς τη φυσική παρουσία του ιστορικού ηγέτη Φιντέλ Κάστρο, αλλά με το πνεύμα της σοσιαλιστικής επανάστασης της Κούβας ζωντανό και μάχιμο.
Την Κυριακή 29 Γενάρη θα τιμήσουμε και θα γιορτάσουμε μαζί τα 58 χρόνια της κουβανικής επανάστασης, και τη 2η επέτειο από την απελευθέρωση των Πέντε Κουβανών αγωνιστών από τις φυλακές των ΗΠΑ.

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Γερούν, γερούν, νταούλια που βαρούν! − ΣΥΙΖΑΝΕΛ-ΝΔ: Ποιος το υπογράφει καλύτερα; (εδώ σε θέλω) − ΚΚΕ: Νέος γύρος αντιλαϊκών μέτρων τώρα ή αργότερα

Τι 3ο, τι 4ο... Άμα το φιλοσοφήσεις, δεν έχει διαφορά...
ΑΠΟΦΑΣΗ EUROGROUP
«Νέα κατάσταση, θα δούμε» για τα πρόσθετα μέτρα δηλώνει ο υπουργός Ναυτιλίας - Πιέζει για τη λήψη τους η ΝΔ
Παρασκευή 27/01/2017 - 14:01 - Ενημέρωση: Παρασκευή 27/01/2017 - 14:03
Δεν αποκλείει αλλαγή στάσης της κυβέρνησης για τα πρόσθετα αντιλαϊκά μέτρα μετά το Eurogroup της Πέμπτης [βλ. πιο κάτω: Επίσπευση των αντιλαϊκών μέτρων για να «πετύχει» το ελληνικό πρόγραμμα] ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, ενώ το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή εκτιμά πως ίσως χρειαστεί και 4ο μνημόνιο. [βλ. πιο κάτω: Πιθανό ένα 4ο μνημόνιο μετά την πιστή εφαρμογή του 3ου]

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ
Ανακοίνωση για την απόφαση του Γιούρογκρουπ
Παρασκευή 27/01/2017 - 13:15 - Ενημέρωση: Παρασκευή 27/01/2017 - 13:26
Σχετικά με την απόφαση του Eurogroup, [βλ. πιο κάτω: Επίσπευση των αντιλαϊκών μέτρων] το Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ με ανακοίνωσή του τονίζει: 
«Η χθεσινή απόφαση του Eurogroup σηματοδοτεί το νέο γύρο αντιλαϊκών μέτρων, ανεξάρτητα απ’ το αν αυτά νομοθετηθούν άμεσα ή αργότερα και ξεμπροστιάζει το "κρυφτούλι" που παίζει η κυβέρνηση ΣΥΡIΖΑ - ΑΝΕΛ, όλο αυτό το διάστημα, για να ξεγελάσει το λαό.
Πρώτον, η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι δεν πρόκειται να νομοθετήσει νέα μέτρα για μετά το 2018, κρύβοντας ότι έχει ουσιαστικά δεσμευτεί γι’ αυτά, μέσω και της χρονικής επέκτασης του αυτόματου κόφτη και των ματωμένων πλεονασμάτων, μαζί με όλα όσα περιέχονται στη β’ αξιολόγηση.

ΔΝΤ: Σιγά μη φύγει, σιγά μη φοβηθεί − Ευκλείδης: Δεν μας τρομάζουν εμάς τα νέα μέτρα φωτιά (στα μπατζάκια τους)

Θα το ξεπεράσουμε κι αυτό...
(Φωτό: Ευρωκίνηση)
Αυτά είναι τα μέτρα «φωτιά» που ζητά το ΔΝΤ για την Ελλάδα
του Θάνου Τσίρου
27 Ιαν. 17 (07:43) | upd: 27 Ιαν. 17 (11:38)
Καίριο χτύπημα στις κοινωνικές ομάδες που μέχρι τώρα θέλησε να ευνοήσει η σημερινή κυβέρνηση σε μια προσπάθεια να διατηρήσει την πολιτική της δύναμη θα αποτελέσει η μείωση του αφορολογήτου και της «προσωπικής διαφοράς» των συνταξιούχων.
Είναι τα μέτρα την άμεση νομοθέτηση των οποίων ζήτησαν χθες για μια ακόμη φορά οι θεσμοί.
Το αίτημα της ελληνικής πλευράς να παραταθεί ο «κόφτης» δεν έχει βρει κανένα έδαφος –πλέον ακόμη και οι ευρωπαϊκές χώρες φέρονται να πιέζουν για προληπτική νομοθέτηση μέτρων- με αποτέλεσμα το ενδεχόμενο η ελληνική Βουλή να κληθεί να ψηφίσει μείωση αφορολογήτου και περικοπές συντάξεων ταυτόχρονα με το πακέτο για τα εργασιακά, είναι πλέον ορατό όσο και αν η κυβέρνηση δηλώνει –με τελευταία φορά τη χθεσινή δήλωση του Ευκλείδη Τσακαλώτου- ότι δεν θα φέρει τέτοιο νομοσχέδιο στη Βουλή.

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Αλκυονίς: Γυμνό ανάμεσα στους Λύκους − Σαν φωτιά σε ανοιχτή πληγή

ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟ ΑΛΚΥΟΝΙΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 29/1 ΣΤΙΣ 12.00
ΕΙΣΟΔΟΣ 3 ΕΥΡΩ
Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα του Ολοκαυτώματος
Ποτέ πια! Δεν ξεχνώ, δεν συγχωρώ
«ΓΥΜΝΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ»
(ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ)
του
ΦΡΑΝΚ ΜΠΑΪΕΡ
«Μια ταινία για την επιβίωση και την ελευθερία»
Η NEW STAR προβάλλει  , το αριστούργημα του Φρανκ Μπάιερ, «Γυμνό ανάμεσα στους Λύκους».  Η ταινία είναι μεταφορά από το ομώνυμο βιβλίο του συγγραφέα Μπρούνο Άπιτς, ο οποίος έζησε αυτή την ιστορία όντας κρατούμενος στο Μπούχενβαλντ από το 1937-1945.
Μέσα από την πραγματική ιστορία ενός Εβραιόπουλου –«γυμνού μέσα στους λύκους»– που σώθηκε χάρη στη φροντίδα των κρατουμένων, που το προστάτευαν, κρύβοντάς το ανάμεσά τους, μια ρεαλιστική εικόνα για την εξοντωτική ζωή στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Μπούχενβαλντ. Την πείνα, τις αρρώστιες, την αναγκαστική εργασία, τα άγρια βασανιστήρια μα και για τον αγώνα αντίστασης και ένοπλης αυτοαπελευθέρωσης των κρατουμένων, λίγο πριν τη συντριβή του φασισμού.

Επισιτισμός - Τουρισμός - Ξενοδοχεία: Δυναμικές κινητοποίησεις για την προστασία των ανέργων − Χρήστος Δημούλας: Η ποίηση στον αγώνα της επιβίωσης (VIDEO - ΦΩΤΟ)

Λάβαμε και αναδημοσιεύουμε
με αφορμή και την μεγάλη κινητοποίηση των εργαζομένων σε Επισιτισμό - Τουρισμό - Ξενοδοχεία
Ένα διαφορετικό μήνυμα αλληλεγγύης και συμπαράστασης, μοιράστηκε στην κινητοποίηση των απολυμένων του ATHENS LEDRA στις 25/1/2017, το οποίο τοιχοκολλήθηκε στην κύρια είσοδο καθώς και στο μεγάλο χώρο της καφετέριας-σαλονιού του ξενοδοχείου και διαβάστηκε απ' όλους τους παρευρισκόμενους στην προγραμματισμένη αγωνιστική κινητοποίηση τους. Πρόκειται για το ποίημα του εργάτη-λογοτέχνη Χρήστου Δημούλα, ο οποίος ανήκει στην ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ (ΑΠΕΛ-Σ).
Η Τέχνη εκεί που της αρμόζει, δίπλα στον εργαζόμενο που παλεύει για να μην του κλέβουν τον πλούτο που παράγει!

*
ΕΠΙΜΟΝΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ
(ΓΙΑ ΤΟΥΣ-ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ-ΕΣ ΤΟΥ ΑTHENS LEDRA)
Ζέστη αφόρητη μα στιγμή δεν σταματάς
σαν λιοντάρι ατρόμητο στην δουλειά ορμάς
να βιώνεις την ζωή αξιοπρεπώς ζητάς
των γονιών σου τα διδάγματα επάξια τιμάς.

Που σου μάθανε από μικρό
της εργασίας τον ζόρικο χορό
οτι σε χορεύει στον δικό του τον ρυθμό
και σε τραβά ευθεία σε πονηρό γκρεμό.

ΤσΗΠΑς: Με ΣΕΒασμό και ασμένως Συντάσσεται με το κεφάλαιο

Οι ΣΕΒαστοί βιομήχανοι
ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ - ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ
Απολογισμός προς το κεφάλαιο, κοροϊδία προς το λαό
Τετάρτη 25/01/2017 - 12:42
Με μια τρισέλιδη συνέντευξη του πρωθυπουργού, Αλέξη Τσίπρα, στην «Εφημερίδα των Συντακτών», η κυβέρνηση επιχειρεί να κάνει τον απολογισμό της προς το κεφάλαιο και να ανανεώσει την κοροϊδία προς το λαό, με αφορμή τη συμπλήρωση δύο χρόνων από την εκλογή του ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση. 
Στη συνέντευξή του, ο Αλέξης Τσίπρας, κινήθηκε στη λογική του μικρότερου κακού, ανάμεσα στο «χάος» που παρέλαβε από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, και στα «επιτεύγματα» της δικής του κυβέρνησης, που γίνονται υπέρ του κεφαλαίου και βαφτίζονται «μάχες» προς όφελος του λαού. Μάλιστα, σημείωσε ότι

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Αλκυονίς: Ο Λεβ Κουλέσωφ, ο κύριος Ουέστ του 1924 και η αποδόμηση της υστερικής αντισοβιετικής προπαγάνδας (από 26/1/2017)


Δημοσίευση: Τρίτη 24/1/2017, 9:46 μ.μ.
Ανανέωση: Τετάρτη 25/1/2017, 5:10 μ.μ.
Η απροσδόκητη περιπέτεια του κύριου Ουέστ στη χώρα των μπολσεβίκων

Neobychainye priklyucheniya mistera Vesta v strane bolshevikov (1924)
Κωμωδία - Ασπρόμαυρη - Διάρκεια: 94'
Παραγωγή: Σοβιετική Ενωση Σκηνοθεσία: Λεβ Κουλέσωφ
Πρωταγωνιστούν: Πορφίρι Πόντομπεντ, Μπορίς Μπαρνέτ, Αλεξάντρα Κόκλοβα, Σεργκέι Κομαρόφ

Από 26/1/17 στο ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema,
(Ιουλιανού 42 - 46, πλ. Βικτωρίας - Parking διαθέσιμο κάτω από τον κινηματογράφο)
Στο πλαίσιο του μεγάλου, πολύπτυχου αφιερώματος 
Το 1923, ξέσπασε ανάμεσα σε ΗΠΑ και ΕΣΣΔ ο γνωστός ψυχρός πόλεμος. Ο Κουλεσόφ γύρισε αυτήν την προπαγανδιστική ταινία, ακριβώς για να τονώσει το ηθικό των συντρόφων του. Ωστόσο, είναι μία από τις πρώτες σπουδαίες ταινίες της Σοβιετικής Ένωσης και υπόδειγμα μοντάζ.
Το αριστούργημα του θεμελιωτή του σοβιετικού κινηματογράφου και της παγκόσμιας κινηματογραφικής τέχνης, «Ο ΚΥΡΙΟΣ ΟΥΕΣΤ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ»  του ΛΕΒ ΚΟΥΛΕΣΟΒ ΣΕ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ

Από 26/1/17 στο ΑΛΚΥΟΝΙΣ new star art cinema,
(Ιουλιανού 42 - 46, πλ. Βικτωρίας - Parking διαθέσιμο κάτω από τον κινηματογράφο)
Στο πλαίσιο του μεγάλου, πολύπτυχου αφιερώματος 
Πρόκειται για μια ταινίακαμπή στην ιστορία του κινηματογράφου, όπου ο Κουλεσόφ, μαζί με την ομάδα του, την οποία αποτελούν μετέπειτα «ιερά τέρατα» του σινεμά όπως ο Β. Πουντόβκιν και ο Μ. Ρομμ, [από Μποτίλια] εφαρμόζει στην πράξη τις ρηξικέλευθες τομές του στο μοντάζ και την λήψη, ενώ ανεβάζει σε δυσθεώρητα ύψη τους μέχρι τότε σχεδόν ερασιτεχνικούς όρους της σοβιετικής κινηματογραφικής παραγωγής, δημιουργώντας την ΠΡΩΤΗ, υψηλών επαγγελματικών προδιαγραφών, σοβιετική ταινία.